PSV
Moderator: mods
Re: PSV
PSV heeft een bod op Schouten uitgebracht. Volgens Rikkert wil hij dolgraag naar Eindhoven. Was dat geen speler voor ons geweest? Is Tahirovic zoveel beter?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Nee, maar wel voordeliger en jonger. Is Tahirovic zoveel slechter dan?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ik lees dat die jongen ook naar AC Milan kan. En dan zou hij een voorkeur voor PSV hebben? Dat lijkt me sterk.
Bij Excelsior vond ik 'm overigens wel een leuke speler. Hoe goed hij nu echt is heb ik niet zo'n beeld van.
Bij Excelsior vond ik 'm overigens wel een leuke speler. Hoe goed hij nu echt is heb ik niet zo'n beeld van.
Nil volentibus arduum
In de wereld van Rik wel.Ik lees dat die jongen ook naar AC Milan kan. En dan zou hij een voorkeur voor PSV hebben? Dat lijkt me sterk.

PSV zal die een bedrag in de richting van die 20 miljoen moeten neertellen als Milan dat wil betalen. Lijkt me fors, want hij is al 26. Ik neem aan dat er dan eerst verkocht moet worden.
Bologna is echt een heel ander niveau dan PSV. Bologna heeft een leuk team dat voor Italiaanse begrippen erg veel voetbal op de mat legt. Trek die selectie uit elkaar en er blijven hooguit twee of drie namen over die bij een club als Atalanta of Lazio ook mee kunnen komen.
Je ziet aan Ajax dat jongens als Klaassen, van de Beek, Dolberg en Dest in een succesvol elftal heel wat lijken. Dan komen ze in een ander elftal terecht als nieuwelingen en blijken ze daar ontzettend tegen te vallen.
Dat risico heb je dus ook bij een Schouten van Bologna. Twintig miljoen euro betalen is dan waanzinnig. Vooral als Aster Vranckx voor twaalf miljoen euro in Wolfsburg kan worden opgehaald.
Liever Sangaré nog een jaartje houden. Zeker als er niet aan de clausule wordt voldaan. Dus ook een bod van 36 miljoen euro resoluut afwijzen. Koop een goede RCV (niet die tweedehands Amerikaan) en je bent klaar.
Je ziet aan Ajax dat jongens als Klaassen, van de Beek, Dolberg en Dest in een succesvol elftal heel wat lijken. Dan komen ze in een ander elftal terecht als nieuwelingen en blijken ze daar ontzettend tegen te vallen.
Dat risico heb je dus ook bij een Schouten van Bologna. Twintig miljoen euro betalen is dan waanzinnig. Vooral als Aster Vranckx voor twaalf miljoen euro in Wolfsburg kan worden opgehaald.
Liever Sangaré nog een jaartje houden. Zeker als er niet aan de clausule wordt voldaan. Dus ook een bod van 36 miljoen euro resoluut afwijzen. Koop een goede RCV (niet die tweedehands Amerikaan) en je bent klaar.
Ik begrijp wat je wilt zeggen, maar met deze kritiek ben ik het niet eens.
Iedereen bij Ajax wist dat Noa goed kon voetballen. Desondanks wilde Ten Hag van hem af. Ten Hag kan goed met lastige jongens omgaan, maar het gedrag van Noa ging zelfs hem te ver.
Dan haal je zo'n jongen niet terug.
Andere trainer, andere realiteit.
Lang is daarnaast ouder (en misschien wijzer?), andere competitie gespeeld.
Ik denk dat je altijd naar ‘nu’ moet kijken en niet een specifieke situatie in het (verre) verleden moet projecteren op een in principe nieuwe situatie (geldt niet alleen voor geval Lang).
Natuurlijk kan een situatie in het verleden ‘context’ geven, maar ik kijk liever naar wat de huidige omstandigheden zijn (en wat dus nog de waarde is van dat verleden).
Ik denk dat je altijd naar ‘nu’ moet kijken en niet een specifieke situatie in het (verre) verleden moet projecteren op een in principe nieuwe situatie (geldt niet alleen voor geval Lang).
Natuurlijk kan een situatie in het verleden ‘context’ geven, maar ik kijk liever naar wat de huidige omstandigheden zijn (en wat dus nog de waarde is van dat verleden).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Eens.zeux schreef: ↑za aug 12, 2023 5:52 pmAndere trainer, andere realiteit.
Gezien de bedragen die we uitgaven aan andere spelers was €15 mio voor Lang niet eens heel veel.
IK GELOOF!!!!!!
Ligt het nou aan mij of is Bosz te negatief en te perfectionistisch over P. ''Ik erger me soms dood aan...'' en meer van dat soort uitspraken. Voor de zoveelste keer. En dat met een erg chagrijnige kop. Hij oogt trouwens sowieso naar de media nogal defensief, verzuurd en verbitterd. ''Er gaan nog wat dingen niet goed, maar daar werken we aan,'' klinkt al een stuk constructiever als coach. Mensenkinderen, nou kan ik ook een stuk chagrijn zijn (vooral op de maandagen), maar van hem kan ik nog wat leren.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Lijkt mij ook slim. Ze hebben het kampioenschap al bijkans binnen…columbus schreef:Ik denk dat vooral niet mee wil gaan in de jubel verhalen
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Altijd tegenhangen als trainer. Gaat het goed ben je wat kritischer. Gaat het slecht stip je een keer wat positieve punten aan.
Wat Lang betreft. Dat hij goed kan voetballen wist iedereen toch al?
Wat Lang betreft. Dat hij goed kan voetballen wist iedereen toch al?
Nil volentibus arduum
Ja exact. De tendens is dat ze alleen nog maar even 33x moeten komen opdagen.zeux schreef:Lijkt mij ook slim. Ze hebben het kampioenschap al bijkans binnen…columbus schreef:Ik denk dat vooral niet mee wil gaan in de jubel verhalen
Eerlijk is eerlijk, psv maakte tegen Feijenoord en gisteren een prima indruk. Maar het seizoen is nog zo lang
Vreselijke vent. Prima coach verder, maar dat gebral bij interviewsZuidema schreef:Ligt het nou aan mij of is Bosz te negatief en te perfectionistisch over P. ''Ik erger me soms dood aan...'' en meer van dat soort uitspraken. Voor de zoveelste keer. En dat met een erg chagrijnige kop. Hij oogt trouwens sowieso naar de media nogal defensief, verzuurd en verbitterd. ''Er gaan nog wat dingen niet goed, maar daar werken we aan,'' klinkt al een stuk constructiever als coach. Mensenkinderen, nou kan ik ook een stuk chagrijn zijn (vooral op de maandagen), maar van hem kan ik nog wat leren.