Hoop maar dat het niet op het doelsaldo aankomt. Traumatische ervaringen.
Moderator: mods
Hier zit geen toekomst in, geen twijfel ook.
Niet alleen Klaassen, Berghuis ook. Dertigers die niet beter worden. Die moet je van de hand doen. Maar goed, als dat de enigen waren.. Achterin is niks, voorin op de vleugels is niks zonder Kudus. Ik zie niet in hoe we volgende week ook maar een punt kunnen pakken tegen PSV.Peter schreef:Het is wel echt creatieve armoede, hoor. Met zo’n Klaassen ga je voetballend nooit meer het verschil maken. Ook nu speelde hij weer 90 minuten lang verstoppertje. Tomeloze inzet en neusje voor af en toe een belangrijke goal, maar die jongen gaat ons nooit op een hoger plan brengen. Het wordt echt wel eens tijd om door te selecteren op het midddenveld.
Omdat het een CV is. Dat komt mooi uit, want we missen volgende week Alvarez.Ajaciedjuh schreef: ↑zo apr 16, 2023 8:27 pmVerdedigend wel. Aanvallend opbouwend ook, maar heeft geen overlap ik zijn spel.Historicus schreef:Moet zeggen dat Hato mij wel bevalt hoor als (deze wedstrijd).
Ik ook. We gaan dit rampseizoen in stijl afsluiten. En erger nog: Psv mag twee keer de hakbijl laten vallen. Bah, wanneer houdt deze nachtmerrie eens op?
Geen makkelijk schema. Genoeg mogelijkheden om te struikelen:Marillion schreef: ↑zo apr 16, 2023 9:56 pmHet was weer een lange zit vanavond. Toch mooi dat we met die 10e gele kaart van Alvarez nog een record pakken.![]()
Mijn voorspelling: Denk niet dat de gifbeker dit seizoen wel zo'n beetje leeg is. Dit Ajax lijkt mij prima in staat om de komende weken ook de beker en de tweede plaats nog te missen. Sterker nog. Daar ga ik eigenlijk wel vanuit.
De punten laten liggen en onder Schreuderzeux schreef: ↑zo apr 16, 2023 11:02 pmGeen makkelijk schema. Genoeg mogelijkheden om te struikelen:Marillion schreef: ↑zo apr 16, 2023 9:56 pmHet was weer een lange zit vanavond. Toch mooi dat we met die 10e gele kaart van Alvarez nog een record pakken.![]()
Mijn voorspelling: Denk niet dat de gifbeker dit seizoen wel zo'n beetje leeg is. Dit Ajax lijkt mij prima in staat om de komende weken ook de beker en de tweede plaats nog te missen. Sterker nog. Daar ga ik eigenlijk wel vanuit.
23-4:
psv - Ajax
6-5:
Ajax - AZ (4)
Sparta (5) - psv
14-5:
Groningen (17) - Ajax
psv - Fortuna (11)
21-5:
Ajax - Utrecht (7)
Psv - Heerenveen (9)
28-5:
Twente (6) - Ajax
AZ (4) - psv
Op zich hebben Ajax en psv wel redelijk vergelijkbaar programma, kwa zwaarte.
Je suis als onkruid.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma apr 17, 2023 8:10 amIk vind het trouwens leuk dat je terug bent Wimpey!