Kut Spanjool. Ik haat die gastRamona schreef:Nu! Halve finale Nadal - Sverev . 1e Set in 91 minuten naar Nadal… WoW!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Kut Spanjool. Ik haat die gastRamona schreef:Nu! Halve finale Nadal - Sverev . 1e Set in 91 minuten naar Nadal… WoW!!!
Grappig, ik volg het op behoorlijk meer afstand (zie al jaren weinig meer), maar het verbaast mij eigenlijk nog dat hij in zoveel hardcourt-finales stond (en 50% won...). Als je het mij out of the blue had gevraagd, had ik gegokt dat 90% van zijn overwinningen op gravel was.Frank schreef: ↑za jun 04, 2022 12:01 pmGras kunnen we dus wel buiten beschouwing laten :-). Je zou inderdaad kunnen zeggen dat hij redelijk presteert op hardcourt, maar het verschil in winstpercentage is behoorlijk ten opzichte van gravel. Daar wint hij 88,5% van de finales die hij speelt. Op hardcourt is dat dus nog geen 50%.
Daar moet je wel bij bedenken dat het grasseizoen relatief kort is, dus zoveel finales zijn er niet te bereiken.Gras kunnen we dus wel buiten beschouwing laten :-).