Mano schreef:Schreuder ziet een goeie keeper in hem en volgende week een laatste man

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Mano schreef:Schreuder ziet een goeie keeper in hem en volgende week een laatste man
Op zich heeft Ajax die spelers toch?
We hebben inderdaad een enkele keer de neiging om dingen een tikje uit te vergroten.Ajax Rules schreef: ↑do dec 01, 2022 2:04 pmEr wordt in mijn ogen ogen op AT vaak een karikatuur gemaakt van Kudus' onvermogen als teamspeler.
.....
Jij gaat uit van de gedachte dat men 'zakelijk' bezig is.Ajax Rules schreef: ↑di jan 03, 2023 2:00 pmEens.
Alleen is het dan nog steeds dom om deze groeibriljant te verkopen voor 25M. Als Schreuder in februari of mei wordt ontslagen, kun je hem namelijk niet meer terugkopen.
Kijk, als iemand een serieus bedrag biedt (50, 55, 60M), dan zou je het kunnen overwegen. Ik vind dat persoonlijk nog steeds een te laag bedrag, maar gegeven wat jullie beschrijven, gegeven een speler die niet helemaal happy is en niet optimaal wordt gebruikt, kun je dan je verlies nemen en doorgaan. Maar bij 25M is er wat mij betreft niet eens een dilemma. Dan kun je beter gokken op wat er in de toekomst zou kunnen veranderen.
Ik snap dat je niet zegt dat Kudus een type Dolberg is.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di jan 03, 2023 11:23 pmKudus heeft zeker talent, maar mist overzicht en dar aspect maakt hem uiteindelijk geen absolute topper. Ten Hag had dat ook al door. Kudus gaat, zo vermoed ik, een Kasper Dolberg carrière tegemoet. Dit laat onverlet dat Schreuder een heeeeeeeeeel eind op moet tiefen. Nee; nog verder zelfs.
Het probleem is uiteindelijk dat ze Schreuder laten zitten. Dat is zo'n ongelofelijk staaltje wanbeleid dat je dus ook met dit soort kwesties komt te zitten.Ajax Rules schreef: ↑di jan 03, 2023 2:00 pmEens.
Alleen is het dan nog steeds dom om deze groeibriljant te verkopen voor 25M. Als Schreuder in februari of mei wordt ontslagen, kun je hem namelijk niet meer terugkopen.
Ik ook. Op de huidige ''koers'' zullen we de gifbeker tot de laatste druppel moeten leegdrinken. Ik kan me niet herinneren dat Ajax ooit zo met het volle verstand naar de kloten wordt geholpen.Arthur schreef: ↑wo jan 04, 2023 10:33 amHet probleem is uiteindelijk dat ze Schreuder laten zitten. Dat is zo'n ongelofelijk staaltje wanbeleid dat je dus ook met dit soort kwesties komt te zitten.Ajax Rules schreef: ↑di jan 03, 2023 2:00 pmEens.
Ik heb echt nog nooit zo weinig zin gehad in een 2e seizoenshelft als nu, Ik ben bang dat ons de komende tijd een hoop vernederingen te wachten staan.
Nou Ajax 1999 komt wel in de buurt toch.Zuidema schreef: ↑wo jan 04, 2023 10:52 amIk ook. Op de huidige ''koers'' zullen we de gifbeker tot de laatste druppel moeten leegdrinken. Ik kan me niet herinneren dat Ajax ooit zo met het volle verstand naar de kloten wordt geholpen.Arthur schreef: ↑wo jan 04, 2023 10:33 amHet probleem is uiteindelijk dat ze Schreuder laten zitten. Dat is zo'n ongelofelijk staaltje wanbeleid dat je dus ook met dit soort kwesties komt te zitten.Ajax Rules schreef: ↑di jan 03, 2023 2:00 pmEens.
Ik heb echt nog nooit zo weinig zin gehad in een 2e seizoenshelft als nu, Ik ben bang dat ons de komende tijd een hoop vernederingen te wachten staan.
Vrijwel overal bij Ajax komt de stront eruit lopen. Misschien nu nog niet bij Geelen met zijn marketing/merchandise, maar die wordt straks ook de zwarte diepte ingetrokken. Een slecht product kan je immers niet verkopen.
Ja, dat was ook erg. Maar dit seizoen is nog niet afgelopen. En de vastberadenheid en innige samenwerking waarmee aan deze koers wordt vastgehouden maakt het voor mij toch wel vrij uniek en historisch. Om over de financiële schade nog maar te zwijgen. The plane is crashing en niemand pakt verdomme het roer over van S&S.
Valt toch wel mee? Waar blijkt dat dan uit? Ik zie hem heel vaak buitenspelers aanspelen of de combinatie zoeken.
Ziyech had desondanks een hoog rendement, daar kan Kudus voorlopig niet aan tippen. Als die ballen van Ziyech er ook nog ingegaan waren, was hij een soort Messi op zijn positie geweest.Ziyech in zijn eerste twee seizoenen....die was erg! Vanuit allerlei onmogelijke posities op goal (blijven) schieten. Die voelde zich (destijds) kennelijk zo superieur aan zijn teamgenoten dat hij dacht dat als hij vanaf de cornervlag op goal schoot de kans op een doelpunt nog altijd groter was dan wanneer Schone of Donny vanuit het midden een poging kon wagen.