Jong Ajax
Moderator: mods
Re: Jong Ajax (Jupiler League 2015-2016)
Daar was weinig gelegenheid toe, want hij was steeds geblesseerd.
Geen idee of hij dat zou kunnen. Niet elke mislukte buitenspeler is een geschikte back.
Geen idee of hij dat zou kunnen. Niet elke mislukte buitenspeler is een geschikte back.
Precies. Een back moet specifieke skills hebben, die niks te maken hebben met die van een buitenspeler. Er wordt hier de laatste tijd gedaan alsof elke buitenspeler die tekort komt automatisch een goede back is.Yopii schreef:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Eens. Maar 9 miljoen weggooien aan Orejuela en Kristensen is ook geen goede zaak. Lukoki had het niet slechter gedaan.
IK GELOOF!!!!!!
Ik weet niet of dat met Dekker een succes zou zijn. Ook voor een back is het een probleem als je traag bent. Daar kun je tot op zekere hoogte met specifieke training wel iets aan doen maar niet als je geblesseerd bent.
Het heeft 'm ook niet meegezeten met blessures. Juist in een periode waarin je lichaam zich moet ontwikkelen. Ik hoop voor die jongen dat hij het via AZ nog haalt.
Het heeft 'm ook niet meegezeten met blessures. Juist in een periode waarin je lichaam zich moet ontwikkelen. Ik hoop voor die jongen dat hij het via AZ nog haalt.
Nil volentibus arduum
Das niet eerlijk... dat had Lijnders moeten zijn...Michael Reiziger sleept Rinus Michels Award binnen voor beste trainer Jupiler League
11 mei 2018
Naast de beste jeugdopleiding gaat er nog een Rinus Michels Award naar Ajax. Michael Reiziger is door zijn collega's verkozen tot beste trainer van de Jupiler League. Hij kreeg uiteindelijk meer stemmen dan Henk de Jong (De Graafschap), Dick Lukkien (FC Emmen), Gérard de Nooijer (FC Dordrecht) en Mike Snoei (Telstar), die ook genomineerd waren voor de prijs.
Ajax Netwerk
Tegenover De Telegraaf gaf Michael Reiziger aan erg blij te zijn met de Rinus Michels Award. "Dit is een prachtige prijs voor de jongens," aldus Reiziger. "We hebben een pittig jaar achter de rug, met diepte- en hoogtepunten. De jongens hebben laten zien dat ze met tegenslag om kunnen gaan en daar is deze prijs een beloning voor"
Cassiera verhuurt... Eindelijk krijgt Sierhuis zijn kans!
-
Wat verhuurt ie? Onroerend goed?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Savastano van Jong Ajax naar AZ. Zag het vroeger wel zitten in die jongen.
-
- AT Toto winner 15/16
Ajax amateurs vandaag gepromoveerd naar de Derde Divisie. Als ze nog een keer promoveren is Ajax in de drie hoogste divisies vertegenwoordigd.
- InnerHarbour
Lastig Scheveningen is hen net gelukt.brigade zuid schreef:Ajax amateurs vandaag gepromoveerd naar de Derde Divisie. Als ze nog een keer promoveren is Ajax in de drie hoogste divisies vertegenwoordigd.
YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Ja klopt. Ga je wel eens bij Scheveningen kijken? Voor de winterstop stond Scheveningen bijna onderaan en na de winterstop hebben ze bijna alles gewonnen.
- InnerHarbour
Was mijn Haagse clubje toen de naam nog Holland Sport was. Heb de afgelopen 20 jaar nog wel eens een wedstrijdje meegenomen zeker midden jaren 90 onder Martin Jol maar het zijn Scheveningers en daar kom je als Hagenaar nooit tussen.
Nu al afgesproken wanneer Liverpool niet op zaterdag niet speelt met een paar lokale jongens een wedstrijd, lees pint
, mee te pakken 
Nu al afgesproken wanneer Liverpool niet op zaterdag niet speelt met een paar lokale jongens een wedstrijd, lees pint

YNWA
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Leon Bergsma naar AZ.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Apart, wat moet AZ met hem? Je zou een stapje lager verwachten.
Mooie kans wel voor die jongen.
Mooie kans wel voor die jongen.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Precies wat ik dacht. Mooi voor Bergsma, maar denk wel een niveautje te hoog voor 'm. Denk dat hij beter past bij een club die rond plek 10 speelt, Heerenveen of Heracles ofzo.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Misschien is dat het idee: ze proberen het met hem; als het niet werkt, verpatsen ze hem voor een paar ton aan een mindere club.
Oefenwedstrijden zeggen geen ruk, dat weet jij dat weet ik.Ik denk dat , in ieder geval hoop dat, de aankopen uit de Premier L. ( hoe slecht de een of ander ook moge zijn in jou ogen ) eindelijk het besef teweeg kan/kunnen brengen bij deze toch nog jonge ( maar zeer getalenteerde ) spelersgroep waar het mede draait, elke wedstrijd 100 % inzet of meer ( iets wat je dus in het buitenland gewoon standaard is ) .M.a.w. speel elke wedstrijd op het scherpst , vind elkaar en gun elkaar
Oefenwedstrijdjes zijn inderdaad maar oefenwedstrijdjes.
Toch zegt het wel echt iets over spelers of ze graag willen winnen als het onderling op de training is of als het een oefenwedstrijd tegen een andere club is.
Wat zeggen Carel Eiting en Kaj Sierhuis? Bij Jong Ajax op de training was Kostas Lamprou de enige die er echt fanaat voor ging.

https://www.youtube.com/watch?v=WXJ0PhBXr28
De spelers van Jong Ajax schrokken van de manier waarop hij trainde. Hij liep iedereen verrot te schelden omdat ze er helemaal niets aan deden om te winnen en ze werden helemaal weggespeeld door het andere team.
Wel positief is dat ze nog steeds klaverjassen.
Reservespelers van gisteren tegen Sturm Graz kwamen vandaag in actie tegen het Turkse Konyaspor:
https://www.youtube.com/watch?v=X2B9xx3SKAM
Ook Blind en Sierhuis deden mee. 'Ajax target Eto'o'
zit overigens tegenwoordig bij die club en bleef 90 minuten op de bank.
https://www.youtube.com/watch?v=X2B9xx3SKAM
Ook Blind en Sierhuis deden mee. 'Ajax target Eto'o'

-
- AT Toto winner 15/16
Vanavond begint Jong Ajax de competitie uit tegen Roda JC, ziet het elftal er heel anders uit dan vorig jaar?
-
Vrijwel compleet.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Keuken Kampioen Divisie
- Gezond verstand
In ieder geval een andere keeper en een compleet andere defensie. In aanvallend opzicht is Cassierra er niet meer bij.brigade zuid schreef:Vanavond begint Jong Ajax de competitie uit tegen Roda JC, ziet het elftal er heel anders uit dan vorig jaar?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Waarom werd De Wit zo vroeg eraf gehaald? Zal hij vanavond ob de bank zitten bij tegen VVV?
En Sierhuis mocht toch wel 75 minuten blijven staan zie ik... Best riskant. Stel Huntelaar loopt vroeg in de wedstrijd een blessure op, dan moet Sierhuis binnen (nog geen) 24 uur 2 keer flink aan de bak. Lijkt mij niet slim.
En Sierhuis mocht toch wel 75 minuten blijven staan zie ik... Best riskant. Stel Huntelaar loopt vroeg in de wedstrijd een blessure op, dan moet Sierhuis binnen (nog geen) 24 uur 2 keer flink aan de bak. Lijkt mij niet slim.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -