Scouting, financiele zaken en toekomst

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Zuidema

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Zuidema » wo jul 26, 2023 3:08 pm

Jöhnk schreef:
wo jul 26, 2023 2:14 pm
Voor een mix is het opleiden/aantrekken van toptalent cruciaal en toptalent is ook het lastigst verkrijgbare ingrediënt. Daarom moet daar zoveel aandacht op. Echt een doodzonde van Overmars om de opleiding te verwaarlozen.
Eens. Overmars heeft indertijd overigens wel een vrachtlading aan talent aangekocht tegen vaak flinke prijzen, maar daar is bij mijn weten niets substantieels vanuit JA van doorgekomen op het Vlaggenschip. Grote vraag: waarom eigenlijk niet? Verkeerde scouting? Is de jeugdopleiding niet meer op orde? Wat is er daar aan de hand? Dat had van Overmars zeker meer aandacht mogen hebben. En dat is nog steeds een pijndossier volgens mij.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jul 26, 2023 4:37 pm

zeux schreef:
Marillion schreef:
wo jul 26, 2023 12:42 pm
Hij is niet de pispaal.
Oh nee?
Overmars ging in zijn eigen mythe geloven.
Iemand met een groot ego voelt zich dan een meesterschaker. Helaas zijn die makelaars iets slimmer dan onze voormalige TD uit Epe.
Als we de Yopii-doctrine volgen, eindigen we met Frank de Boer-voetbal. Een behouden team, dat vanuit de verdediging en balbezit moet spelen, want creatieve spelers worden 'te duur' gevonden. Of we krijgen een team van superjonkies, waarbij een paar jongens even opvallen, worden weggekocht en dan kunnen we weer opnieuw beginnen --> een 'aanvoerlijn' die simpelweg niet te onderhouden is.

Pas toen Overmars rond 2017 brak met de Yopii-doctrine (salarishuis loslaten en wél durfaankopen doen --> Ziyech, Tadic, Bind) ging het lopen.

Dat nà hem de boel verkloot is, is niet zijn schuld.
Ik vrees dat we komend seizoen inderdaad FdB voetbal te zien krijgen. Past bij de huidige selectie én trainer.

Overmars liet aan het einde van zijn bewind steken vallen. Onderschatte de (contractuele) situatie van bijvoorbeeld Mazraoui, Onana en Brobbey, die hadden een zomer eerder moeten bijtekenen maar hij had zijn administratie niet op orde.

Overall ben ik dik tevreden met Overmars die in een wereld waarin het ongelofelijk moeilijk opereren is (noem mij eens 3 TD’s in Europa die het recent beter hebben gedaan?) fraaie resultaten neerzette maar aan het eind sloppy werd (nog los van zijn idiote dickpics, die vermoedelijk ook iets over zijn psyche zeggen). Kortom; het goed gedaan, maar matig geëindigd. Dat hij wat in zijn mars heeft (pun intended) heeft ie bewezen bij Antwerp. Heeft zich prima herpakt. Weliswaar enigsIns gelukkig maar verdiend de dubbel gepakt. Over dickpics heeft niemand het meer. Wij hadden een Toby er graag bij gehad afgelopen seizoen, maar werden geconfronteerd met verbijsterend wanbeleid. Wat weer eens de prestaties van Overmars in het juiste perspectief zet.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jul 26, 2023 6:41 pm

Is het trouwens niet erg vreemd dat Huntelaar in dienst is bij Ajax? Mislintat en Steijn proberen alle sporen van vorig jaar vakkundig te wissen. Dat leidt geen enkele twijfel. Bassey Out, Malenovic/Tadic out, Grillitsch out, Lucca out, Heitinga out, en nagenoeg de rest van de kliek wordt bankzitter (of vliegt er mogelijk nog uit). En dan loopt de (mede) veroorzaker nog gewoon rond op de burelen. Ik vind dat eigenlijk best wel gek. Die gozer moet toch vervloekt worden als ze dagelijks aan de gang zijn…

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » wo jul 26, 2023 7:05 pm

Peter schreef:
wo jul 26, 2023 6:41 pm
Is het trouwens niet erg vreemd dat Huntelaar in dienst is bij Ajax? Mislintat en Steijn proberen alle sporen van vorig jaar vakkundig te wissen. Dat leidt geen enkele twijfel. Bassey Out, Malenovic/Tadic out, Grillitsch out, Lucca out, Heitinga out, en nagenoeg de rest van de kliek wordt bankzitter (of vliegt er mogelijk nog uit). En dan loopt de (mede) veroorzaker nog gewoon rond op de burelen. Ik vind dat eigenlijk best wel gek. Die gozer moet toch vervloekt worden als ze dagelijks aan de gang zijn…
Het ligt er maar net aan hoe dominant Huntelaar was in die beslissingsprocessen van toen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

peter

Bericht door peter » wo jul 26, 2023 7:29 pm

Gelet op alle nieuwsberichten en hoe Huntelaar én Hamstra zich zelf profileerden was hij gewoon eindverantwoordelijk. Heb ook nergens ooit het gevoel gehad dat hij niet dominant was. En wat dan nog. De man is verantwoordelijk en staat met iedere aankoop op de foto.

Gewoon maar even een greep uit wat berichten:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... -direct-ja

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... ermijn/amp

https://www.vi.nl/nieuws/huntelaar-open ... -weggegaan

peter

Bericht door peter » wo jul 26, 2023 7:31 pm

Maar goed, jij vindt dit dus niet ook maar een tikje vreemd? Die Mislintat is echt al zijn sporen aan het wissen. :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo jul 26, 2023 7:56 pm

Vreemd idd. Was deel van het clubje dat er een teringzooi van maakte. Dus waarom ie er nog zit?

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » wo jul 26, 2023 8:32 pm

Peter schreef:
wo jul 26, 2023 7:31 pm
Maar goed, jij vindt dit dus niet ook maar een tikje vreemd? Die Mislintat is echt al zijn sporen aan het wissen. :smallgrin.gif:
Ik heb Mislintat - op Steijn na - alleen maar logische keuzes zien maken. Bassey, Grillitisch, Lucca, etc. leverden allen niet voor hun topsalaris, dan is het heel simpel. En als Mislintat bv Wijndal goed zou kunnen verkopen zou hij het ook doen. Malenovic & Tadic hoef ik niet uit te leggen hoop ik? Maar dat heeft weinig met een purge te maken, eerder met budget creëren en dead wood wegsnijden. Dat je Heitinga wegknikkert alleen maar logisch, levert niet en bedrijft politieke spelletjes voor eigen gewin. Dat je Hamstra wegknikkert ja logisch, die was in de lead mbt transferbeleid van historisch slechte proporties. Maar waarom Huntelaar geslachtofferd moet worden? Die liep als een soort halve stagiair mee, die was niet in de lead bij de beslissingen. Leuk dat Huntelaar wat gesprekjes voert met voetballers zoals - die links die je gaf - en ze daarin probeert te overtuigen. In het verleden deed Bergkamp dat soort klusjes, bij PSV ging Van Nistelrooy dat doen zoals effe met Xavi Simons bellen. Bij Mink Peeters kwam Zidane ooit op bezoek, diens ouders helemaal overtuigd. Zo'n status als oud prof helpt en opent deuren en Bassey zal Hamstra niet van de PS kennen Dat een grote naam als Klaas-Jan Huntelaar bij de onderhandelingen betrokken was, maakte het voor Bassey nog extra bijzonder. "Ik speelde met hem op de Playstation. Het is geweldig om benaderd te worden door zo'n grootheid, en dan ook nog namens zo'n grote club. Of om het uit jouw artikel van Lucca te plukken: Voordat Lucca definitief op huurbasis overstapte naar Ajax, sprak hij uitvoerig met Klaas-Jan Huntelaar. De oud-spits is bij Ajax 'technisch manager in opleiding . Mislintat is bij Ajax aangetreden maar heeft ook van hogerhand opdrachten meegekregen. Vooralsnog is zijn tactiek weinig onrust creëren en ja daarin bedrijft hij politiek maar dan wel vanuit een clubbelang. Dan zegt hij bv Heitinga staat op poleposition dat gaf weinig gezeur rond de hoofdtrainer en ondertussen werden de voelsprieten naar een opvolger uitgestrekt. Mislintat zegt dat hij snel de selectie rond wil hebben maar ook dat is supporters sussen, jij neemt hem dat kwalijk ik niet. Rob Jansen kwam met een aanval dat clubiconen er zonder pardon worden uitgegooid en Mislintat houdt Huntelaar en plant een vrijblijvend gesprek met Sneijder in.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 26, 2023 9:12 pm

Ik neem aan dat ze bij Ajax wel goed beeld hebben wie precies welke rol had als het gaat om Hamstra en Huntelaar. Het feit dat die laatste er nog zit kan er dus op wijzen dat hij niet de man van de besluiten was. Misschien was hij inderdaad wel de tijdelijk omhoog gevallen stagiair die vooral is ingezet om spelers enthousiast te maken.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » wo jul 26, 2023 9:29 pm

Marillion schreef:
wo jul 26, 2023 9:12 pm
Ik neem aan dat ze bij Ajax wel goed beeld hebben wie precies welke rol had als het gaat om Hamstra en Huntelaar. Het feit dat die laatste er nog zit kan er dus op wijzen dat hij niet de man van de besluiten was. Misschien was hij inderdaad wel de tijdelijk omhoog gevallen stagiair die vooral is ingezet om spelers enthousiast te maken.
Huntelaar had werkelijk 0 ervaring, het zou krankjorem geweest zijn als hij wel beslissingsmacht gehad had, hij zal mogelijk wat hebben mogen sparren met Hamstra. Maar altijd vanaf dag 1 heeft Huntelaar gezegd een leertraject te willen en het meelopen met de TD interessant te vinden.

peter

Bericht door peter » wo jul 26, 2023 9:52 pm

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... eriode/amp

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-bevestigt ... er-hamstra

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ht-ik.html

Het maakt mij allemaal niet uit hoor. Prima dat we Huntelaar met fluwelen handschoenen hier aanpakken en dat we nu suggereren dat hij maar een stagiair is en geen besluiten nam. Huntelaar zelf en van der Sar hebben het altijd anders verteld en in ieder optreden werd helder dat Hamstra en Huntelaar samen beslissingen namen. Ik vind het gewoon zeer opmerkelijk dat echt alle keuzes die Hamstra (en dus niet Huntelaar) heeft gemaakt nu worden teruggedraaid (en terecht natuurlijk), maar dat Huntelaar dus nu lekker daar rondhuppelt. Hoe gaat dat dan? “Ja nee die Lucca hè. Kutspits hè.” Ik vond eigenlijk alles waar ik vorig jaar bij was helemaal ruk. “Schreuder? Ja dat appje moest ik sturen. Ik vond het echt zo’n prutser, maar als stagiair moet je altijd klote klusjes doen”.

Bij alle miskleunen wordt hij actief genoemd. Bij allemaal. Ik vind het echt wel vreemd dat je dan nog steeds mag rondlopen. En lijkt me voor hem ook wel vreemd eigenlijk. Maar goed, het was slechts een snuffelstage haha.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 26, 2023 10:04 pm

Het komt wel wat gek over ja. Maar draai het eens om. Waarom zou Ajax zich laten weerhouden om ook van hem afscheid te nemen?

Het was natuurlijk ook een idiote situatie. Een assistent en een stagiair die de boel moesten overnemen. Over Huntelaar kunnen we in ieder geval vaststellen dat het de bedoeling was dat hij het vak ging leren. Maar dat liep effe anders...

Nu lijken ze terug bij het oorspronkelijke plan. Leren en verkennen of dit wat voor hem is.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » wo jul 26, 2023 10:27 pm

Peter schreef:
wo jul 26, 2023 9:52 pm
https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... eriode/amp

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-bevestigt ... er-hamstra

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ht-ik.html

Het maakt mij allemaal niet uit hoor. Prima dat we Huntelaar met fluwelen handschoenen hier aanpakken en dat we nu suggereren dat hij maar een stagiair is en geen besluiten nam. Huntelaar zelf en van der Sar hebben het altijd anders verteld en in ieder optreden werd helder dat Hamstra en Huntelaar samen beslissingen namen. Ik vind het gewoon zeer opmerkelijk dat echt alle keuzes die Hamstra (en dus niet Huntelaar) heeft gemaakt nu worden teruggedraaid (en terecht natuurlijk), maar dat Huntelaar dus nu lekker daar rondhuppelt. Hoe gaat dat dan? “Ja nee die Lucca hè. Kutspits hè.” Ik vond eigenlijk alles waar ik vorig jaar bij was helemaal ruk. “Schreuder? Ja dat appje moest ik sturen. Ik vond het echt zo’n prutser, maar als stagiair moet je altijd klote klusjes doen”.

Bij alle miskleunen wordt hij actief genoemd. Bij allemaal. Ik vind het echt wel vreemd dat je dan nog steeds mag rondlopen. En lijkt me voor hem ook wel vreemd eigenlijk. Maar goed, het was slechts een snuffelstage haha.
Ik vind dat je spijkers op laag water zoekt. Was Huntelaar aangesteld in de functie van Technisch Manager met bijkomend salaris. NEE. Wie was dat wel, Hamstra. Als je denkt dat Schreuder zonder overleg is benaderd? Nou nee. Ja naar de buitenwereld wordt dat natuurlijk verkocht als ''we zijn een tandem'' en ''er is geen functie-omschrijving'' maar natuurlijk was die er wel, Huntelaar was groen als gras. Als team verkoop je elke beslissing naar de buitenwereld als eentje waar je vol achterstaat maar intern hoeft dat helemaal niet zo te zijn. Daarnaast is Hamstra natuurlijk wel ervaren, die mag je het zwaar aanrekenen dat hij zich voor het karretje van Schreuder-Malenovic heeft laten spannnen met alle intriges, Huntelaar kun je dat allemaal veel minder kwalijk nemen: want groen als gras. Huntelaar is als diie jeugdspeler die te vroeg gebracht is en die niet leverde, jij stelt dat gelijk aan de routinier die even slecht was. Hoef ik toch hopelijk ook niet uit te leggen waarom je de routinier veel eerder afschrijft toch? Bij Huntelaar is er nog hoop op ontwikkeling + zijn naam als oud prof opent deuren. Wat er in praktische zin gebeurt is is in zekere zin een demotie want ik verwacht wel dat Mislintat hem nu minder ruimte geeft dan vorig seizoen. Als de jeugdspeler die te snel in het diepe is gegooid en nu in Jong Ajax mag werken aan zijn ontwikkeling voor een nieuwe kans.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 26, 2023 10:33 pm

Enige nuance wat betreft Hamstra. Hij had natuurlijk ook weer geen jarenlange ervaring in dit specifieke vak. Die man is gehaald als assistent van Overmars. Met name om hem te ondersteunen rondom de jeugdcontracten als ik me niet vergis.

Omgaan met allerlei gehaaide zaakwaarnemers was tot op dat moment denk ik niet een dagelijkse taak.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » wo jul 26, 2023 11:20 pm

Marillion schreef:
wo jul 26, 2023 10:33 pm
Enige nuance wat betreft Hamstra. Hij had natuurlijk ook weer geen jarenlange ervaring in dit specifieke vak. Die man is gehaald als assistent van Overmars. Met name om hem te ondersteunen rondom de jeugdcontracten als ik me niet vergis.

Omgaan met allerlei gehaaide zaakwaarnemers was tot op dat moment denk ik niet een dagelijkse taak.
5 jaar directeur spelersbeleid bij Heerenveen noem jij geen jarenlange ervaring? Verder scout, jeugdcoordinator en trainer geweest. Kom op Hamstra kwam niet uit een ei. Voor wat dat laatste betreft, je mag het gewoon van iemand verwachten dat met zijn ervaring hij zich niet zo voor een karretje laat spannen.

Lionel

Bericht door Lionel » do jul 27, 2023 7:42 am

Van Huntelaar mag dat toch ook verwacht worden?
IK GELOOF!!!!!!

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » do jul 27, 2023 7:45 am

We weten toch allemaal hoe het gegaan is van de zomer? Schreuder en z’n zaakwaarnemer mochten z’n gang gaan en Bergwijn en Wijndal komen nog uit de koker van Overmars.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » do jul 27, 2023 8:13 am

Trab schreef:
do jul 27, 2023 7:45 am
We weten toch allemaal hoe het gegaan is van de zomer? Schreuder en z’n zaakwaarnemer mochten z’n gang gaan en Bergwijn en Wijndal komen nog uit de koker van Overmars.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Schreuder voerde heel erg een lobby voor Wijndal dus of die perse van lijstje Overmars kwam weet ik niet. Bergwijn en Brobbey wel denk ik. Verder was al bekend dat de scouting gepasseerd was vooor het aankoopbeleid. Lucca, Ocampos (Malenovic), Grillitsch (kende Schreuder van Hoffenheim), Bassey (Malenovic), Rulli, Kaplan.

peter

Bericht door peter » do jul 27, 2023 8:53 am

Ik vind dat je spijkers op laag water zoekt. Was Huntelaar aangesteld in de functie van Technisch Manager met bijkomend salaris. NEE. Wie was dat wel, Hamstra
In het jaarverslag staat Huntelaar samen met Hamstra als Technisch Manager, maar eigenlijk gaat het me daar dus helemaal niet om. Zelfs al is het Huntelaar allemaal overkomen en was hij als eerstejaars snuffelaar alleen in de rol om te zorgen voor quotes in de krant, het enthousiasmeren van de trainer en aankopen, het maken van wat notulen en het verkeerd laten citeren dat hij wel degelijk een vinger in de pap had, dan gaat het me juist om de gesprekken die nu plaatsvinden.

Het gaat mij om de wat vreemde situatie die ontstaat bij het koffiezetapparaat op de vroege morgen. Steijn en Mislintat die de selectie vervloeken en niets, maar dan ook helemaal niets, hetzelfde laten. Zoiets is nog nooit gebeurd volgens mij. Echt het wissen van een zwarte bladzijde. Wijndal en Sanchez lijken geen plek te krijgen, Bassey is alweer weggestuurd, Grillitisch en Lucca zijn vertrokken en Mislintat heeft meerdere keren aangegeven dat het beleid helemaal anders moet dan een jaar geleden. Inderdaad ook af van Malenovic die een dikke vinger in de pap had en dus op de koop toe nemen dat daarmee ook Tadic vertrekt. En dan op een druilerige ochtend op de burelen lopen ze Huntelaar tegen het lijf en ontstaat een gesprekje over het technisch beleid van Ajax. Dáár gaat het me om. Vraagt Svennus dan aan Huntelaar hoe hij tegen een bepaalde casus aan kijkt? Daar wil je toch bij zijn en dat moet toch een wonderlijk tafereeltje zijn?
Dat heeft niks met spijkers op laag water zoeken te maken, hoor. Ik ben gewoon heel benieuwd hoe Huntelaar nu nog functioneert en op welke manier hij nog samenwerkt met Mislintat.

Ajax Rules

Bericht door Ajax Rules » do jul 27, 2023 9:24 am

Haha...

Goed punt inderdaad.

Op de een of andere manier lijkt het niet aan KJH te kleven, maar interessant hoe dat precies is gegaan allemaal.
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Yopii

Bericht door Yopii » do jul 27, 2023 10:20 am

Is toch logisch? Hamstra is een ervaren TD/scout, KJH een rookie. Wie draagt dan meer verantwoordelijkheid?

Hamstelaar kreeg de portemonnee, dat zal niet nog een keer op die manier gebeuren. Dat was natuurlijk de grootste fout: het moest allemaal kunnen. Er kwam voor die tijd veel kritiek op Lenderink vanuit bepaalde hoek (Parool/Spaan, de T.) dat ze op de centen zat. Kwam al dat geld voor Antony/Martinez binnen, tja... Dan duiken de zaakwaarnemers als sprinkhanen erop, en blijkbaar was die Malenovic de grootste sprinkhaan.

Met onze DD zijn duidelijk afspraken gemaakt: eerst verkopen, dan pas kopen. Hij kan ook geen honderd miljoen uitgeven, ook al komt er hondervijftig miljoen binnen. Dat is maar goed ook, want het is niet nodig. Een groot deel van dat geld is puur verlies omdat clubs en makelaars weten dat je diepe zakken hebt.

Lionel

Bericht door Lionel » do jul 27, 2023 12:42 pm

Nieuwe / tijdelijke hoofd jeugd opleidingen

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/ajax- ... ing/421968
IK GELOOF!!!!!!

Alexander

Bericht door Alexander » do jul 27, 2023 1:05 pm

Zorgelijk dat het niet lukt om een goede HJO te vinden. Wat mij betreft de belangrijkste positie binnen de club.

Yopii

Bericht door Yopii » do jul 27, 2023 1:15 pm

In het verleden werd er vaak zomaar iemand neergezet: een werkloze trainer of een oud-speler. Hopelijk vindt Mislintat iemand die de opleiding naar een hoger niveau tilt.

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » do jul 27, 2023 2:11 pm

Peter

Het gaat mij om de wat vreemde situatie die ontstaat bij het koffiezetapparaat op de vroege morgen. Steijn en Mislintat die de selectie vervloeken en niets, maar dan ook helemaal niets, hetzelfde laten. Zoiets is nog nooit gebeurd volgens mij. Echt het wissen van een zwarte bladzijde.
Het is heel simpel, jij kunt dit als een of andere junta zien. Maar elke TD met een beetje verstand had dezelfde keuzes gemaakt. Als spelers kut zijn zijn ze kut, daarnaast is er een opdracht tot bezuinigen. Me dunkt dat het deadwood weggesneden wordt. Beiden zijn in dit project gestapt, ja er zijn hobbels maar beiden hadden überhaupt niet op deze plek gehad zonder dat wanbeleid
Wijndal en Sanchez lijken geen plek te krijgen
Ja, de zwakste schakel van vorig seizoen en de speler die ook met een foute mentaliteit rondloopt ,
Bassey is alweer weggestuurd
Elke TD die Bassey niet aan Fulham gesleten had had met pek en veren de ArenA uitgeaagd moeten worden,
Grillitisch en Lucca zijn vertrokken
Zelfs niemandd op AT wilde die twee behouden
en Mislintat heeft meerdere keren aangegeven dat het beleid helemaal anders moet dan een jaar geleden. Inderdaad ook af van Malenovic die een dikke vinger in de pap had en dus op de koop toe nemen dat daarmee ook Tadic vertrekt.
Ook dat is een logisch besluit.
En dan op een druilerige ochtend op de burelen lopen ze Huntelaar tegen het lijf en ontstaat een gesprekje over het technisch beleid van Ajax. Dáár gaat het me om. Vraagt Svennus dan aan Huntelaar hoe hij tegen een bepaalde casus aan kijkt? Daar wil je toch bij zijn en dat moet toch een wonderlijk tafereeltje zijn?
Ik heb zelf HR stages gehad, in wezen weet je in je beginperiode nog weinig en is er een hele berg te leren. Hoe contracten in elkaar zitten hoe de bepaalde dingen aanpakt. Wat jij suggereert is dat Huntelaar niet tot inkeer van fouten kan komen of zich toch kan ontwikkelen, ook dat weten we helemaal niet.
Dat heeft niks met spijkers op laag water zoeken te maken, hoor. Ik ben gewoon heel benieuwd hoe Huntelaar nu nog functioneert en op welke manier hij nog samenwerkt met Mislintat.
Dat weten we niet, heel simpel. Misschien loopt Huntelaar met de scouting mee of andere afdelingen. Vraag het Verweiij op twitter.

Plaats reactie