Nooit.
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Tsja, je weet nooit. Straks nemen ze allebei mee van Zagreb. Heeft ie en een ex ploeggenoot en CL voetbal.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boeieh... Voor sutalo 10 anderen...

-
Feyenoord is met Martin Vitik bezig. Was hij niet onze nummer 2 na Sutalo?
Zou ongekend zijn als hij ook niet komt. Ajax moet echter zeer zeker van Sutalo zijn lijkt mij.Buijtendijk 2.0 schreef: ↑za aug 05, 2023 5:02 pmFeyenoord is met Martin Vitik bezig. Was hij niet onze nummer 2 na Sutalo?
IK GELOOF!!!!!!
-
Precies mijn gedachte.
Wie zegt dat Ajax Vitik ooit heeft gewild?
Als we jou de portemonnee geven haal je Sutalo en daarnaast ook Vitik én Ivanusec om Feyenoord dwars te zitten. 

Nil volentibus arduum
Ook beter dan Medic?Maar op basis van YT en internet geen verkeerde speler. Zeker beter dan een Aertsen.

Die Ivan boeit mij niet. Maar als Sutalo niet komt zie ik wel graag een klasbak achterin komen.
IK GELOOF!!!!!!
-
Hier kom ik even op terug. Babadi is wel een leuke speler! Heeft hij al verlengd...?

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Leipzig haakt af voor Geertruida aldus Fabrizio Romano.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Mooi zo. Prima speler maar dat was wel erg veel geld geweest voor hun doen.
Nil volentibus arduum
Dan moet Leipzig niet voor Sutalo gaan..Marillion schreef:Mooi zo. Prima speler maar dat was wel erg veel geld geweest voor hun doen.
Doekhi had ik altijd wel enige verwachting van moet ik zeggen. Ben wel benieuwd waar uiteindelijk zijn plafond ligt. Maar is inderdaad wel opvallend.
Die Nieuwkoop leek me altijd nogal een domme kracht. Hopelijk is 'ie dat nog steeds.
Die Nieuwkoop leek me altijd nogal een domme kracht. Hopelijk is 'ie dat nog steeds.
Nil volentibus arduum
Haha, welcome to Mamic's world! Diens definitie van cadeau is dat ie het krijgt. 

Het is pas rond als het kogeltjerond is.
Dat geldt ook voor de deal van Ajax met betrekking tot Sutalo.
Dat geldt ook voor de deal van Ajax met betrekking tot Sutalo.
Misschien is dit juist wel vanwege Šutalo naar Ajax?
De Gnonto van deze transferperiode?
Die jongen heeft laatst een paar doelpunten gemaakt. Kan zomaar zijn dat er sprake is van wat sluimerende interesse van andere clubs. Of ze denken inderdaad met de verkoop van Sutalo (als dat echt gebeurd tenminste) genoeg geld te hebben binnengehaald. Ze hebben kans op CL en zullen ook niet al hun beste spelers willen verkopen.
Die jongen heeft laatst een paar doelpunten gemaakt. Kan zomaar zijn dat er sprake is van wat sluimerende interesse van andere clubs. Of ze denken inderdaad met de verkoop van Sutalo (als dat echt gebeurd tenminste) genoeg geld te hebben binnengehaald. Ze hebben kans op CL en zullen ook niet al hun beste spelers willen verkopen.
Nil volentibus arduum