Wielrennen
Moderator: mods
Re: Wielrennen
Gewoon even uit m'n hoofd: Claudio Chiappucci misschien?
Movistar trekt straks ongetwijfeld alle registers weer open. Het is soms onnavolgbaar maar wel leuk om te kijken. Als je de verhalen mag geloven is Quintana geïsoleerd en praten ze niet of nauwelijks met hem. Maar als hij de vorm van gisteren vandaag en morgen nog heeft is hij wel hun beste renner.
Movistar trekt straks ongetwijfeld alle registers weer open. Het is soms onnavolgbaar maar wel leuk om te kijken. Als je de verhalen mag geloven is Quintana geïsoleerd en praten ze niet of nauwelijks met hem. Maar als hij de vorm van gisteren vandaag en morgen nog heeft is hij wel hun beste renner.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Voeckler misschien wel. Zie die gekke bekkentrekker nog dagenlang in het geel rijden.
- Gezond verstand
Voor Kruijswijk is dat absoluut top. Hij werd nooit genoemd als topkandidaat voor Nederland. Het predikaat dat leeftijdgenoten Mollema en Gesink wel altijd kregen.Marillion schreef:
Voor Kruijswijk is podium maximaal haalbaar lijkt me. Al denk ik dat hij 4 of 5 gaat worden. Dan doet hij het overigens nog steeds gewoon ontzettend goed he? Laten we dat niet vergeten.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- peter
Net even een interviewtje van hem gezien en hij klinkt heel anders dan gisteren. Sluit niet uit dat hij gisteren een slechte(re) dag had en dat hij vandaag in heel goede vorm steekt.
- Jinne
- Site Admin
Als ik op de gele trui stats Wiki pagina check dan zie ik 2 rijders (Rene Vietto en Dietrich Thurau) met 15 dagen geel, maar geen zege. Dan zit Alaphilippe er nog maar 1 dag achter. Maar dan check ik alleen de renners met 0 tourzeges.Peter schreef:Voeckler misschien wel. Zie die gekke bekkentrekker nog dagenlang in het geel rijden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Yellow_jersey_statistics
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Pinot met een probleem bij de dokter en nu de ploegauto. Zou heel erg zonde zijn als dat zo misgaat voor hem maar het ziet er niet goed uit. Laat zich helemaal wegzakken.
Nil volentibus arduum
Lijkt me einde verhaal. De knie is het probleem en z'n ploegmaats wachten al niet eens.
Wat een drama voor die jongen. Zo'n goede Tour en dan op het beslissende moment gaat het toch weer mis. Hij zal er gisteren ook al last van hebben gehad want zijn manier van rijden was toen al veel minder indrukwekkend.
Wat een drama voor die jongen. Zo'n goede Tour en dan op het beslissende moment gaat het toch weer mis. Hij zal er gisteren ook al last van hebben gehad want zijn manier van rijden was toen al veel minder indrukwekkend.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Wel erg zonde. Zijn grootste kans om de tour ooit te winnen.
Ja, tragisch. De harde kant van de wielersport. Voor het oog van het publiek in een paar minuten van grote kanshebber tot huilend achterblijven en plaatsnemen in een volgauto. Ik heb echt oprecht met die arme jongen te doen.
Zijn verhaal als kandidaat Tourwinnaar was zo mooi. Altijd die druk van Franse hoop op zijn schouders. Op beslissende momenten vaak problemen gekend. Zijn angst voor snelle afdalingen moeten overwinnen. En dan juist op het moment dat de puzzel in elkaar lijkt te vallen gebeurd 'm dit weer. Mag 'ie weer uithuilen en opnieuw beginnen.
Zijn verhaal als kandidaat Tourwinnaar was zo mooi. Altijd die druk van Franse hoop op zijn schouders. Op beslissende momenten vaak problemen gekend. Zijn angst voor snelle afdalingen moeten overwinnen. En dan juist op het moment dat de puzzel in elkaar lijkt te vallen gebeurd 'm dit weer. Mag 'ie weer uithuilen en opnieuw beginnen.
Nil volentibus arduum
Fransen uiteindelijk niemand in top 5 wellicht
(Verwacht straks en morgen nog grote verschillen)
(Verwacht straks en morgen nog grote verschillen)
Neem toch aan dat peloton uran en valverde niet te ver laten weglopen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Bernal.
22 pas? Rijdt ze allemaal de soep in. Geweldig!
Bernal loopt zelfs in de afdaling uit.

22 pas? Rijdt ze allemaal de soep in. Geweldig!
Bernal loopt zelfs in de afdaling uit.
WTF, rijden ze nu straks de sneeuw in? Mag hopen dat ze dan tijdig en duidelijk signaleren. Anders gaan er ongelukken gebeuren.
Nil volentibus arduum
Iedereen raad ik aan de TV aan te zetten. Dit is f-ing bizar.Marillion schreef:WTF, rijden ze nu straks de sneeuw in? Mag hopen dat ze dan tijdig en duidelijk signaleren. Anders gaan er ongelukken gebeuren.
Wordt nu geneutraliseerd....
-
- AT Toto winner 15/16
Pff gaan ze stoppen, gewoon doorrijden zou ik zeggen.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat een anticlimax, ben het met Ducrot eens hoor.
Klimmen in de sneeuw: prima. Afdalen moeten we maar niet doen. Dan gaat het om mensenlevens.brigade zuid schreef:Pff gaan ze stoppen, gewoon doorrijden zou ik zeggen.
- Jinne
- Site Admin
Wat houdt het precies in? Hebben ze nu voor niks gereden?
Berichten zijn voorlopig dat de tijden op de top van de Iseran tellen. Ik denk niet dat ze de rit nog gaan hervatten.
Nil volentibus arduum
Nee, de meet lag quasi op de top van laatst gereden col. Bernal geel.Jinne schreef:Wat houdt het precies in? Hebben ze nu voor niks gereden?
-
We gaan nu kijken hoe chauvinistisch de wedstrijdleiding is: uitslag zoals bovenop de Iseran? Of de hele rit schrappen..
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
-
- AT Toto winner 15/16
Is in het verleden zo vaak gebeurt.wimpey schreef:Klimmen in de sneeuw: prima. Afdalen moeten we maar niet doen. Dan gaat het om mensenlevens.brigade zuid schreef:Pff gaan ze stoppen, gewoon doorrijden zou ik zeggen.
- Jinne
- Site Admin
De rest rijdt door en Flip gaat op de foto?
Die Ducrot en Dijkstra liggen elkaar niet echt he.
Dit was wel een etappe voor vd Poel en Van Aert. Veldrijden in de sneeuw.

Dit was wel een etappe voor vd Poel en Van Aert. Veldrijden in de sneeuw.

- peter
Snap de discussie niet zo. Dit is toch totaal onverantwoord. Complete overstroming.