PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Misschien verwart Yopii dat voorval met een soortgelijk moment van Cruijff als speler? Begin jaren 70, uitwedstrijd tegen Telstar. Op een doorweekt veld. Tijdens de warming-up wijst Johan Gerrie Mühren op een plas voor de 16. En inderdaad: Telstar trapt af, speelt de bal terug op de keeper, de bal blijft liggen in die plas, Johan is er als de kippen bij en scoort de 1-0. Binnen 8 seconden. Een record.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

-
PSV
Sterker nog, Kurt Linder was toen nog net trainer, als ik het me goed herinner werd hij kort erop ontslagen. Saillant detail: ik geloof zelfs dat Van Gaal toen assistent trainer was, maar Yopi zal wel nooit geloven dat juist hij tegen Witschge zou hebben gezegd te lopen op elke terugspeelbalAjax Rules schreef:Je adoratie voor Cruijff gaat wel heel ver Yopii..... Cruijff was toen geen trainer meer van Ajax

Het was toen voor Ajacieden een zware tijd; PSV was de beste van Europa en voetbalde met oud-Ajacieden Kieft, Lerby, Koeman en Vanenburg. En dan scheelde het maar een haar of Rijkaard had er ook gespeeld. Ik vind het nog steeds onvergeeflijk van Cruijff dat hij Vanenburg en Koeman zo makkelijk liet gaan. En ook bizar dat hij het jaar ervoor met die selectie geen landskampioen werd.
Hij had een Appje gestuurdAjax Rules schreef:Je adoratie voor Cruijff gaat wel heel ver Yopii..... Cruijff was toen geen trainer meer van Ajax
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ah, dat zou kunnen duiden op verdringing en sublimatie bij Yopii.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za feb 13, 2021 3:11 pmSaillant detail: ik geloof zelfs dat Van Gaal toen assistent trainer was, maar Yopi zal wel nooit geloven dat juist hij tegen Witschge zou hebben gezegd te lopen op elke terugspeelbal![]()

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Ja Cruijff maakte ruzie met iedereen. Had ie over Vanenburg niet gezegd dat je met zo’n stemmetje nooit een leider kan worden? Haha. En van Rijkaard eiste hij ook meer leiderschap. Die kon daar ook niet tegen en peerde hem naar Zaragoza.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Sterker nog, Kurt Linder was toen nog net trainer, als ik het me goed herinner werd hij kort erop ontslagen. Saillant detail: ik geloof zelfs dat Van Gaal toen assistent trainer was, maar Yopi zal wel nooit geloven dat juist hij tegen Witschge zou hebben gezegd te lopen op elke terugspeelbalAjax Rules schreef:Je adoratie voor Cruijff gaat wel heel ver Yopii..... Cruijff was toen geen trainer meer van Ajax
Het was toen voor Ajacieden een zware tijd; PSV was de beste van Europa en voetbalde met oud-Ajacieden Kieft, Lerby, Koeman en Vanenburg. En dan scheelde het maar een haar of Rijkaard had er ook gespeeld. Ik vind het nog steeds onvergeeflijk van Cruijff dat hij Vanenburg en Koeman zo makkelijk liet gaan. En ook bizar dat hij het jaar ervoor met die selectie geen landskampioen werd.
Lekker laten graven :)
Verwacht het niet. ADO is wel heel zwak.
Ja dat was een indrukwekkende Europese campagne.Het was toen voor Ajacieden een zware tijd; PSV was de beste van Europa

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”