Er is echter één lichtpuntje: Plaats van handeling is voor het eerst officieel de Johan Cruijff Arena!

Moderator: mods
Naja, niet helemaal voor niets want als Ajax verliest dan wordt het nog een leuke laatste speelronde.Marillion schreef:De volgende wedstrijd die nergens meer om gaat. Volgens mij snakt iedereen maar naar één ding. Het einde van het seizoen.
Er is echter één lichtpuntje: Plaats van handeling is voor het eerst officieel de Johan Cruijff Arena!
Wanneer je de eerste twee overleeft heb je nu een betere kans om de groepsfase te halen dan vroeger aangezien de vier deelnemers van Engeland, Spanje, Duitsland en Italië rechtstreeks voor het hoofdtoernooi geplaatst zijn.Thijs schreef:Die Champions League halen we toch never nooit, want ik kan me niet voorstellen dat we 3 rondes gaan overleven. Wat niet wegneemt dat we natuurlijk wel gewoon 2e moeten worden.
Dat klopt, maar er zijn uiteindelijk maar twee plekken via die hele route te verdelen.InnerHarbour schreef:Wanneer je de eerste twee overleeft heb je nu een betere kans om de groepsfase te halen dan vroeger aangezien de vier deelnemers van Engeland, Spanje, Duitsland en Italië rechtstreeks voor het hoofdtoernooi geplaatst zijn.Thijs schreef:Die Champions League halen we toch never nooit, want ik kan me niet voorstellen dat we 3 rondes gaan overleven. Wat niet wegneemt dat we natuurlijk wel gewoon 2e moeten worden.
Zelfs dat niet. Het logo is bekend gemaakt, maar het heet pas officieel zo in augustus.Marillion schreef:Er is echter één lichtpuntje: Plaats van handeling is voor het eerst officieel de Johan Cruijff Arena!