Wanneer is voor de Mets het 2019 seizoen geslaagd?zeux schreef: Een goed begin is het halve werk, zullen we maar zeggen.![]()
(jaja, '18 begon ook goed...)
MLB
Moderator: mods
Re: MLB
Als ze boven .500 eindigen. Ze missen slagkracht. Al jaren een probleem. Doodzonde van de sterke werpers, uit zo'n 'generatie' zou je meer moeten kunnen halen, een contender zijn, maar het is niet anders.Dubbel schreef:Wanneer is voor de Mets het 2019 seizoen geslaagd?zeux schreef: Een goed begin is het halve werk, zullen we maar zeggen.![]()
(jaja, '18 begon ook goed...)
Zit de Fucking Phillies te kijken. Die slagploeg wordt een harde dobber... Ik schat de Braves ook hoger in. Dus hooguit derde in de NL East.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Ben gevallen.InnerHarbour schreef:Als wij maandag niet oh en 3 zijn rol ik van mijn stoel.
YNWA
Dank dat je er nog even aan herinnert. :-)Dubbel schreef:Okay, dus die Harper is gewoon binnen de divisie gebleven. Had ik me niet zo gerealiseerd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik word zo moe van de Angels. Wat is nou weer een 'turf toe injury' (J-Up, 12 wks) en waarom openbaart zulks zich bij de start van een seizoen? Waarom hebben we geen rotation zoals alle andere teams? Waarom denkt de technische staff al jaren dat Pujols 'er wel weer komt'? Ga er maar vanuit dat we het slechtste team zijn in de ALW. In elk geval tot aan de ASB.
- InnerHarbour
How Chris Davis snapped, embraced baseball's most epic oh-fer
Oh wat zijn wij blij. We moeten hem nog 21 miljoen per jaar betalen tot en met het seizoen 2022. Precies wat een rebuilding team nodig heeft een non-hitting first baseman met een nog jaren durend albatroscontract
Payroll is van 150 miljoen teruggegaan naar 80 miljoen.
Oh wat zijn wij blij. We moeten hem nog 21 miljoen per jaar betalen tot en met het seizoen 2022. Precies wat een rebuilding team nodig heeft een non-hitting first baseman met een nog jaren durend albatroscontract

Payroll is van 150 miljoen teruggegaan naar 80 miljoen.
YNWA
- InnerHarbour
Phillies bovenaan in de NLE en Harper met een .432 OBP.
Die kolere aap onderaan en Trout met een "holy shit" .569 OBP.
Eerste voorzichtige colclusie, Trout heeft het verkeerde team gekozen Dubbel.
BTW, de O's begrijpen niet goed hoe rebuilding werkt, de bedoeing is dat je zo min mogelijk wedstrijden wint zodat je volgend jaar weer de eerste pick hebt, nu zijn er al vijf teams die het slechter doen. Sukkels.

Die kolere aap onderaan en Trout met een "holy shit" .569 OBP.
Eerste voorzichtige colclusie, Trout heeft het verkeerde team gekozen Dubbel.
BTW, de O's begrijpen niet goed hoe rebuilding werkt, de bedoeing is dat je zo min mogelijk wedstrijden wint zodat je volgend jaar weer de eerste pick hebt, nu zijn er al vijf teams die het slechter doen. Sukkels.
YNWA
Fuck. A. Duck.
DeGrom krijgt een MRI van zijn elleboog.
One can hope, but it sure doesn't sound good.
Gisteren weer een 'stellar' outing. Totaal weird waar zijn inzinking van de drie wedstrijden daarvoor vandaan kwam/komt.zeux schreef:Fuck. A. Duck.
Thor vandaag ook fantastisch (na zeer matig seizoensbegin): complete game, no runs, 4 hits, 1 BB én een homerun.
Belangrijk dat de starters presteren.
Dubbel schreef:Met al die stellar werpers hebben de Mets hetzelfde record als wij met onze wrakke SP.

Ja, ze gaan als de brandweer....

- InnerHarbour
Wij gaan opnieuw voor de number 1 pick volgend jaar, alleen dat stomme Miami ligt nog dwars.Dubbel schreef:Mets en Angels dit weekend allebei tegen de 'league worst'. Daar liggen kansen zou je zeggen.

Dit jaar wordt dat waarschijnlijk Oregon State catcher Adley Rutschman. Ben niet zo gek op slugging catchers, iets met hun knieën en zo.
YNWA
- InnerHarbour
Ik weet niet wie die joker bij ons in leftfield is of hoe wij eraan gekomen zijn maar die gaat geen lange MLB-carrière hebben.
Down 6-1 early, MFY ride Gleyber, Gary to W

Down 6-1 early, MFY ride Gleyber, Gary to W
YNWA
- InnerHarbour
Het heeft zo'n 50 wedstrijden geduurd maar we staan weer laatste in het MLB. Op weg naar de first pick in 2020. 

YNWA
- InnerHarbour
Met je first pick een catcher nemen, weet niet of ik er erg gelukkig mee ben.
Elias is er in ieder geval gelukkig mee.
Elias is er in ieder geval gelukkig mee.
YNWA
Belachelijk systeem waarbij de slechtste ploeg van het seizoen het jaar erop word beloond met de allerbeste speler van z'n lichting.
LAA in de eerste twee rondes twee shortstops. Zo'n beetje de enige positie waar we de komende jaren toch al goed zitten. Bij de tweede word nog er nog bij verteld dat ie niet kan slaan maar dat dat wel goed komt.
LAA in de eerste twee rondes twee shortstops. Zo'n beetje de enige positie waar we de komende jaren toch al goed zitten. Bij de tweede word nog er nog bij verteld dat ie niet kan slaan maar dat dat wel goed komt.

- InnerHarbour
Wij hebben ook 2 SS genomen, hoop dat die van ons het wel kunnen want doorgaans leren ze dat niet meer als ze al 18 zijn.
Hoe had jij het dan willen inrichten?Belachelijk systeem waarbij de slechtste ploeg van het seizoen het jaar erop word beloond met de allerbeste speler van z'n lichting.
YNWA