Manchester United, met of zonder Erik ten Hag
Moderator: mods
Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag
Hij doet het toch gewoon meer dan prima daar?
De laatste weken zijn individuele fouten hem fataal. Ook had hij te maken met flink wat blessures.
Als hij een spits (Harry Kane), een links of rechtsback mag aantrekken (Cancelo) ziet de wereld er weer heel anders uit voor City. Hij moet wel stoppen met Weghorst op 10.
De laatste weken zijn individuele fouten hem fataal. Ook had hij te maken met flink wat blessures.
Als hij een spits (Harry Kane), een links of rechtsback mag aantrekken (Cancelo) ziet de wereld er weer heel anders uit voor City. Hij moet wel stoppen met Weghorst op 10.
IK GELOOF!!!!!!
-
Dat is wel gelijk het punt he. Hij mocht een spits aantrekken en haalt Weghorst. Voor scorend vermogen veel te afhankelijk van Rashford.
Hij haalt Weghorst niet uit weelde. Die eigenaren willen MUFC verpatsen en maakten in de winterstop (dus) geen budget vrij.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo mei 10, 2023 11:17 pmDat is wel gelijk het punt he. Hij mocht een spits aantrekken en haalt Weghorst. Voor scorend vermogen veel te afhankelijk van Rashford.
Ik vind het wel knap wat ie daar doet. Hij moet de eerste 4 halen. Daarna kan ie hopelijk voor hem dead wood dumpen en verder bouwen.
-
Ik sprak vorige week een Man U supporter en die is tevreden over het werk van Ten Hag. Gek genoeg zei hij liever nog een jaartje EL te willen spelen ipv CL, want die zouden ze wel kunnen winnen. Voor het geld is de CL kennelijk niet perse nodig, gezien de inkomsten in de PL, aldus deze Mancunian.
Ik houd daar niet van: bij winst de coach ophemelen maar verlies toeschrijven aan individuele fouten van spelers.De laatste weken zijn individuele fouten hem fataal. Ook had hij te maken met flink wat blessures.
Het beeld van dit jaar is wisselend. Volgend jaar moet het gebeuren.
Scheelt wel in het halen van topspelers, denk ik.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑do mei 11, 2023 9:06 amIk sprak vorige week een Man U supporter en die is tevreden over het werk van Ten Hag. Gek genoeg zei hij liever nog een jaartje EL te willen spelen ipv CL, want die zouden ze wel kunnen winnen. Voor het geld is de CL kennelijk niet perse nodig, gezien de inkomsten in de PL, aldus deze Mancunian.
IK GELOOF!!!!!!
Liverpool kruipt toch nog vervaarlijk dichterbij.
Dit is nu de stand in PL:
3. Newcastle - 35 - 66 (+32)
4. Manu 35 - 66 (+10)
5. Liverpool 35 - 62 (+25)
Eerste 4 rechtstreeks naar CL.
En dit het programma:
15-5
Leicester (19) - Liverpool
18-5
Newcastle - Brighton (8)
20-5
Newcastle - Leicester (19)
Bournemouth (14) - Man U
Liverpool - Aston Villa (7)
25-5
ManU - Chelsea (11)
28-5
Man U - Fulham (9)
Chelsea (11) - Newcastle
Southampton (20) - Liverpool
Dit is nu de stand in PL:
3. Newcastle - 35 - 66 (+32)
4. Manu 35 - 66 (+10)
5. Liverpool 35 - 62 (+25)
Eerste 4 rechtstreeks naar CL.
En dit het programma:
15-5
Leicester (19) - Liverpool
18-5
Newcastle - Brighton (8)
20-5
Newcastle - Leicester (19)
Bournemouth (14) - Man U
Liverpool - Aston Villa (7)
25-5
ManU - Chelsea (11)
28-5
Man U - Fulham (9)
Chelsea (11) - Newcastle
Southampton (20) - Liverpool
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
United moet twee wedstrijden winnen dan zijn ze zeker van CL. Moet kunnen.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Leicester heeft nog lastige potjes dus voor survival. Zou zonde zijn als ze degraderen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Om te voorkomen dat we het Engeland en Schotland topic gaan vervuilen: heeft iemand enig idee hoeveel transferbudget MU ongeveer heeft?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Hangt af of die toko verkocht wordt aan Qatar of een andere miljadair.
Whitey on the moon.
Oh ja, dat speelt ook nog. 

Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 10/11
Op RedCafe hebben ze het over ongeveer €100 miljoen + de opbrengsten van eventuele verkopen. De club zit midden in een proces om verkocht te worden, waardoor de huidige eigenaren geen zin hebben om meer geld beschikbaar te stellen. En van het verkopen van spelers mogen ze ook niet al te veel verwachten aangezien de overbodige spelers vaak op torenhoge salarissen zitten en dus voor veel clubs onbetaalbaar zijn.
Het is een gigantisch probleem voor Ten Hag, want voor €100 miljoen koop je misschien net een fatsoenlijke spits en hij moet z'n elftal op veel meer plekken renoveren. Hij heeft sowieso een spits (nog een seizoen Weghorst kan echt niet) en een keeper (contract De Gea wordt niet verlengd) nodig. En verder kan hij wel wat extra's/beters gebruiken op rechtsback, centraal achterin, op het middenveld en een ook nog een reserve spits.
Veel succes. Wordt een zwaar jaar voor hem, want de verwachtingen gaan natuurlijk wel gewoon omhoog.
Onana is binnen voor 55 miljoen. Samen met Mount is de koek daarmee wel zo'n beetje op lijkt me. Maar misschien hoopt Ten Hag dat Maguire weggaat nu hij zijn aanvoerdersband heeft afgenomen. 

Salvador Dali
Salvador Dali
Tuurlijk niet, ze moeten nog een spits halen!
-
Misschien is Brobbey wat voor ze? Die is relatief goedkoop met slechts 45mln euro 

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Nee ze hebben een spits nodig die 90+ minuten kan gaan, niet een backup spits voor de laatste 10 minuten...
Nee ze hebben Brobbey nodig voor 50 mio
IK GELOOF!!!!!!
Alvarez voor zestig! En niet te vergeten Kudus, ons zelfbenoemde genie. Startprijs voor onderhandelingen: 80 miljoen. 

Dat zou wel een stunt zijn. Als Ten Hag voor het tweede jaar op rij meer dan honderd miljoen naar Ajax laat overmaken voor twee spelers.
Nil volentibus arduum
Hij gaat voor Amrabat.
-
Maguire weg, zullen zee blij mee zijn
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Manchester United have three options in the list for new centre back#MUFC
Benjamin Pavard, Jean Clair Todibo and Edmond Tapsoba are being considered as possibile names to replace Maguire.
Talks already took place with Todibo as revealed here; Pavard, keen on the move.
Salvador Dali
Salvador Dali