Grandioos ja... 0-3 in de doodstille Kuip, veel meer vraag ik nietJaviskamp schreef:Nah... grandioos...
Ze spelen leuk...
Ps: mogen Ajax supporters straks in de finale wel de Kuip in dan?

Moderator: mods
Grandioos ja... 0-3 in de doodstille Kuip, veel meer vraag ik nietJaviskamp schreef:Nah... grandioos...
Ze spelen leuk...
Ps: mogen Ajax supporters straks in de finale wel de Kuip in dan?
Nou nee. De Ligt en Zyech voor mij 1 en 2. Donny ook zeer waardevol. Frenkie hobbelde aardig mee, maar zeker geen man of the match. Prima gewoon.wimpey schreef:MOTM is natuurlijk FdJ. By a clear mile.
Idd, wat een klasbak.wimpey schreef:MOTM is natuurlijk FdJ. By a clear mile.
Idd, wat een klasbak.wimpey schreef:MOTM is natuurlijk FdJ. By a clear mile.
Zo dus.Giacomo Puccini schreef:Kenmerkend voor de eerste helft:
- De gele kaart voor Donny. In januari vielen er 8 goals maar gek genoeg geen enkele gele of rode kaart. Dan heb je er niet voldoende aan gedaan. Goed signaal van Donny, een ouderwetse vieze tackle.
- Ook klasse: Zyech die dom de bal verloor bij de zijlijn, maar er vervolgens wel een kansloze strafsprint van zo'n 40 meter uitgooit. Goed signaal van Hakim.
Conclusie: vandaag zien we meer inzet en meer een teamprestatie. Tweede helft voorsprong uitbouwen naar 0-3.
Hield het een tijdje verborgen, maar geniaal vandaag. Alleen door dom schoppen af te stoppen. De Ligt ook indrukwekkend. Nog maar effe van genieten he. Nico is ook weg straks, leader by example. Berghuis leek weer Berghuis ipv Messi vandaag.Ajaciedjuh schreef:Idd, wat een klasbak.wimpey schreef:MOTM is natuurlijk FdJ. By a clear mile.
De kakkies zakten met 11 man in rond eigen 16. Was lastig voor Tadic.Peter schreef:Haha die Clasie. Alles zat tegen.
Frenkie. Oi oi oi. Alberto Tomba is er niks bij. Wat een parel.
Vond de keuze voor Tadic in de spits niet top werken, trouwens.
Ajax 70 minuten lang heer en meester.
Zout toch op.met dat Nico moet naar..... Wat is dat toch met al die Ajacieden die spelers naar een andere club willen. Iedereen moet blijven. Nico dus ook.Lionel schreef:Nico is toch genieten. Moet naar Atletico. Wordt meteen een lieveling.
Mee eens. Dolberg kan dat wat beter. Neres had het nog wel lastig met st. Juste. Middenveld helemaal in handen. Verdedigend begin kwetsbaar door rare keuzes Blind. Daarna soeverein.Trab schreef:De kakkies zakten met 11 man in rond eigen 16. Was lastig voor Tadic.Peter schreef:Haha die Clasie. Alles zat tegen.
Frenkie. Oi oi oi. Alberto Tomba is er niks bij. Wat een parel.
Vond de keuze voor Tadic in de spits niet top werken, trouwens.
Ajax 70 minuten lang heer en meester.
Nico!Giacomo Puccini schreef:Nou nee. De Ligt en Zyech voor mij 1 en 2. Donny ook zeer waardevol. Frenkie hobbelde aardig mee, maar zeker geen man of the match. Prima gewoon.wimpey schreef:MOTM is natuurlijk FdJ. By a clear mile.
Maak je je illusies? Ik niet.LucaS schreef:Zout toch op.met dat Nico moet naar..... Wat is dat toch met al die Ajacieden die spelers naar een andere club willen. Iedereen moet blijven. Nico dus ook.Lionel schreef:Nico is toch genieten. Moet naar Atletico. Wordt meteen een lieveling.
Jaaa. Net als in dat seizoen dat ze een DVD uitbrachten en in de play-offs het deksel op de neus kregen. Je ziet het aankomen en het komt uit haha.Peter schreef:Lachen jullie je dan ook helemaal krom om dat Feyenoord. Wedstrijd van het jaar in januari. Seizoen voorbij in februari. Europees avontuur al klaar in de eerste week van augustus.