Is ook wel zo; ik zal ze feliciteren, maar het is voor nu nog te vroeg...
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Individueel minder materiaal (hoewel Ajax na een dozijn miskopen...). Ruimschoots gecompenseerd door een vakman als trainer te hebben.
- Jinne
- Site Admin
Qua spelers zullen ze deze zomer ook niet veel kwijtraken. Zijn toch vooral clubheroes die bij Feyenoord op hun top zitten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wieffer houdt overduidelijk vast.
Commentator blijft maar herhalen dat het een onterechte strafschop was.
Dat het commentaar enigszins partijdig is als een Nederlandse club tegen een buitenlandse club speelt, OK. Maar dit sloeg echt nergens op. Ze zijn natuurlijk een partijdige Nederlandse scheidsrechter gewend die de bezoekende club nooit een strafschop geeft.
Commentator blijft maar herhalen dat het een onterechte strafschop was.
Dat het commentaar enigszins partijdig is als een Nederlandse club tegen een buitenlandse club speelt, OK. Maar dit sloeg echt nergens op. Ze zijn natuurlijk een partijdige Nederlandse scheidsrechter gewend die de bezoekende club nooit een strafschop geeft.

-
Als jou het al opvalt...
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
In de rust begonnen Kieft en Jansma ook al te jammeren over die strafschop. Wieffer hield vast en kreeg de bal op de hand. Maar als ik de commentaren lees, ben ik de enige die het gewoon een penalty vond.
Ik vond het ook gewoon een pingel. Bovendien werd de bal vanaf de cornervlag op de hand geschoten. Niet van een halve meter.
IK GELOOF!!!!!!
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... titie.html
Oké, die is dus weg na de zomer. Belangstelling genoeg. Zelfs Leeds vindt hij een mooie club.
Oké, die is dus weg na de zomer. Belangstelling genoeg. Zelfs Leeds vindt hij een mooie club.

Leeds is wel echt een grote club. Fanatieke aanhang ook. Op een bepaalde manier ook een veilige instap want ze zijn nu al blij als ze in de PL blijven.
Een club als Spurs is dan wel groter maar ook lastiger.
Een club als Spurs is dan wel groter maar ook lastiger.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zo denk ik ook erover.. ff terug op aarde " knallen "
Weer op zoek naar een Interim coach..
Je zal maar een seizoen internationaal buiten gesloten worden door de UEFA na een volgende rel van dat oh zo geweldige legioen. Uitgerekend in het jaar dat je CL gaat spelen.

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Precies. Er zijn blijkbaar 100-150 'supporters' in Rome. Gisteren ternauwernood ontsnapt aan Romeinse hooligans. Jammer. Gooi ze in het Colosseum.
IK GELOOF!!!!!!
Ik hoop dat ze op hun bek gaan met 3-0 dan zullen die kakkerlakken weer een toontje lager zingen...2x in 24 jaar kampioenschappen vieren

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Als ik de media mag geloven zijn ze al hard bezig.. gaat lekker door zo zou ik zeggen.. hoe hersenloos ben je als je daar nu loopt en dan ook ervoor uitkomen..dat je voor 010 bent
Weer op zoek naar een Interim coach..
Houden tot nu toe best stand tegen Roma.
Toch zou ik geen enkele speler willen hebben
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Blijf het een pauper club vinden…
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Kokcu echt fantastisch. 

In het begin hadden ze het lastig maar ze houden toch aardig stand en af en toe zelf ook gevaarlijk.Mano schreef:Houden tot nu toe best stand tegen Roma.
Als Slot blijft en de selectie blijft ook grotendeels intact dan krijgen we er volgend seizoen ook een zware kluif aan. Die CL wedstrijden zijn goud waard en conditioneel zijn ze nu al top.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja die heeft zich heel goed ontwikkeld. Daar zal wel veel interesse voor komen.wimpey schreef:Kokcu echt fantastisch.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Blijf hem overschat vinden en het is sowieso een naar jongetje.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Als ze doorgaan heb je juist iets meer kans op wat puntverlies in de competitie?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -