Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
-
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Die van Wanyama was ook wel heerlijk hoor!
Wat een Calimero ben je toch.InnerHarbour schreef:Het moge duidelijk zijn dat de BBC pundits liever hun spurs-lievelingetje hadden gezien.![]()

- Gezond verstand
Wat ik al vaker heb gezegd: Liverpool is het Feyenoord van Engeland. Pauperclub, 2nd city syndrome, slechts incidenteel wat winnen, grote bek, geilen op hun eigen stadion en calimero gedrag.Yopii schreef:Wat een Calimero ben je toch.InnerHarbour schreef:Het moge duidelijk zijn dat de BBC pundits liever hun spurs-lievelingetje hadden gezien.![]()
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- InnerHarbour
Allemaal leuk en wel maar geef Firmino en Salah gewoon maar een vrije avond.
YNWA
- InnerHarbour
En ja hoor Craig Pawson is de scheidsrechter morgen. Dezelfde klootzak die ons tegen Everton naaide. 

YNWA
Deze pot wordt door jullie heus wel gewonnen of minimaal gelijkgespeeld.InnerHarbour schreef:En ja hoor Craig Pawson is de scheidsrechter morgen. Dezelfde klootzak die ons tegen Everton naaide.
-
...Cruijff schreef:Deze pot wordt door jullie heus wel gewonnen of minimaal gelijkgespeeld.InnerHarbour schreef:En ja hoor Craig Pawson is de scheidsrechter morgen. Dezelfde klootzak die ons tegen Everton naaide.
Scoort de scheidsrechter gewoon twee keer voor United 

IK GELOOF!!!!!!
Die nummer 66 is dan zeker de scheidsrechter.

-
Ouderwets kick and rush wordt Liverpool te veel.
Whitey on the moon.
Mwah, gewoon de bekende Mourinho-tactiek: opvangen en counteren. Man. Utd. heeft aanvallers die je geen ruimte moet geven, natuurlijk. Het is een heerlijke wedstrijd voor Rashford, die snel is en opportunistisch. Voor die 66 hem heeft opgemerkt, ligt de bal al in het net.GangstaRiB schreef:Ouderwets kick and rush wordt Liverpool te veel.

Achterin is Liverpool gewoon niet zo sterk. Daar helpt geen Van Dijk aan. Verder is Liverpool wel heel erg op Klopp gaan lijken: enthousiast maar vaak even de weg kwijt.
Leuke subtopper dat liverpool
I think I lost my fucking headache
Ze kunnen vrijuit voetballen want ze winnen toch nooit iets.
Mourinho is een etterbak, maar hij weet wel wat hij doet. Zorg dat Salah niet uit de verf komt en je hebt Liverpool voor een groot deel onschadelijk gemaakt.
Edit: hahahaha, wat een mooie goal van Bailly.
Liverpool lijkt Ajax wel. Kampioen balbezit.
Mourinho is een etterbak, maar hij weet wel wat hij doet. Zorg dat Salah niet uit de verf komt en je hebt Liverpool voor een groot deel onschadelijk gemaakt.
Edit: hahahaha, wat een mooie goal van Bailly.

Liverpool lijkt Ajax wel. Kampioen balbezit.
Inderdaad. Tegen ploegen die niet willen voetballen hebben ze het lastig.
IK GELOOF!!!!!!
Welbeschouwd heeft De Gea haast niets te doen gehad.
Die Mané probeerde een tijdje terug een pingel te versieren door te gaan liggen. Dat zal IH erg onsportief vinden.
Antivoetbal van MU. Verschrikkelijk. Maar het zal Mourinho een zorg zijn. Hij wordt gewoon tweede en daar gaat het hem om.
Die Mané probeerde een tijdje terug een pingel te versieren door te gaan liggen. Dat zal IH erg onsportief vinden.

Antivoetbal van MU. Verschrikkelijk. Maar het zal Mourinho een zorg zijn. Hij wordt gewoon tweede en daar gaat het hem om.
- InnerHarbour
De gebruikelijke losers melen zich weer als Liverpool een potje verliest.
Groetjes vanuit OC
Groetjes vanuit OC

YNWA
-
Ik vond Mane heel matig vandaag, maar Liverpool heeft inderdaad moeite om het spel te maken, in dit soort wedstrijden missen ze Coutinho voor de creativiteit in de kleine ruimte.
-
Ik vraag me wel af waarom de FA toestond dat 6 minuten blessuretijd werd gegeven; onvergefelijke blunder van die scheidsrechter, want dat was best veel tijd voor de Scousers om toch nog gelijk te maken. Volgende keer maar 2 minuten doen, zou ik zeggen. Dat komt de complottheorie ten goede.
- Monkey Tonk
"Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen ..."
Twee pogingen tussen de palen voor beiden ploegen. En dat is dan een klassieker.
Twee pogingen tussen de palen voor beiden ploegen. En dat is dan een klassieker.
-
- AT Toto winner 15/16
Toch is Liverpool wel degelijk genaaid hoor, hadden zeker twee penalties moeten krijgen.
-
Eindelijk een scheidsrechter die een reële blessuretijd toekende gezien alle wissels en een paar momenten dat het spel stil lag ivm blessures, top!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik vraag me wel af waarom de FA toestond dat 6 minuten blessuretijd werd gegeven; onvergefelijke blunder van die scheidsrechter, want dat was best veel tijd voor de Scousers om toch nog gelijk te maken. Volgende keer maar 2 minuten doen, zou ik zeggen. Dat komt de complottheorie ten goede.
- Cluijffert
Terechte winnaar, dus ik zie het probleem niet zo.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
http://www.dailymail.co.uk/sport/sports ... -girl.html
Denk dat die de horizon bij Sky wel bereikt heeft met dit ranzige gedrag.
Denk dat die de horizon bij Sky wel bereikt heeft met dit ranzige gedrag.