PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Je weet toch. Goedmakertje voor die penalty van vorig jaar tegen Feyenoord. Dit kon je zien aankomenNihad schreef:Dat is toch geen penalty?!?!?!?!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Nou Gakpo in de 96ste minuut nog een goal, jammer.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ach Donderdag krijgen ze Arsenal uit... ff een lesje voetbal..
Alleen deze ... club mag volgende week Zo wederom thuis spelen ... Dat voelt als " matchfixing "...
Alleen deze ... club mag volgende week Zo wederom thuis spelen ... Dat voelt als " matchfixing "...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Bal werd weggespeeld boven het hoofd van jankerd Simons, die vervolgens een bijna dood ervaring heeft op het grasveld.Malloot Osbiuk geeft gevvaarlijk spel en penaltie . Vervolgens raakt Vaassen jankerd Simmons aan en opeens ontwaakt Simmons uit zijn bijna dood ervaring.
Maakt me niks uit maar RKC wordt hier genaaid .
Blij met de punten ...
Zat wel echt een tactiek achter het spel hè?
Mijn God, wat een los zand. Wat heeft Ruudke in Gods naam aan automatismes ingeslepen?
Mijn God, wat een los zand. Wat heeft Ruudke in Gods naam aan automatismes ingeslepen?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Ik heb het niet gezien, maar gevaarlijk spel dient te worden bestraft met een indirecte vrije schop.999 schreef: ↑zo sep 11, 2022 3:35 pmBal werd weggespeeld boven het hoofd van jankerd Simons, die vervolgens een bijna dood ervaring heeft op het grasveld.Malloot Osbiuk geeft gevvaarlijk spel en penaltie . Vervolgens raakt Vaassen jankerd Simmons aan en opeens ontwaakt Simmons uit zijn bijna dood ervaring.
Als hij hem niet raakt: indirecte vrije schop.
Een paar jaar geleden, toen Vitesse tegen PSV speelde, was Gozubuyuk deze regel ook al vergeten. Toen werd Bero bijna onthoofd, floot Guzubuyuk voor een strafschop, werd hij teruggefloten door de VAR en gaf hij daarna de bal aan PSV. Achteraf gaf hij toen toe dat hij een indirecte vrije schop had moeten toekennen.
Laatst gewijzigd door Wouter op zo sep 11, 2022 4:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Die kan er ook ingaan.
Geheel onterecht was de overwinning van PSV natuurlijk niet.
Ik kijk liever naar het spel van PSV. Als dat niet verbetert, wordt de top-3 nog lastig. Heb het gevoel dat het spel aan Luuk de Jong opgehangen wordt zonder alternatief.