PSV
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: PSV
Ze komen er beide mee weg, vreemde KNVB, de een slaat en de ander geeft een elleboog.
Lozano en Neres gaan vrijuit: geen vooronderzoek KNVB
Lozano en Neres gaan vrijuit: geen vooronderzoek KNVB
YNWA
Inconsequent. Maar daar heeft de KNVB wel vaker last van.
Wat zo'n sponsor op de achterkant van het shirt betreft. Ik krijg daar altijd het beeld bij van de plaatselijke amateurclub die op die manier net genoeg geld bij elkaar weet te sprokkelen voor een teamweekend in Valkenburg. Het ziet er zo armoedig uit voor een paar centen extra.
Wat zo'n sponsor op de achterkant van het shirt betreft. Ik krijg daar altijd het beeld bij van de plaatselijke amateurclub die op die manier net genoeg geld bij elkaar weet te sprokkelen voor een teamweekend in Valkenburg. Het ziet er zo armoedig uit voor een paar centen extra.
Nil volentibus arduum
Goed of slecht nieuws?'Brands verlaat PSV na landstitel voor avontuur in Premier League’
PSV liet onlangs nog weten dat niemand de club heeft benaderd voor Marcel Brands, maar er lijkt op de achtergrond wel degelijk wat te spelen rond de technisch manager van de Eindhovenaren. Het doorgaans goed ingevoerde Sky Sports meldt woensdagochtend namelijk dat de bestuurder na dit seizoen weleens onderweg zou kunnen zijn naar Everton.
De Engelsen schrijven dat Brands het seizoen goed wil afsluiten met de landstitel bij PSV en later deze maand nog een contract zal ondertekenen in Liverpool. De huidige koploper van de Eredivisie zou ook al een vervanger op het oog hebben voor de technisch manager en gaat het vertrek van Brands later op woensdag tijdens een bestuursvergadering bespreken.
Brands wordt vertegenwoordigd door Mino Raiola en Everton-eigenaar Farhad Moshiri verwacht volgens Sky Sports dat het duo ervoor kan zorgen dat the Toffees de spelers kunnen aantrekken die nodig zijn om uiteindelijk de stap naar de top vier van de Premier League te maken. De komst van Brands betekent waarschijnlijk het vertrek van Steve Walsh, die nog geen twee jaar actief is bij de voormalige werkgever van Ronald Koeman.
Ja, Brands is een topper.Wouter schreef:Och, PSV redt zich wel. Ajax stelt een technisch directeur aan op basis van de criteria "Ajax-verleden" en "goede voetballer ", PSV op basis van ervaring in technische functies.

Hij zette zulke goede selecties neer, dat Ajax - dat moest saneren - 4 keer op rij de titel won. Overmars en Brands zullen elkaar niet veel ontlopen qua miskopen. Maher, Luckassen, Matavz, van Bommel: om er maar een paar te noemen.
- InnerHarbour
Nee, psv heeft een team die op dit moment eerste staat. Ajax is en zal altijd de eerste en grootste club van Nederland blijven.Wouter schreef:PSV is op dit moment de eerste club van Nederland.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
In de 21e eeuw heeft PSV sowieso de meeste prijzen gepakt, toch?Mr. Ajax schreef:Nee, psv heeft een team die op dit moment eerste staat. Ajax is en zal altijd de eerste en grootste club van Nederland blijven.Wouter schreef:PSV is op dit moment de eerste club van Nederland.
Vind ik (op zichzelf) geen graadmeter. Sowieso bereik ik liever een Europese finale of pak ik wat punten tegen noemenswaardige tegenstanders in Europa, dan dat ik drie keer dat Johan Cruijff Schaal win.Wouter schreef:In de 21e eeuw heeft PSV sowieso de meeste prijzen gepakt, toch?Mr. Ajax schreef:Nee, psv heeft een team die op dit moment eerste staat. Ajax is en zal altijd de eerste en grootste club van Nederland blijven.Wouter schreef:PSV is op dit moment de eerste club van Nederland.
Gaat erom dat de eerste of grootse club zijn niet iets 'momenteels' is.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dat ligt inderdaad voor de hand. Genoemd wordt (ook?) John de Jong.Jinne schreef:Dan zullen ze Max Huiberts wel halen bij PSV mocht Brands weg gaan.
Ik lees dat Brands alweer 56 is. Dan wordt het inderdaad tijd voor de volgende stap, mocht hij die nog willen maken.
-
- AT Toto winner 15/16
Wtf is dit nu weer?!? Een paar minuten geleden keek ik op teletekst en stond het 2-0 voor AZ.
-
- AT Toto winner 15/16
Oké maar bij AZ zijn het wel fucking losers.
Mooi resultaat toch? Dat kampioenschap was al een illusie, dus deze punten zijn in ons voordeel voor de tweede plaats. Die wedstrijd in Eindhoven is niet zomaar gewonnen, dus een buffertje met AZ is fijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Die tweede plaats scheelt me nou echt niks, moet je dan eind juni een eerste voorronde spelen ofzo? Bovendien haal je het hoofdtoernooi toch niet.
Tweede is altijd beter dan derde.
Hoofdtoernooi CL is sowieso buiten bereik (zeker met deze spelersgroep). EL moet het doel zijn en dan kwartfinale halen of zo.
Hoofdtoernooi CL is sowieso buiten bereik (zeker met deze spelersgroep). EL moet het doel zijn en dan kwartfinale halen of zo.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour