Laudrup schreef:Als Ten Hag met Veltman in het centrum begint ipv Wöber mag hij wat mij betreft per direct oprotten.
Dus weer een talentvolle spelers " Exit "..
Moderator: mods
Laudrup schreef:Als Ten Hag met Veltman in het centrum begint ipv Wöber mag hij wat mij betreft per direct oprotten.
Ten Hag reageert op Keizer-uitspraak: "Denk dat hij twee posities kan invullen"
Zaterdag 3 maart 2018 om 15:31
Marcel Keizer noemde Joël Veltman deze week meer een centrale verdediger dan een rechtsback. Ajax-coach Erik ten Hag is het daar niet helemaal mee eens.
"Ik denk dat hij twee posities kan invullen. In beide posities kan hij ook goed functioneren", zei Ten Hag op de persconferentie. " Ik denk dat hij als centrale verdediger het voordeel heeft dat hij ook met drie achterop kan spelen. Als vleugelverdediger is het eerder een defensieve back dan een offensieve. Al heeft hij tegen bijvoorbeeld Feyenoord een geweldige voorzet gegeven op Klaas-Jan Huntelaar. In Zwolle herinner ik me ook één, twee ongelooflijk goede voorzetten, die Huntelaar miste. Ook Joël geeft dus aanvallende impulsen. Maar de grote kracht van Joël ligt in de organisatie en het defensieve."
Op de rechtsbackpositie heeft Ten Hag nu ook de beschikking over Rasmus Kristensen. "Hij kan veel aanvallende impulsen geven. Fysiek is het een erg sterke jongen en hij heeft karakter. Het Ajax-systeem vraagt specifieke kwaliteiten. We hebben hem nu gehaald omdat hij zich dan vast kan aanpassen. Maar als hij in het team komt gaat dat vele malen sneller."
Code: Selecteer alles
Onana
Kristensen Veltman De Ligt Taglia
Vd Beek Eiting Ziyech
Neres Siem Kluivert
Wober centraal en laat Cassiera maar eens starten.. Beek mag ook banken tbv SiemSandro schreef:Haha nee , dit was mijn invulling. Ik hoop dat ik ernaast zit en dat Wöber speelt. Welke opstelling verwacht jij dan?
Ik zou inderdaad met Wöber starten; óók als Frenkie de Jong fit zou zijn, want het nieuwtje is daar wel vanaf. Veltman gewoon rechtsback en Cassie in de spits. Geef die gozer eens 90 minuten een kans, zou ik denken. Verder nog steeds wel Kluivert en Neres op de vleugels, maar respectievelijk links en rechts; niet zoals vorige week toen ze ineens blijvend van kant wisselden.Sandro schreef:Haha nee , dit was mijn invulling. Ik hoop dat ik ernaast zit en dat Wöber speelt. Welke opstelling verwacht jij dan?
LucaS schreef:Jullie kijken zeker niet? Utrecht is de betere ploeg en psv heeft weer eens schijtmazzel
Die mentaliteit zouden ze in Amsterdam ook meer mogen hebben. Weg met die kut Kluiverts die maar met een ding bezig zijn, namelijk de volgende stap in hun carrière.mattie schreef:LucaS schreef:Jullie kijken zeker niet? Utrecht is de betere ploeg en psv heeft weer eens schijtmazzel
Nee inderdaad ik kijk niet, maar volgens het AD is inderdaad Utrecht beter. Maar een eigen doelpunt... Waar heb ik dat vaker gelezen of gezien, of gewoon stom/dom uitverdedigen..
Psv is gewoon efficient bezig en het zal ze in of rondom 040 een kut zorg zijn, maar het kampioenschap is het enige wat telt..
Daarbij moeten we wel eerlijk zijn. We zijn het seizoen gestart met Dolberg en Huntelaar. Hoeveel mensen waren er toen van mening dat er een spits bij moest? Het was vooral discussie wie van de twee moest starten. Maar doelpunten maken is de laatste wedstrijden inderdaad wel een probleem. Zal vandaag niet anders zijn. Weer Siem de Jong in de spits of krijgt Cassierra een kans? Dat laatste zal wel niet.zeux schreef: Ajax heeft een spitsenprobleem. Geen afmakers. En dat met het budget dat er is.
Veltmuis centraal achterin? Hoezo, heeft Vitas alleen kabouters in de spits staan?Sandro schreef:Gaat dit het worden? Word er niet warm van...
Onana Kristensen Veltman De Ligt Taglia Vd Beek Eiting Ziyech Neres Siem Kluivert
Nee, dit is wel klaar. En ik ben er ook klaar mee.brigade zuid schreef:Ik kan me maar moeilijk motiveren om naar deze wedstrijd te gaan kijken, het gaat toch nergens meer om, of zijn er echt nog mensen die denken dat we nog kans maken op het kampioenschap?
Met Kashia, Miazga en Matavz als koppers en Mount die een goede trap heeft liggen de kansen voor Vitesse bij hoekschoppen en vrije trappen.InnerHarbour schreef:Veltmuis centraal achterin? Hoezo, heeft Vitas alleen kabouters in de spits staan?Sandro schreef:Gaat dit het worden? Word er niet warm van...
Onana Kristensen Veltman De Ligt Taglia Vd Beek Eiting Ziyech Neres Siem Kluivert