Ajax - Young Boys (EL), donderdag 11 maart 18.55 uur
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax - Young Boys (EL), donderdag 11 maart 18.55 uur

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op do mar 11, 2021 8:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Pieter Zwart heeft z’n analyse klaar:
Young Boys krijgt geen kans tegen Ajax dankzij Edson Álvarez
https://www.vi.nl/pro/analyse/young-boy ... on-alvarez
Young Boys krijgt geen kans tegen Ajax dankzij Edson Álvarez
https://www.vi.nl/pro/analyse/young-boy ... on-alvarez
3-0 is sowieso mooi, maar 4-0/5-0 was makkelijk mogelijk geweest.Ajaciedjuh schreef: ↑do mar 11, 2021 8:49 pmIdd![]()
Dik verdiende overwinning. Nog een magere afspiegeling van de kansen. Martinez, Gravenberch, Tadic en Timber ook sterk. Brobbey.... wat een effectiviteit.![]()
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja voor mij ook ..Alvarez Motm ..Ajaciedjuh schreef: ↑do mar 11, 2021 8:49 pmIdd![]()
Dik verdiende overwinning. Nog een magere afspiegeling van de kansen. Martinez, Gravenberch, Tadic en Timber ook sterk. Brobbey.... wat een effectiviteit.![]()
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Heb we ooit zo dominant en met zoveel controle gespreld in de knockout fase van de Europa-cup?
Dit was een wedstrijd zoals tegen het rechterrijtje in de eredivisie.
Dit was een wedstrijd zoals tegen het rechterrijtje in de eredivisie.
Alvarez extreem sterk vandaag. Wow...
Tadic en Timber de MOTM’s. Bizar goed allebei.
Haller er hopelijk ook in de competitie uit. Brobbey is beter. Over Tadic heb ik het niet eens.
Alvarez kan als breker een belangrijke rol spelen. Moet wel Blind achter hem staan. Anders is de opbouw net niet goed genoeg.
Haller er hopelijk ook in de competitie uit. Brobbey is beter. Over Tadic heb ik het niet eens.
Alvarez kan als breker een belangrijke rol spelen. Moet wel Blind achter hem staan. Anders is de opbouw net niet goed genoeg.
IK GELOOF!!!!!!
Dat weet ik wel zeker, GP! Ik herhaal: wat een speler!
Haller nu 3e spits?
Hele wedstrijd gedomineerd. Geen kans weggegeven en 3x gescoord.
Geweldige prestatie!!!
Geweldige prestatie!!!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Sorry, zat je te dissen. Maar hiero ook erg happy. Was een uur lang toch wel eens wat moeilijk om te scoren, maar ze drukken de boel in het laatste half uur toch weer geweldig door. Prima resultaat.Zeux schreef: ↑do mar 11, 2021 8:48 pmJa, weet ik Zuidema, zag het al, maar had geen zin meer te editten. Te happy, dus te snel getikt.Zuidema schreef: ↑do mar 11, 2021 8:47 pmEven tussendoor. Niet om jou, Zeux. Maar ik zie het meer AT-ers doen. Brobby is toch echt Brobbey. Met een e dus.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Brian_Brobbey

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Inderdaad. Alvarez kan toch niet voetballen? Met Blind of Kudus op zijn plek sta je 4-0 voor bij rust.
IK GELOOF!!!!!!
-
Nooit meer rare fratsen op het veld. Geen ren-je-rot voetbal. Wat mij betreft de signatuur van de trainer.
Whitey on the moon.
Qua vuil werk zeker. Maar dat doet ie al wedstrijden lang sinds de gezinshereniging. Vanavond vond ik hem opbouwend wel weer ouderwets moeizaam. Alsof hij niet naar voren mag spelen.

Vwb Timber: we zwaaien met z’n allen naar De Kuip.
Die is al talent-af.
Die is al talent-af.
Van mij mag Brobbey het wel eens in de basis laten zien. Weer zo'n killerdoelpunt. Kan Haller fijn op de bank kijken hoe het wel moet.

Nee die halen niks weg. Jij denkt altijd alleen aan aanvallen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Monkey Tonk
De bal gaat zo snel rond bij Ajax. Dat is niet meer te belopen voor zo'n tegenstander, dus dan krijg je altijd kansen in de slotfase.
Dat geduld van Ajax is een grote stap vooruit. Heel rustig. Ook al stond het na een uur nog 0-0. Dit team hoort eigenlijk in de CL. Ajax gaf voetballes.
Dat geduld van Ajax is een grote stap vooruit. Heel rustig. Ook al stond het na een uur nog 0-0. Dit team hoort eigenlijk in de CL. Ajax gaf voetballes.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Fysiek, qua snelheid/diepgang, lichaamstaal, aanname, afronding, balvastheid, explosiviteit beter. Ik zou niet weten wat Haller beter kan. Ja, verdienen.
Kritische nooit: YB is wel een heel zwak elftal.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Die getimede tackle op de bal achterin..., superb.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-