PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Doan naar PSV. Dagblad van het Noorden meldt 10 mln vast plus bonussen. Het ED meldt 7.5 en 10% van de eventuele winst bij verkoop 

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Eens. Ik vind Ajax er niet sterker op geworden, PSV wel.Lionel schreef:Geen verkeerde speler hoor.
Met Bergwijn, Malen, Gakpo, Doan, Lammers en die gekke Mitroglu hebben ze een voorhoede die ze kampioen kan maken.
Whitey on the moon.
jazeker alleen niet dit jaar (is mijn verwachting)Lionel schreef:Geen verkeerde speler hoor.
Met Bergwijn, Malen, Gakpo, Doan, Lammers en die gekke Mitroglu hebben ze een voorhoede die ze kampioen kan maken.
Doan, Gakpo, Lammers en Malen zijn spelers die dit jaar heel wisselvallig zullen spelen.
aan de andere kant, als de spirit erin komt, kunnen ze ook niet te stoppen zijn....
gelukkig hebben ze een slechte aanvoer (middenveld) en is de verdediging ook shaky.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Dat laatste kunnen wij ook!Lionel schreef:Guti en Rosario erachter kan prima werken. Dumfries vanaf rechts.
Europees zullen ze weinig potten breken. Maar in de Eredivisie kunnen ze ook zomaar 28 van de 34 potjes winnen.
Dat moet nog blijken.GangstaRiB schreef:Eens. Ik vind Ajax er niet sterker op geworden, PSV wel.Lionel schreef:Geen verkeerde speler hoor.
Dat lijkt me wel. mbesv moet bijv. 45 goals (De Jong, Lozano) vervangen.Yopii schreef:Dat moet nog blijken.GangstaRiB schreef:Eens. Ik vind Ajax er niet sterker op geworden, PSV wel.Lionel schreef:Geen verkeerde speler hoor.
Bovendien laat het aankoopbeleid van mbesv nogal te wensen over: die Ozzies, Ramselaar, Luckassen, Romero. Pereiro die straks transfervrij de deur uitloopt. Zijn we zo indruk de indruk van die reserve van Leipzig? Kostte 15 M en ving daar 3,5 M aan salaris. Reserve van VfB kostte 12 M en pakte daar 2,5 M. Doan kost 10 M en maakte vorig seizoen 5 goals. Bepaalde geen arrivés he.
- Jinne
- Site Admin
Ze waren er dichtbij. Basel won daarna makkelijk van LASK en Club Brugge...Of toch niet? Aanval is wel hun beste linie. Daar achter vind ik het niet overtuigend, maar voor de Eredivisie kan het nog voldoende zijn. Zie vorig seizoen. Al hadden ze toen nog Angelino achterin. Leverde ook de nodige assists.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Goal Ihattaren. Goede speler is dat. Mag Ajax in de gaten houden voor komende zomer.
-
Scorebord journalistiek. PSV was dramatisch vandaag.
Ik las dat het 70 minuten een overtuigende parodie op voetbal was.zeux schreef:0-4 geworden. 3-0 heenwedstrijd. Die hebben die Cyprioten vrij overtuigend naar huis gevoetbald.
Mbesv maar niet overschatten: Rosario is captain. Die zou bij Ajax 17e man zijn. Als ie z’n best doet.
Ik hoop dat ze in een poule komen met minimaal 2 oostblokkers.
even lekker 2 uitwedstrijden spelen met 10 uur reistijd in een koud, kil en leeg stadion ergens in Verwegistan
even lekker 2 uitwedstrijden spelen met 10 uur reistijd in een koud, kil en leeg stadion ergens in Verwegistan

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Eerste helft gekeken. Vre-se-lijk.zeux schreef:Sowieso en ongezien toch?De Dominee schreef:Scorebord journalistiek. PSV was dramatisch vandaag.