Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Sandro

Re: Champions League

Bericht door Sandro » za apr 20, 2019 8:19 am

InnerHarbour schreef:Ik kijk niet over de eerstvolgende CL-wedstrijd heen (zouden er meer moeten proberen) en dat is Barcelona-Liverpool. Ik zie Barcelona nooit meer spelen maar ik verwacht niet dat het ineens bus parkeerders zijn geworden.

Zolang Messi niet op die dag in militaire dienst moet blijf hij een groot probleem, onze mogelijkheden liggen in de omschakeling of in de hoge Gegenpress.
Ouderwets counteren bedoel je eigenlijk? :hypocrite.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 20, 2019 8:24 am

Duidelijk is dat jij geen idee hebt wat Gegenpressing is. :biggrin.gif:
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za apr 20, 2019 8:26 am

Dit gaat wel echt een hele interessante wedstrijd worden. Durft Barcelona tegen deze Liverpool aanval ook gewoon met 50 meter in de rug te spelen? Ze zijn er doorgaans eigenwijs genoeg voor maar tegen zoveel snelheid en klasse is dat wel een risico.

Hier ga ik wel effe twee keer voor zitten in ieder geval.
Nil volentibus arduum

Sandro

Bericht door Sandro » za apr 20, 2019 8:49 am

InnerHarbour schreef:Duidelijk is dat jij geen idee hebt wat Gegenpressing is. :biggrin.gif:
Jawel hoor, ik heb veel wedstrijden van Ajax onder Bosz en Ten Hag gezien :smile-ajax.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 20, 2019 8:51 am

En toch denken dat het counteren is. :smallgrin.gif:
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » za apr 20, 2019 8:59 am

InnerHarbour schreef:En toch denken dat het counteren is. :smallgrin.gif:
Dat zei ik niet. Ik reageerde vooral op de woorden "in de omschakeling". Verder kán het wel degelijk op counteren neer komen als het niet goed wordt uitgevoerd.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 20, 2019 9:40 am

Hap, hap. :blackcat.gif:
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » za apr 20, 2019 9:42 am

Zegt degene die als eerste hapte :biggrin.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 20, 2019 9:46 am

Mooie jij-bak. :biggthumpup.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 29, 2019 5:11 pm

Kuipers fluit Barcelona-Liverpool, normaal gesproken een prima scheidsrechter. :biggthumpup.gif:
YNWA

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma apr 29, 2019 8:51 pm

InnerHarbour schreef:Kuipers fluit Barcelona-Liverpool, normaal gesproken een prima scheidsrechter. :biggthumpup.gif:
Kuipers floot ook Juventus-Atletico, waardoor Ajax tegen Juventus speelde, en Spurs tegen City... Dus Kuipers zit op het juiste spoor.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 29, 2019 11:21 pm

Monkey Tonk schreef:
InnerHarbour schreef:Kuipers fluit Barcelona-Liverpool, normaal gesproken een prima scheidsrechter. :biggthumpup.gif:
Kuipers floot ook Juventus-Atletico, waardoor Ajax tegen Juventus speelde, en Spurs tegen City... Dus Kuipers zit op het juiste spoor.
:ajaxsmiley.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di apr 30, 2019 6:17 am

En donderdag is hij plots een hoer van de Uefa omdat Liverpool verloren heeft. Daar ben ik vrij zeker van.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di apr 30, 2019 7:00 am

https://www.nu.nl/270150/video/liverpoo ... en-cl.html

Liverpool is de big spender bij de laatste 4. Er lopen daar twee spelers rond waar al meer voor betaald is dan voor de hele Ajax selectie bij elkaar (waarvan het bedrag vertekent is omdat de uitgaande transfersom voor Blind er niet afgetrokken is)
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 30, 2019 8:02 am

Baffa haalt Coutinho en Suarez bij Liverpool weg en Liverpool is de big spender? :confused.gif:

Baffa heeft voor komend seizoen ook alweer 2 Ajacieden gehaald voor zo'n 150 miljoen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 30, 2019 8:18 am

:smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 30, 2019 8:27 am

Soms ben je niet zo snugger hé, Wimpey. Al zou Barca er 10 bij Liverpool weghalen, dan nog kan Liverpool de big spender zijn.

Ze kijken overigens alleen naar de basisopstelling. Bank van Barca een stuk duurder dan die van Liverpool denk ik. Al is het alleen om Dembele en Malcolm.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 30, 2019 9:08 am

Lionel schreef:Soms ben je niet zo snugger hé, Wimpey. Al zou Barca er 10 bij Liverpool weghalen, dan nog kan Liverpool de big spender zijn.
Misschien ben ik niet snugger, maar ik hou mezelf i.i.g. niet voor de gek i.t.t. anderen. Baffa, PSG en City zijn dé netto big spenders in het mondiale voetbal. En ondanks al dat gepats met geld winnen die clubs de CL (gelukkig) zelden of niet. Hopelijk blijft dat zo.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di apr 30, 2019 9:37 am

Daar hoort Liverpool ook bij. Maar dat is toch logisch? Als je het geld hebt, zou je gek zijn om je elftal niet te versterken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 30, 2019 9:48 am

Ajaciedjuh schreef:Daar hoort Liverpool ook bij. Maar dat is toch logisch? Als je het geld hebt, zou je gek zijn om je elftal niet te versterken.
Het gaat over 'netto', A.

Er zijn al meermaals staatjes in dit topic gepost, die aantonen dat Klopp netto (ingaande - uitgaande transfers) nog amper in spelersmateriaal heeft geïnvesteerd. Dit i.t.t. City, dat t.t.v. Guardiola richting de half miljard aan netto transferuitgaven gaat. En dan nóg met zó'n achterhoede komen. :smallgrin.gif:

Dus Liverpool als dé big spender classificeren, is simpelweg fake news. Klopp heeft simpelweg prima ingekocht en verricht daar sinds 2015 uitstekend werk. Qua (blind) geld uitgeven: Baffa, City, PSG. In willekeurige volgorde. Clubs als United, Juve zullen netto ook meer uitgeven. Bayern is aan een inhaalslag bezig. Real Madrid zal met dinero gaan smijten deze zomer.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 30, 2019 9:50 am

Dit is een lijstje dat teruggaat tot aan 2010, zeker niet netto. Wanneer je Liverpool de big spender van de laatste 4 noemt ben je zoals gewoonlijk slecht geïnformeerd.

Europe’s top 20 biggest spending clubs in the last eight years
YNWA

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di apr 30, 2019 9:59 am

Ik vind het allemaal een non-discussie. Het gaat erom dat je gezien de mogelijkheden die je hebt, het maximale eruit haalt.

Terug naar ons cluppie: alles valt nu mooi samen. Ingeslagen weg, jeugdopleiding en scouting die een mooi elftal op de mat legt. Technische staf die het maximale eruit haalt. Het commerciële apparaat die een giga ontwikkeling heeft doorgemaakt, waardoor investeringen mede mogelijk zijn en ook ten volle worden uitgebuit.

Volgend jaar worden de sterkhouders idd weggekocht, maar dat is part of the game. Ons cluppie moet ervoor zorgen dat alles op orde is, zodat we weer gaan bouwen. Zodat we regelmatig weer mooi voetbal krijgen te zien en prijzen pakken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 30, 2019 10:10 am

Ajaciedjuh schreef:Ik vind het allemaal een non-discussie. Het gaat erom dat je gezien de mogelijkheden die je hebt, het maximale eruit haalt.
En dat doet Liverpool dus heel aardig, zonder financieel de 'trendsetter' te zijn zoals Baffa, City en PSG.
Volgend jaar worden de sterkhouders idd weggekocht, maar dat is part of the game.
Dat zien we dan wel weer. T.e.m. 15 mei gaan spelers en staf zichzelf hopelijk optimaal belonen.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di apr 30, 2019 10:51 am

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef:Ik vind het allemaal een non-discussie. Het gaat erom dat je gezien de mogelijkheden die je hebt, het maximale eruit haalt.
En dat doet Liverpool dus heel aardig, zonder financieel de 'trendsetter' te zijn zoals Baffa, City en PSG.
Precies, na bijna een biljoen(!!) aan investeringen hebben ze toch al aardig wat prijzen binnengesleept. :aai.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Arthur

Bericht door Arthur » di apr 30, 2019 11:18 am

Ik denk dat je miljard bedoelt, want een biljoen is volgens mij meer dan de hele staatsschuld van Nederland.

Plaats reactie