Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Spanje

Bericht door 999 » wo feb 17, 2021 5:59 pm

Zeg Priester, maak er niet zo'n drama van ... :smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » wo feb 17, 2021 8:07 pm

De Dominee schreef:
wo feb 17, 2021 4:32 pm
Een beetje humor is tegenwoordig al gauw teveel gevraagd merk ik.... Mijn god.
Ik vond het wel humor :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Spanje

Bericht door Zuidema » do feb 18, 2021 12:14 pm

999 schreef:
wo feb 17, 2021 5:59 pm
Zeg Priester, maak er niet zo'n drama van ... :smallgrin.gif:
+1

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Spanje

Bericht door Yopii » do feb 18, 2021 12:27 pm

Zuidema schreef:
wo feb 17, 2021 1:08 pm
Laat Voets nou maar, Dominee. Ik kan het wel waarderen dat hij premium voetbalartikelen van De T. plaatst. Die hyena's van De T. hebben vaak veel eerder dan andere kranten nieuwtjes te pakken in de voetballerij en zo hoef ik geen cent te betalen voor die k*tkrant. Gewoon doorgaan, Voets. Prima service! :biggthumpup.gif:
Jaaa, mee eens. :biggthumpup.gif:

Sowieso heb ik veel waardering voor iedereen die hier op AT helpt om de gebruikers van stof tot discussiëren te voorzien. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Spanje

Bericht door 999 » ma mar 01, 2021 5:32 pm

Koeman staat steeds meer alleen
Invallen en arrestaties bij Barcelona nieuw dieptepunt club
door Marcel van der Kraan & Hilde Postma

AMSTERDAM Het imago van FC Barcelona, de club waar Ronald Koeman zijn grootste voetbaldromen als trainer hoopt waar te maken, heeft internationaal een nieuwe deuk opgelopen. De Nederlandse coach komt er door de aanhoudingen van tal van kopstukken nog meer alleen voor te staan.

Josep Bartomeu was recent al opgestapt als voorzitter, maar werd maandag gearresteerd. Net als de grootste financiële man van de club, Oscar Grau, en het hoofd juridische zaken Roman Gómez Ponti. Het gebeurde allemaal tijdens een zware inval bij de kantoren van de club. Bartomeu werd volgens Spaanse media bij zijn woning aangehouden.

De Mossos d’Esquadra – in Catalonië op de plek van de Spaanse nationale politie en Guardia Civil – is op zoek naar bewijzen die verband houden met Barça-gate. Dat gaat om een al langer lopend schandaal, waarbij Bartomeu wordt gelinkt aan een campagne om zijn eigen imago op te poetsen en tegenstanders (en spelers) zwart te maken en aan te vallen op social media. Onder hen sterspeler Lionel Messi en Gerard Piqué.

Bartomeu is de man die persoonlijk Koeman binnenhaalde. Hij was het die na de afstraffing door Bayern München (2-8) de volgende ochtend op de stoep stond bij het net gekochte appartement van de toenmalig bondscoach en hem vroeg zijn club te redden. Een paar dagen later stuurde hij zijn rechterhand Oscar Grau naar Nederland om de boel met de oud-speler van Barça én met de KNVB in orde te maken. Maar diezelfde Grau zit nu dus ook in de tang van Justitie.

In de vroege ochtend van maandag 1 maart werden niet alleen invallen gedaan bij Bartomeu en de andere verdachten thuis, maar ook bij bedrijven die aan Barça-gate gelinkt worden, waaronder 13Ventures en Telampartner. De politie-invallen komen op een pikant moment, omdat de socios van Barça zondag een nieuwe voorzitter kiezen.

In februari 2020 onthulde radiozender Cadena Ser dat FC Barcelona een extern bedrijf – 13Ventures - had ingehuurd met de opdracht het geschonden imago van Bartomeu een boost te geven. Daar hing een prijskaartje aan van een miljoen euro. 13Ventures werd in verband gebracht met een trits aan social media-accounts die spelers, oud-spelers en tegenstanders van de ex-voorzitter in diskrediet brachten.

De rekeningen die 13Ventures daarvoor naar de club stuurde, werden in kleinere delen opgesplitst zodat ze niet zouden opvallen in de boekhouding van de club. Volgens een rapport van de Catalaanse politie zou de club van Bartomeu 13Ventures zwaar overbetaald hebben: zes keer de gebruikelijke marktprijs.

De onthullingen luidden het einde van het voorzitterschap van Bartomeu in. De slechte relatie met Messi droeg daar ook aan bij. Financieel was het achter de schermen onder zijn leiding al tijden een chaos. Op het moment dat Koeman vorig jaar in de woonkamer van zijn huis in ’t Gooi het bij zijn nieuwe functie als hoofdtrainer passende contract besprak, werd hem al een weinig rooskleurig beeld van de club geschetst. Hij was dus voorbereid. Maar niet op zoveel ellende.
De T.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Spanje

Bericht door 999 » za mar 06, 2021 11:15 am

Koeman kalm in Barça-circus
Zondag heeft Spaanse club een nieuwe president, vraag is wat die gaat doen
door Marcel van der Kraan & Hilde Postma

De belangrijkste voetbalverkiezingen ter wereld? Volgens de Catalanen wel. Deze zondag kiezen de fans – socio’s - hun nieuwe president. Dat kan ook gevolgen hebben voor Ronald Koeman. Maar die blijft ijzig kalm en presteert in een circus dat FC Barcelona heet.

BARCELONA Een paar maanden terug nog dacht het gros van de fans dat de komst van een nieuwe president een voortijdig vertrek van trainer Ronald Koeman zou inhouden. Alle kandidaten hebben traditioneel hun eigen favoriete coach en winnen stemmen door sensationele transfers aan te kondigen.

Maar zie, de Nederlander heeft Barça zonder grote aankopen en veel jeugdig talent aan het voetballen gekregen. Zelfs Lionel Messi, die afgelopen zomer nog een derde wereldoorlog in Camp Nou aankondigde, hangt na wedstrijden om zijn nek. Mooi voetbal, diamantjes uit de eigen opleiding en prestaties terwijl de club bestuurlijk in brand staat, dat vinden alle Catalanen knap. Opeens roepen de presidentskandidaten ook niet meer zo luid om de komst van een nieuwe coach.

Juist in de week dat de club weer wereldnieuws werd met de arrestatie van de opgestapte president Josep Bartomeu knalde Koeman met zijn ploeg naar de finale van de Spaanse beker. Bovendien is zijn team nog in de race voor de landstitel. En dat met een club die in december moest bekennen dat de totale schuldenlast 1,2 miljard euro is en die in de zomer niet eens 30 miljoen euro kon uitgeven om Memphis Depay op te halen in Lyon.

Koeman heeft de ene na de andere ’circusact’ voor zijn ogen zien voltrekken sinds hij met een privéjet landde op het vliegveld van Barcelona. De soap Messi, het woeste vertrek van Luis Suarez, Barça-gate en arrestaties van bestuurders die Koeman aanstelden.

Dat alles middenin een coronapandemie, die nu ook de verkiezingen (stemlokalen ver buiten Camp Nou) anders laten verlopen. De uitkomst zal Koeman wel interesseren maar niet uit zijn evenwicht brengen, zegt Rob Jansen. Nederlands bekendste voetbalmakelaar begeleidt de oud-voetballer. Samen bespraken ze met het bestuur van Barça in augustus het hele plaatje van de club. Dat er financiële problemen waren wist Koeman. Dat ze zo extreem waren was hem niet verteld.

„Ronald is niet bepaald in een gespreid bedje terecht gekomen”, zegt Jansen. „Je wordt verrast door de extremiteiten. Maar had dat uitgemaakt bij zijn beslissing bij Barcelona aan de slag te gaan? Nee. Als je naar een topclub gaat is er nooit een goed moment. Daarom is het een topclub. In dit geval de grootste club ter wereld. En toch stapt iedere coach erin.”

Het feit dat de volgende president een oplossing moet vinden voor het aflossen van gigantische schulden, betekent zo goed als zeker dat het een zomer wordt van het verkopen van grote namen. Koeman moet saneren en misschien wel nóg meer eigen talenten inpassen. Het grote publiek is verrast hoe goed hij dat tot op heden doet.

Jansen: „Met alle politiek in de top van de club kan hij zich niet bezighouden. Vergis je ook niet in wat er nu gebeurt. Ronald doet iets wat ook werkte onder Johan Cruijff. Die zonderde het team helemaal af van alles. Tijdens de fluwelen revolutie gebeurde dat ook onder Frank de Boer met Ajax. Die presteerde vervolgens buitengewoon met zijn team. Dat kan hier ook gebeuren. De druk bij Barcelona is enorm. Maar op de presidentsverkiezingen heb je toch geen invloed.”

De positie van Koeman is hoe dan ook sterker dan maanden terug. Jansen: „Een president mag zijn eigen mensen binnen brengen, hij mag formeel overgaan tot het ontslag van een trainer. Maar daar moeten gegronde redenen voor zijn. Je kan niet zomaar een Barça-coach morgen ontslaan. Laten we reëel zijn. Het is knap wat Ronald presteert, hij heeft voor een ommekeer bij de club gezorgd. En maakt zich dus echt geen zorgen.”
De T.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Spanje

Bericht door Dubbel » zo mar 07, 2021 8:14 pm

Spannend in de Primera Division hoor, Ik zou m'n geld op Barcelona zetten want daar wordt momenteel het best gevoetbald. Ondanks een hoop jong talent toch een goede mix van jong en ervaren.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Spanje

Bericht door zeux » zo mar 07, 2021 8:27 pm

Atletico ziet de voorsprong rap slinken.

Is al bekend wie de nieuwe voorzitter wordt van Barcelona?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Spanje

Bericht door Dubbel » zo mar 07, 2021 10:01 pm

Kun je oa hier volgen
9.30pm. The poll conducted by TV3 gives the electoral victory to Laporta (58%), ahead of Font (31%) and Freixa (9%). We are still waiting, however, for official results.
https://www.fcbarcelona.com/en/2021-elections

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Spanje

Bericht door zeux » zo mar 07, 2021 10:10 pm

Dubbel schreef:
zo mar 07, 2021 10:01 pm
Kun je oa hier volgen
9.30pm. The poll conducted by TV3 gives the electoral victory to Laporta (58%), ahead of Font (31%) and Freixa (9%). We are still waiting, however, for official results.
https://www.fcbarcelona.com/en/2021-elections
Laporta zou goed nieuws zijn voor Koeman geloof ik.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Spanje

Bericht door Dubbel » zo mar 07, 2021 10:33 pm

Lionel kan daar misschien beter iets over zeggen maar volgens mij is Laporta een opportunist die met Koeman zal dwepen als de club straks kampioen wordt maar bij tegenslag al lijntjes met een evt opvolger blijkt te onderhouden.

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Spanje

Bericht door columbus » zo mar 07, 2021 10:58 pm

Het lijkt me vooral een zaak om die gigantische schuld weg te werken ipv een trainer er uit mikken. Wat puur voor de bühne is natuurlijk. Persoonlijk denk ik dat Koeman echt het maximale uit die groep haalt

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Spanje

Bericht door zeux » zo mar 07, 2021 11:08 pm

columbus schreef:
zo mar 07, 2021 10:58 pm
Het lijkt me vooral een zaak om die gigantische schuld weg te werken ipv een trainer er uit mikken. Wat puur voor de bühne is natuurlijk. Persoonlijk denk ik dat Koeman echt het maximale uit die groep haalt
Kan ook fijn zijn dat er een betrouwbare trainer zit, terwijl ze die financiële chaos proberen op te lossen.

Laporta is het geworden.

Edwin Winkels zegt dat Jordi Cruijff waarschijnlijk in beeld is als Technisch Directeur.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Spanje

Bericht door 999 » za mar 20, 2021 12:39 pm

Teruggefloten door lichaam
Zondag staat voor Jasper Cillessen het duel Valencia-Granada op het programma. „Pas daarna gaat de knop om en richten we ons op de WK-kwalificatie. Het EK is van later zorg.”

FOTO GETTY IMAGES

Jasper Cillessen Keeper scheurde spier af in bovenbeen: ’Ik wilde maar één ding weten: ga ik het EK halen?’
door Mike Verweij

De race tegen de klok won Jasper Cillessen (31) glansrijk. Nadat de keeper van Valencia begin november 2020 een spierblessure opliep in zijn rechterbeen en onder het mes moest, vreesde bondscoach Frank de Boer voor het meespelen van de ervaren doelman op het EK van komende zomer. Maar de Oranje-keeper herstelde vliegensvlug en is er komende week zelfs al ’gewoon’ bij als het Nederlands elftal in de WK-kwalificatie aftrapt tegen Turkije, Letland en Gibraltar.

AMSTERDAM Ook Jasper Cillessen moest even slikken toen hij eind vorig jaar van het veld strompelde. De blessurelijst van de doelman bevat weliswaar een heupblessure, gekneusde ribben, een verstuikte enkel, een gebroken neus, rugpijn en liesklachten, maar de 60-voudig international stond nooit langer dan 25 dagen aan de kant. Dit keer miste hij in 101 dagen negentien duels van zijn club Valencia én hing er een donkere wolk boven het EK. „Ik heb maar twee uurtjes in de put gezeten, hoor”, zegt Cillessen.

Hoe en waar heb je de blessure opgelopen?

„Het was tijdens de training en we waren eigenlijk al klaar, maar ik trapte nog één bal. Net voordat ik de bal raakte, schoot de pijn in mijn bovenbeen en dacht ik: oe, vervelend. Maar de blessure bleek ernstiger dan ik op dat moment vermoedde.”

Klopt het dat je die week nét weer de voorkeur zou krijgen boven je concurrent Jaume Doménech?

„Niet officieel, want de trainer maakt de opstelling pas op de wedstrijddag bekend. Maar de kans was wel aanwezig dat ik weer zou starten. Dat merkte ik aan alles op de trainingen en voelde goed, want het Nederlands elftal kwam er ook weer aan.”

Dus op een beroerder moment kon je niet geblesseerd raken?

„Ik kan wel nóg beroerdere tijdstippen bedenken, hoor. Vlak voor het EK bijvoorbeeld. Maar het was inderdaad heel, heel erg zuur.”

Wat mankeerde je precies?

„Er was een spier in mijn bovenbeen afgescheurd. Vanwege de privacywet doet de club geen uitspraken over de precieze blessure. Maar het zag er niet goed uit.”

Was het pech of gaan de jaartjes tellen?

Lachend: „Pech, pech, pech!” Serieus: „Voor een keeper ben ik nog vrij jong. En het rare was dat ik me in mijn hele loopbaan nog nooit zó goed heb gevoeld als in de week dat ik geblesseerd raakte. Het lijkt wel alsof ik door mijn lichaam werd teruggefloten, omdat het té soepel ging. Dat gaat overigens wel in je hoofd zitten. Je vraagt je af hoe het kan dat je geblesseerd raakt, terwijl je zo lekker in je vel zit. Misschien toch de jaartjes die tellen? Maar de conclusie is echt: pech.”

Was je verbaasd dat een operatie noodzakelijk bleek?

„Die was volgens de clubarts nodig om op volle kracht te kunnen terugkomen. De schade was dusdanig groot dat ik moest oppassen dat ik niet met een bewegingsbeperking zou terugkeren. Zonder operatie zou ik ook kunnen herstellen, maar het was de vraag of dat volledig zou gebeuren. Daarom was de keuze makkelijk. Ik wil nog wel een aantal jaartjes mee. Bovendien zou de revalidatie in beide gevallen even lang duren.”

Hoelang spookte het door je hoofd dat je niet op tijd fit zou zijn voor het EK?

„Niet lang. Ik raakte vrijdag geblesseerd en wilde maar één ding weten: ga ik het EK halen? Ik begreep dat de bondscoach zich zorgen maakte. Dat is ook logisch, omdat hij niet direct alle informatie had. De uitslag van de scan die op zaterdag werd gemaakt, was voor mij wel een tegenvaller, want de blessure was ernstiger dan gedacht. Maar de dokter stelde me gerust: ’Voor het herstel staat drie tot vier maanden, dus ja je bent erbij op het EK.’ Ik heb direct de knop omgezet en me op mijn operatie en revalidatie gefocust.”

Hoe zag je herstel eruit?

„Als iemand tegen een topsporter zegt dat hij er drie tot vier maanden uitligt, zal die er alles aan doen om na drie maanden terug te zijn. Dat was ook mijn doel en daar ging ik volle bak voor. Na drie maanden trainde ik weer met de groep mee en twee weken later maakte ik mijn rentree. Daar ben ik de medische staf en de doctor heel dankbaar voor.”

Heb je veel contact gehad met Frank de Boer?

„Ik heb de bondscoach een aantal keren gesproken en ook feeling gehouden met bondsarts Edwin Goedhart en keeperstrainer Patrick Lodewijks. Ik kon ze gelukkig allemaal redelijk snel geruststellen.”

De bondscoach was duidelijk: je moest tijdig fit zijn én weer gaan spelen.

„Ik maakte me de meeste zorgen over dat laatste. Als je terugkomt na een blessure is het geen uitgemaakte zaak dat je gaat keepen. In mijn geval zeker niet, omdat ik daarvoor al reserve was. Maar als keeper moet je een beetje geluk hebben. Speelt je concurrent wereldpartij na wereldpartij, dan weet je wat je lot is: de bank. En een keeper valt ook niet even voor tien minuten in om ritme te pakken. Zo simpel is het. Ik mocht ook niet meer in het tweede spelen en in deze coronatijd was het onmogelijk om oefenwedstrijden te organiseren. Dus had het een lastige situatie kunnen worden en mijn EK in gevaar kunnen brengen. Maar daar dacht ik niet aan. Mijn focus lag alleen op het veroveren van een basisplaats.”

Was je blij verrast dat je – tegen Celta de Vigo – direct mocht keepen?

„Ja, ik wist dat ik er klaar voor was. Maar als de trainer zegt dat je gaat spelen, is dat wel een heel lekker gevoel. Dan weet je direct waarom je je de maanden daarvoor zo uit de naad hebt gewerkt. Dat het vervolgens gelijk super gaat, is natuurlijk helemaal te gek.”

Kende je angst?

„Tijdens de hele revalidatie heb ik geen angst gekend, omdat de dokter zei dat de pees en spier goed waren vastgezet, waardoor er niks kapot kon gaan. Op het moment dat de medici me vrijgaven, was ik ook vrij in mijn hoofd.”

Hoezeer verheug je je op het EK?

„Het Nederlands elftal blijft speciaal. Maar ik zet na Valencia-Granada (zondag, 16.15 uur) de knop pas om. En dan richten we ons op de WK-kwalificatie, want we kunnen in Turkije onmiddellijk aan de bak. Het EK is van later zorg. Als je te ver vooruitkijkt, geniet je niet van het hier en nu.”
De T.

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Spanje

Bericht door Yopii » ma mar 29, 2021 3:16 pm

https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... barca.html

Kluivert wordt er dus uitgekieperd bij Barcelona.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Spanje

Bericht door 999 » ma mar 29, 2021 3:20 pm

Contract niet verlengt ..nieuwe voorzitter nieuwe pionnen ..

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » ma mar 29, 2021 3:55 pm

Volgens mij doet hij het niet verkeerd toch qua jeugd en het aankopen voor de jeugd?
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Spanje

Bericht door Yopii » ma mar 29, 2021 11:34 pm

Dat merk je pas na een aantal jaren. De spelers die pas zijn doorgebroken zaten allang bij Barcelona.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Spanje

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo apr 04, 2021 10:54 pm

Hmmmm Atleti begint te choken..

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » ma apr 05, 2021 11:26 am

Yopii schreef:
ma mar 29, 2021 11:34 pm
Dat merk je pas na een aantal jaren. De spelers die pas zijn doorgebroken zaten allang bij Barcelona.
Pedri
Mingueza
De donkere middenvelder
Dest is ook vrij jong he
Araujo

Koeman doet het wat dat betreft best prima.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Spanje

Bericht door Marillion » ma apr 05, 2021 10:26 pm

Nu iedereen is uitgelachen om zijn start staat hij inmiddels nog maar 1 punt achter Atletico. Ik lees dat ze de 1-0 tegen Valladolid wel pas in de 90e minuut binnen wisten te schieten. Maar hij kan dus nog gewoon kampioen worden.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Spanje

Bericht door WP_Legend » ma apr 05, 2021 10:58 pm

Ja en dure aankopen blijken toch best aardig te kunnen voetballen...


Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Spanje

Bericht door elliquido » di apr 06, 2021 12:41 am

Koeman heeft een gouden pik , een penseel waarmee hij een van gogh schilderde.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Spanje

Bericht door zeux » za apr 10, 2021 7:58 pm

Ahhh, ik ben er eindelijk achter waarom Barcelona weer draait: Alfred Schreuder is er sinds de zomer assistent! Ik dacht dat het de magie van Koeman was...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Spanje

Bericht door zeux » za apr 10, 2021 8:42 pm

Dembele bakt er geen kloot van vandaag.

Zou 'm wisselen voor Griezmann.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie