PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Op die thuiswedstrijd doelde ik in ieder geval. Adriaanse dacht toen het middenveld te kunnen bezetten met Cruz en Van der Vaart.
Rangers blijft voor mij vooral de tegenstander uit de wedstrijd waarin Dani doorbrak. En uit wonnen we met 0-1 door een doelpunt van de Witte Socrates.
Ik heb net de serie uitslagen uit dat EL seizoen van Rangers bekeken. Dat was eerlijk gezegd weinig indrukwekkend. Wel Dortmund en Leipzig uitgeschakeld maar het pad naar de finale was niet heel zwaar.
Rangers blijft voor mij vooral de tegenstander uit de wedstrijd waarin Dani doorbrak. En uit wonnen we met 0-1 door een doelpunt van de Witte Socrates.
Ik heb net de serie uitslagen uit dat EL seizoen van Rangers bekeken. Dat was eerlijk gezegd weinig indrukwekkend. Wel Dortmund en Leipzig uitgeschakeld maar het pad naar de finale was niet heel zwaar.
Nil volentibus arduum
Tja, ik zie PSV niet 1-2-3 de EL finale halen, ook niet via Dortmund en Leipzig.
Schotland is natuurlijk een 2 clubs land. Je kan het niveau van Rangers en Celtic niet vergelijken met Dundee lijkt me
I think I lost my fucking headache
Het is niet veel.
Ranger kunnen geen 3 ballen naar dezelfde kleur spelen en toch heeft psv de bal niet
Psv is echt zo’n counter-cluppie
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ranger kunnen geen 3 ballen naar dezelfde kleur spelen en toch heeft psv de bal niet
Psv is echt zo’n counter-cluppie
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik snap wel dat PSV wat voorzichtig is begonnen. Even kijken wat Rangers doet en niet met een te licht elftal aan de aftrap verschijnen.
Maar als ik dit zo zie kunnen ze best iets meer druk zetten. Rangers heeft moeite om echt iets voor elkaar te krijgen. Ze werken hard maar indruk maken doen ze niet. Nauwelijks doelpogingen ook. Zo'n moment met Teze kan zomaar net verkeerd vallen maar voetballend zie ik Rangers niet veel afdwingen.
Maar als ik dit zo zie kunnen ze best iets meer druk zetten. Rangers heeft moeite om echt iets voor elkaar te krijgen. Ze werken hard maar indruk maken doen ze niet. Nauwelijks doelpogingen ook. Zo'n moment met Teze kan zomaar net verkeerd vallen maar voetballend zie ik Rangers niet veel afdwingen.
Nil volentibus arduum
Vaker doen maar wel alleen als de Rangers de bal hebbenZeux schreef:Haha, het staat op, maar kijk nauwelijks. Twee keer werp ik blik op het scherm. Twee keer goal...

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Makkelijker dan dit wordt het niet, Psv
Als je hier al onder vuur ligt, heb je niks in de CL te zoeken.
Hoop dat rangers doorduwen
Als je hier al onder vuur ligt, heb je niks in de CL te zoeken.
Hoop dat rangers doorduwen
-
Beter dan Taylor en Alvarez? Mwoah.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Deal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring