Ja, absoluut.
En aanvullend daarop: nu is het echt ondenkbaar dat Raiola ooit nog akkoord gaat met het eerste, tweede of derde voorstel.
Moderator: mods
Ja, absoluut.
Dat is wel waar, maar kennelijk ziet de club hem als absolute toptalent. Net als een Gravenberch. En dat weet Raiola dus ook. Maar dat is lang niet het geval bij elk talent die een contract krijgt aangeboden. Bij die echte toptalenten loop je wel het bovengenoemde risico.Ajax Rules schreef: ↑do mar 04, 2021 12:11 pmJa, absoluut.
En aanvullend daarop: nu is het echt ondenkbaar dat Raiola ooit nog akkoord gaat met het eerste, tweede of derde voorstel.
Tot voor kort zag vrijwel iedereen Taylor als groter talent (andere positie uiteraard), Unuvar ook en waarschijnlijk zelfs Hanssen ook.Mr. Ajax schreef: ↑do mar 04, 2021 1:38 pmDat is wel waar, maar kennelijk ziet de club hem als absolute toptalent. Net als een Gravenberch. En dat weet Raiola dus ook. Maar dat is lang niet het geval bij elk talent die een contract krijgt aangeboden. Bij die echte toptalenten loop je wel het bovengenoemde risico.Ajax Rules schreef: ↑do mar 04, 2021 12:11 pmJa, absoluut.
Meen je dat nou? Ik vind het een heel rare jongen met wie ik echt niets heb of kan.
Ik ook niet. Die jongen wordt door Ajax heel goed begeleid zelfs al heeft ie Raiola als zaakwaarnemer. Hij komt uit de Bijlmer, een local lad. Moet absoluut bijtekenen.
Wie is dat?De Dominee schreef:Definitief naar Leipzig aldus Fabrizio Romano.
Dat blijf je altijd houden. Het overgrote deel blijft gelukkig wel bij Ajax. Het zijn zijn volledige recht om andere keuzes te maken. Het heeft vaak te maken met de wereld om zo’n jongen heen.
Daarbij zal Erik ten Hag, we kennen hem inmiddels, Haller in de competitie niet zomaar slachtofferen. Die wordt tot in den treure opgesteld.Peter schreef: ↑vr mar 12, 2021 9:48 amNee? Die jongen krijgt amper minuten in Ajax-1. Haller zakt de laatste potjes continu door het ijs, maar staat altijd 90 minuten op het veld. Ik sluit eigenlijk niet uit dat hij bij Leipzig veel vaker mag opdraven. De enige reden dat Brobbey nu minuten maakt is omdat we vergeten zijn die Fransoos in te schrijven he.
Ik snap de keuze dus ook wel van die jongen. Als ik kijk naar het perspectief bij RB, dan is dat volgens mij best prima. Dat in combinatie met tekengeld en salaris maakt het een goede keuze.
Tot in den treure? Dat vraag ik mij af. Na Groningen kreeg Haller kennelijk van een geirriteerde EtH te horen dat hij niet agressief genoeg speelde. Dat is bij EtH toch wel een soort van gele kaart. Als Haller dat niet gaat oppikken, zit ie volgens mij op een traject richting bank. Ook bij EtH.