Of de lijn van 2019 voortgezet...

Moderator: mods
Mwah, Ziyech deelde ook mee in het tempoloos, slaapverwekkend voetbal vandaag ...
M.b.t Eiting heb ik ook niet gezien. Ik-vond Traore ook prima invallen.
Of te veel en te vlug gemakzuchtig in dit soort wedstrijden. Ziyech kuit klachten . Gravenberch knie klachten ..
Kwakkelt al het hele seizoen. Hopelijk is het niet te erg.
Dat denk ik niet. AZ en Willem II hebben het leuk gedaan tot nog toe, maar zijn gewoon niet goed genoeg. PSV is de draad helemaal kwijt. Nee, Ajax wordt wel kampioen met minstens tien punten voorsprong.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo jan 19, 2020 6:57 pmDat viel qua spel even vies tegen zeg. Tadic wederom niet beslissend of dominant aanwezig, is geen schim van de speler van vorig seizoen. Leek wel of hij Dolberg na wilde doen, zo onzichtbaar en ongelukkig in zijn acties. Of zijn er AT’ers die hem ook nu goed vonden spelen?
Het tempo lag veel te laag, Ajax leek wel in winterslaap.
Ook opvallend: na de 2-1 zou je verwachten dat Donny, Tadic en Promes Ajax bij de hand zouden nemen. Maar Ekkelenkamp, Eiting en Traore toonden zich een stuk strijdbaarder (naast onze Argentijnen natuurlijk; die tonen altijd hun stierenbloed).
We staan 6 punten los, maar met het vandaag vertoonde spel, de mogelijke blessure voor Ziyech en het komende programma zullen onze bilspieren vrees ik weer getraind gaan worden.