Wielrennen
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: Wielrennen
Stootlek voor neem ik aan waardoor z'n fiets moeilijk te controleren was. Eigenlijk moet hij niet op die plek zitten. Dat is gebrek aan parcourskennis en steun. Het is natuurlijk pas zijn eerste Ronde van Vlaanderen.
Zonde, want dit kost 'm wel een mogelijk goede uitslag. De inspanning die hij nu moet doen om misschien nog terug te keren betaal je dan cash en met rente terug in de finale.
Zonde, want dit kost 'm wel een mogelijk goede uitslag. De inspanning die hij nu moet doen om misschien nog terug te keren betaal je dan cash en met rente terug in de finale.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Hoe is het toch mogelijk, heb je voor Nederland twee favorieten en allebei hebben ze wat
Dan is het ook niet slim om met één hand het stuur los te laten...Marillion schreef:Stootlek voor neem ik aan waardoor z'n fiets moeilijk te controleren was.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Heb het idee dat ie zn voorvork brak, daardoor kreeg ie zn fiets niet onder controle bij afremmenMarillion schreef:Stootlek voor neem ik aan waardoor z'n fiets moeilijk te controleren was. Eigenlijk moet hij niet op die plek zitten. Dat is gebrek aan parcourskennis en steun. Het is natuurlijk pas zijn eerste Ronde van Vlaanderen.
Rijd in zn eentje weer terug, nog niet volledig gepolijst, maar wel enorme diamant!!
Sterk, maar hoeveel karakter kan hij in de laatste 45 km leggen?Iniesta schreef:Rijd in zn eentje weer terug, nog niet volledig gepolijst, maar wel enorme diamant!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik ben wel benieuwd naar zijn verhaal over die crash. Toen hij bleef zitten dacht ik even aan een sleutelbeenbreuk en dus einde voorjaar. Nu lijkt hij nog een heel eind terug te komen.
Zonde van de verspeelde krachten.
Zonde van de verspeelde krachten.
Nil volentibus arduum
Ja, denk dat dit hem alsnog wel opbreekt
Groep vd Poel sluit aan bij eerste groep peloton.
Nu hergroeperen.
Nu hergroeperen.
- Giacomo Puccini
Op karakter en klasse teruggekomen. Maar natuurlijk totaal kansloos na zoveel krachten verspeeld te hebben.
Ajax!
En dan gewoon Devolder vragen om het tempo op te voeren. Wat het resultaat ook gaat worden voor hem, dit is weer ongekend sterk. 

Nil volentibus arduum
Je zou denken dat als hij teveel heeft gegeven, hij wat meer in de luwte van het peloton zou rijden om even iets te recupereren, maar hij rijdt op tweede positie. Is ie sterker dan we denken?Giacomo Puccini schreef:Op karakter en klasse teruggekomen. Maar natuurlijk totaal kansloos na zoveel krachten verspeeld te hebben.
Hij kan in grotere groep ook nog een partij sprinten, dus kansloos zou ik hem nog niet noemen
Er zijn er weinig die hem gaan kloppen in een sprint. Sagan, Matthews, Valverde. Dat werk. Maar wie zijn er straks nog mee na de laatste beklimming van de Paterberg? Hij zou erop kunnen speculeren om voorin zijn karretje aan te haken en dan hopen op een sprint. Al sluit ik nog steeds niet uit dat hij er zo nog doorzakt op de Oude Kwaremont of Pater door die enorme inspanning.Iniesta schreef:Hij kan in grotere groep ook nog een partij sprinten, dus kansloos zou ik hem nog niet noemen
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Van Baarle doet teveel kopwerk.
Voorlopig rijdt hij voorin heel actief mee, alsof er niets aan de hand is. Maar dat kan natuurlijk schijn zijn.Marillion schreef:Al sluit ik nog steeds niet uit dat hij er zo nog doorzakt op de Oude Kwaremont of Pater door die enorme inspanning.
-
- AT Toto winner 15/16
Dit lijkt helaas de beslissing..
Tjongejone, Vd Poel gewoon als tweede boven...
Hoezo verzwakt.
Nu naar de finish.
Hoezo verzwakt.
Nu naar de finish.
Zit vd Poel zich nu ietsje te sparen voor de finale?
-
- AT Toto winner 15/16
Werk toch eens samen en ga kop over kop ipv om de beurt demarreren, op deze manier komen ze er nooit bij. Je ziet dit altijd in het wielrennen.
-
- AT Toto winner 15/16
Dodelijk vermoeiend om te zien om zo onbenullig te jagen op de koploper.
Haha logisch toch. Niemand wil degene zijn die het meest in de wind moet rijden. Maakt het spel juist mooi.brigade zuid schreef:Werk toch eens samen en ga kop over kop ipv om de beurt demarreren, op deze manier komen ze er nooit bij. Je ziet dit altijd in het wielrennen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
De vogel is gevlogen. Bettiol is het hele voorjaar ook al ontzettend sterk, die valt niet meer stil.
Nil volentibus arduum