Vlaar werd vrijgesproken en men weet nu ook zeker van welke club Blom supporter is.Interessant is wat er tijdens de zitting door Blom is verklaard: "Volgens Blom had Vlaar ’met zijn borst naar voren’ zijn tegenstander Hirving Lozano neergelegd en daarmee de doorgebroken Lozano een scoringskans ontnomen. Rode kaart dus. Dat was ook wat Blom in zijn schriftelijke verklaring na AZ-PSV aan de KNVB rapporteerde.
Maar tijdens de behandeling van de zaak, donderdagavond, zei Blom iets anders. Nadat hem was voorgelegd dat hij vanuit zijn positie in het veld niet kon zien of Vlaar Lozano met de borst raakte, moest Blom toegeven dat dat voor hem inderdaad ‘lastig te zien was’. ,,U zegt dus eigenlijk dat u het niet gezien heeft, maar dat het volgens u wel met de borst gebeurd moet zijn?’’, vroeg voorzitter Van Steenbeek van de tuchtcommissie. ,,Ja’’, zei Blom, die daarmee zijn eerdere schriftelijke verklaring nogal afzwakte."
AZ
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: AZ
YNWA
Dit kan toch hé ... Je kan toch niet " iets " zien daar een rode kaart voor geven en vervolgens toegeven dat het " lastig " te zien was en dan zelf maar een invulling geven van was er is gebeurd ?.
En dan wordt v.d. Brom geschorst omdat hij er iets van zegt ?.
Die Nijhuis ook zo'n flapdrol, zo kan zelfs ik ook wedstrijd fluiten als scheidsrechter, nou ja fluiten, niet meer fluiten dus en zelf je regels bepalen ...
En dan wordt v.d. Brom geschorst omdat hij er iets van zegt ?.
Die Nijhuis ook zo'n flapdrol, zo kan zelfs ik ook wedstrijd fluiten als scheidsrechter, nou ja fluiten, niet meer fluiten dus en zelf je regels bepalen ...
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Inderdaad mijn god wat een " keur korps "...InnerHarbour schreef:Vlaar werd vrijgesproken en men weet nu ook zeker van welke club Blom supporter is.Interessant is wat er tijdens de zitting door Blom is verklaard: "Volgens Blom had Vlaar ’met zijn borst naar voren’ zijn tegenstander Hirving Lozano neergelegd en daarmee de doorgebroken Lozano een scoringskans ontnomen. Rode kaart dus. Dat was ook wat Blom in zijn schriftelijke verklaring na AZ-PSV aan de KNVB rapporteerde.
Maar tijdens de behandeling van de zaak, donderdagavond, zei Blom iets anders. Nadat hem was voorgelegd dat hij vanuit zijn positie in het veld niet kon zien of Vlaar Lozano met de borst raakte, moest Blom toegeven dat dat voor hem inderdaad ‘lastig te zien was’. ,,U zegt dus eigenlijk dat u het niet gezien heeft, maar dat het volgens u wel met de borst gebeurd moet zijn?’’, vroeg voorzitter Van Steenbeek van de tuchtcommissie. ,,Ja’’, zei Blom, die daarmee zijn eerdere schriftelijke verklaring nogal afzwakte."

Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Ik kan me de tijden herinneren dat we onze traditionele AZ’er aankochten...
-
Ben ik ook benieuwd naar, PSV misschien?Jinne schreef:Waar zal die Jahankabash volgend jaar spelen? Nu op weg naar topscorers titel en volgens mij ook meeste assists.
-
Dat Lozano weg gaat sluit ik niet uit, ik verwacht dat hij in de huidige markt zo'n 10 a 15 miljoen zal moeten kosten?
Jinne schreef:Alleen als Lozano weg gaat want hij zal niet goedkoop zijn.
Het geld voor Lozano hadden ze ook niet echt. Geld is daar geen issue, want die spelers kopen ze niet zelf. Anders kan ik er niet van maken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Het maakt eigenlijk geen reet uit of de speler van de Club is. Hij speelt er en maakt ze kampioen. Hetzelfde als je een speler huurt. Hetzelfde verhaal met Traore. Heeft vorig jaar een aantal belangrijke goals gemaakt en bijna de EL opgeleverd. Ga je dan klagen dat ie niet van ons eigen geld gekocht is?
AZ gaat zondag nu toch wel eindelijk eens een belangrijke wedstrijd winnen zeker?
Weer geen kampioen worden is al vervelend genoeg. Ik zit niet te wachten op een nieuw Rotterdams feestje.
Weer geen kampioen worden is al vervelend genoeg. Ik zit niet te wachten op een nieuw Rotterdams feestje.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Is die flauwekul alleen in Nederland dat de bekerfinale altijd in hetzelfde stadion gespeeld wordt ook als de vaste bespeler in de finale staat?
YNWA
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Daardoor wint F ook vandaag.. Puur door het thuis spelen.. In elk ander stadion zal AZ winnenInnerHarbour schreef:Is die flauwekul alleen in Nederland dat de bekerfinale altijd in hetzelfde stadion gespeeld wordt ook als de vaste bespeler in de finale staat?
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Ik zie weinig bijzonders aan Guus Til. Mis ik iets?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
- AT Toto winner 15/16
Nee je mist niks, ook weer zo’n mooi weer voetballer net als heel AZ. Slappe hap.
Dit AZ verliest ook in Alkmaar van Feyenoord hoor... tis helemaal niksmattie schreef:Daardoor wint F ook vandaag.. Puur door het thuis spelen.. In elk ander stadion zal AZ winnenInnerHarbour schreef:Is die flauwekul alleen in Nederland dat de bekerfinale altijd in hetzelfde stadion gespeeld wordt ook als de vaste bespeler in de finale staat?
-
Weghorst is ook weinig, Jahanbaksh valt me ook tegen. Til loopt een beetje tof te doen met zijn retro look (sokken) maar raakt geen knikker.
Onze grote vriend Van Rhijn ging weer glorieus in de fout bij de eerste tegengoal. Een idiote pass en daarna lekker onder de bal door.
Onze grote vriend Van Rhijn ging weer glorieus in de fout bij de eerste tegengoal. Een idiote pass en daarna lekker onder de bal door.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Cluijffert
Zolang ze de coach maar niet halen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Gezond verstand
hahaha, AZ stelt Julian Jenner aan als techniektrainer 

Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt