Feyenoord
Moderator: mods
-
Re: Feyenoord
PSV had in de eerste 10 minuten, 2 keer kunnen (moeten) scoren. Na 10 minuten gaat Feyenoord best goed voetballen. Rare ploeg hoor.. laten we eerlijk wezen tegen Ajax vond ik ze ook best goed spelen, maar ze verprutsen het altijd tegen de kleintjes.
Whitey on the moon.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Feyenoord vergeet nu al een aantal keren om die 0-2 te maken.
1-1
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
Gotze doet bijna nooit wat fout. Feyenoord brengt zichzelf in de problemen met die opbouw van achteruit.
Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
Vieze stink kakkerlakken.
Heerlijk jouw genuanceerde kijk op het spelletje.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
Dumfries: niks. Kokcu: niks. Fluit goed.
Kokcu minimaal geel.
Bij Dumfries fluit hij niet omdat het dan rood is.
Bij Dumfries fluit hij niet omdat het dan rood is.
IK GELOOF!!!!!!
Kan er weinig van.
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heb alleen de laatste 20 minuten gezien, vanwege de Tirreno, maar die Haps viel me een potje beroerd in. En Kokcu kan er echt weinig van.
-
PSV en Feyenoord waren op. Wat zegt dat over hun aanpak? Ajax speelt Europees en beker en is fysiek in topconditie.
Whitey on the moon.
Ze kunnen niet doseren. Temporiseren. Ze vlogen er in de 1e helft erop.
-
Feyenoord
Vergeet het mentale aspect niet. Ajax speelt half maart op drie fronten mee om de prijzen; voor PSV zit er, tenzij Ajax ineens gigantisch instort, hooguit een voorronde CL in als “prijs”; de kakkies moeten zelfs hun best doen om überhaupt Europees te gaan spelen volgend seizoen. Dat zal iets met de gemoedstoestand doen, wat zijn weerslag heeft op de fysieke conditie.
Wanneer is de loting voor de Conference league voorronde?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mar 14, 2021 8:27 pmVergeet het mentale aspect niet. Ajax speelt half maart op drie fronten mee om de prijzen; voor PSV zit er, tenzij Ajax ineens gigantisch instort, hooguit een voorronde CL in als “prijs”; de kakkies moeten zelfs hun best doen om überhaupt Europees te gaan spelen volgend seizoen. Dat zal iets met de gemoedstoestand doen, wat zijn weerslag heeft op de fysieke conditie.

NIets van gezien, maar ik vind het een prima uitslag.

Ik ook. AZ- PSV mag ook wel gelijk worden volgende week.
Van mij mag AZ winnen, maar daar ben jij het vast niet mee eens.
Ik begrijp dat Rosario terug is.
Ik begrijp dat Rosario terug is.

AZ kan er in punten naast komen en Vitesse is ook niet ver weg. Dat kan nog heel spannend gaan worden.
Nil volentibus arduum
-
PSV had dit overigens moeten afmaken in de eerste 20 minuten. Maar dat is echt een zwak punt. Voorin loopt het wel aardig moet ik zeggen met Zahavi en Malen die constant in beweging zijn. Achterin en op het middenveld is het alleen zeer matig op de gelouterde Gotze na.
Whitey on the moon.