Dit is niks hoor. Zelfs het filmpje van Ajax is matigjes. Ik verlang weer naar de tijden dat ik een week vooraf al buikpijn had en op de dag zelf stijf van de zenuwen stond

Moderator: mods
Dit is niks hoor. Zelfs het filmpje van Ajax is matigjes. Ik verlang weer naar de tijden dat ik een week vooraf al buikpijn had en op de dag zelf stijf van de zenuwen stond
Hoe lang is het geleden dat je dit gevoel had?Mano schreef:Merk wel bij mezelf dat de wedstrijd minder leeft, nu we door zijn.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hm, tijdje terug.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo nov 24, 2021 10:59 amHoe lang is het geleden dat je dit gevoel had?Mano schreef:Merk wel bij mezelf dat de wedstrijd minder leeft, nu we door zijn.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geraak morgen please flink geblesseerd..liefst voor 6/9 maanden..
Het signaal van Ten Hag naar de spelers uit de tweede lijn was duidelijk. Het moet vandaag wel echt gebeuren. Dus ik verwacht op z'n minst dat deze jongens er alles aan gaan doen.brigade zuid schreef: ↑wo nov 24, 2021 5:43 pmAls je zo gaat goochelen met de opstelling kun je er wel vanuit gaan dat we verliezen, ik vind een CL wedstrijd altijd belangrijk ook al ben je al geplaatst, het gaat om veel geld en prestige.