PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » wo jan 31, 2018 10:43 pm

PSV intereseert die hele beker niets, die willen alleen maar kampioen worden.
YNWA

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » do feb 01, 2018 1:37 am

Als PSV kampioen wordt en Feyenoord de beker wint gaat het nog eens zo ver komen dat Eindhoven en Rotterdam medelijden met Ajax gaan krijgen omdat ze al jarenlang niks klaarspelen en hunnie wel

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 01, 2018 8:44 am

:drecul.gif: prutsers.
‘PSV met stomheid geslagen; linksback stapt niet uit vliegtuig’

Donderdag, 1 februari 2018 om 07:24

PSV greep op de slotdag van de transfermarkt naast de gewenste linksback. En dat kwam voor de koploper van de Eredivisie als een verrassing, want in Eindhoven dacht men Lumor Agbenyenu aan te trekken. Een medewerker van PSV stond de Ghanese linksback woensdag op te wachten op Schiphol, maar de verdediger zat niet in het uit Portugal afkomstige vliegtuig.

Alles leek in kannen en kruiken, maar niets bleek minder waar. PSV was volgens De Telegraaf al akkoord met Agbenyenu en zijn Portugese werkgever Portimonense. De verdediger zou voor de rest van het seizoen gehuurd worden en de medische keuring stond op de planning. Maar plots liet Agbenyenu niets meer van zich horen. De koploper van de Eredivisie werd niet veel later verrast met het bericht dat hij werd gepresenteerd bij Sporting Portugal. Die club heeft hem voor 2,5 miljoen euro overgenomen van Portimonense. In Lissasbon volgt hij Jonathan Silva op, die op de slotdag van de transfermarkt werd aangetrokken door AS Roma, waar hij op zijn beurt de vervanger is van de naar Chelsea vertrokken Emerson Palmieri.

De clubleiding van PSV is met stomheid geslagen en slaagde er vervolgens niet meer in om een linksback aan te trekken. Zodoende maakt trainer Phillip Cocu het seizoen af met Joshua Brenet als linkervleugelverdediger. “Ik vind dat wij dat als PSV beter hadden kunnen en moeten doen”, zei Phillip Cocu woensdagavond na de bekeruitschakeling tegen Feyenoord.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 01, 2018 8:49 am

Met die Portugese clubs weet je het nooit. :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 01, 2018 8:50 am

InnerHarbour schreef:Met die Portugese clubs weet je het nooit. :smallgrin.gif:
edsv greep blijkbaar niet diep genoeg in de Portimonense.

Yopii

Bericht door Yopii » do feb 01, 2018 10:03 am

En meteen de fanboys in actie. Afgelopen zomer toverde de Tovenaar ook maar net mis:

https://twitter.com/RikElfrink/status/9 ... 9790424064

En bij AZ kreeg hij nét Di Maria niet binnengetoverd. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Heb je dus helemaal niets aan. Zo vaak gebruiken speler en club de belangstelling van een relatief onvermogende club om 'betere' (lees: rijkere) clubs te lokken. De Tovenaar had deze transfer weken geleden rond moeten toveren, dan was er niets aan de hand geweest. Dat het zo lang duurde, is al een veeg teken.

Ook het Eindhovens Dagblad komt met het bericht dat Lumor Agbenyenu dichtbij een overstap was naar PSV. PSV had al eigen camerateams opgetrommeld en er was ook al druk nagedacht over hoe de Ghanees gepresenteerd ging worden. Dit wilde de club onder meer doen via tweets van een kritische PSV-supporter.

PR-afdeling maakt overuren en komt met zoiets? :drecul.gif:

Wie kent deze jongen trouwens? Beter dan Tagliafico? :confused.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 01, 2018 10:40 am

Eindhovens Dagblad is de Pravda v.w.b. edsv.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do feb 01, 2018 10:56 am

Dat met die tweets van een kritische PSV-supporter snap ik ook niet. Zou dat dan grappig/ludiek moeten zijn ofzo? Of nemen ze dan zo'n bekende gast, zoals die bolle eikel van de Jumbo-reclames?

Vaag verhaal.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 01, 2018 11:07 am

Javiskamp schreef:Als PSV kampioen wordt en Feyenoord de beker wint gaat het nog eens zo ver komen dat Eindhoven en Rotterdam medelijden met Ajax gaan krijgen omdat ze al jarenlang niks klaarspelen en hunnie wel
Wat doe jij hier Ajaxhater. :drecul.gif:
YNWA

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » do feb 01, 2018 11:09 am

InnerHarbour schreef:
Javiskamp schreef:Als PSV kampioen wordt en Feyenoord de beker wint gaat het nog eens zo ver komen dat Eindhoven en Rotterdam medelijden met Ajax gaan krijgen omdat ze al jarenlang niks klaarspelen en hunnie wel
Wat doe jij hier Ajaxhater. :drecul.gif:
Geef jij eerst eens antwoord havenslaaf
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Yopii

Bericht door Yopii » do feb 01, 2018 12:03 pm

Thijs schreef:Dat met die tweets van een kritische PSV-supporter snap ik ook niet. Zou dat dan grappig/ludiek moeten zijn ofzo? Of nemen ze dan zo'n bekende gast, zoals die bolle eikel van de Jumbo-reclames?

Vaag verhaal.
Inderdaad erg vaag. En inmiddels pijnlijk ook. Want Bolle Eikel is nu vast nóg kritischer. :smallgrin.gif:

Hoe stel je je zo'n presentatie voor? Ze gebruiken een 'kritische tweet' over het uitblijven van een linksback en dan...tatata... daar is opeens... eh... :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

...NIEMAND!

:confused.gif: :confused.gif:

Uit het ED:
Phoxy

De slotdagen op de winterse transfermarkt waren roerig en zorgden voor veel speculatie onder de PSV-volgers. Hoogtepunt tussen al het giswerk was misschien wel een tweetje van PSV, waarin mascotte Phoxy de letter F op een wand spoot. Dit had niks te maken met een aanstaande transfer, maar een aantal PSV-sympathisanten op Twitter was ervan overtuigd dat hiermee een hint werd gegeven naar de komst van de Colombiaanse linksback Frank Fabra. Zo gek was dat ook helemaal niet. Eerlijk gezegd had ik zelf ook het idee dat het iets te maken zou kunnen hebben met een aanstaande overgang.
Fabra

Bij het ED kregen we daarnaast een telefoontje van een man, die persisteerde dat Fabra écht naar PSV zou komen. "Ik heb je nu een betrouwbare tip gegeven, en het is aan jou om er iets mee te doen", zo stelde hij. "Vraag het maar na bij die en die." Die en die wisten het echter absoluut niet en na het checken van deze naam bij PSV bleek de bewering onzin: Fabra was in de laatste dagen niet in beeld. Of het daarvoor wel zo was? Ik heb geen bevestiging gekregen, maar kan ook niet uitsluiten dat hij wel bekeken is. Een dure optie voor PSV, zou je zeggen, met de wetenschap dat Lumor slechts gehuurd zou worden.
De tipgever durfde er een fles wijn op te zetten dat Fabra de nieuwe back van PSV zou worden. Die verwacht ik binnenkort op de burelen bij het ED.
Fabra? Lijkt me sterk dat die haalbaar zou zijn voor PSV. :confused.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do feb 01, 2018 12:32 pm

In dit soort soaps zijn ze in Eindhoven altijd goed. Wilde transferverhalen met een vleugje Brabantse verongelijktheid. Uiteraard 9 van de 10 keer inclusief een sneer richting Amsterdam.

Hoop wel dat we eind van het seizoen ook kunnen lachen om hun positie op de ranglijst. Want dit is toch wat mager.
Nil volentibus arduum

Yopii

Bericht door Yopii » do feb 01, 2018 12:59 pm

Inderdaad mager, zeker gezien het feit dat Ajax een betere selectie heeft. Maar ja, met een campingbaas voor de groep schiet het ook niet op. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

Dit seizoen is het een gelopen koers, vrees ik.

Yopii

Bericht door Yopii » do feb 01, 2018 12:59 pm

Inderdaad mager, zeker gezien het feit dat Ajax een betere selectie heeft. Maar ja, met een campingbaas voor de groep schiet het ook niet op. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 01, 2018 1:08 pm

Yopii schreef:Inderdaad mager, zeker gezien het feit dat Ajax een betere selectie heeft. Maar ja, met een campingbaas voor de groep schiet het ook niet op. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

Onzin. Brenet en Schwaab zijn zwakke schakels, dat gaat edsv punten kosten. Weinig creativiteit op het middenveld en het potje mazzel is ook een keer leeg. Ik geef Ajax een goede kans, want meer kwaliteit dan edsv.

Yopii

Bericht door Yopii » do feb 01, 2018 1:21 pm

Ik hoop het, maar zie jij Ajax alles winnen? :blush.gif: :blush.gif:

F. uit is voor PSV de lastigste wedstrijd, zou je denken. Helaas is F. tegen die tijd uitgespeeld en het zal weinig behoefte hebben om Ajax aan de titel te helpen.

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 01, 2018 3:02 pm

Als ze derde willen worden wel.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do feb 01, 2018 3:35 pm

Ik zie wel kansen op puntenverlies in een aantal andere wedstrijden. PSV heeft het moeilijk als ze op enig moment zelf het spel moeten maken. Dan moet hun defensie van het doel afkomen en zijn ze daar ineens heel kwetsbaar.

Het kan zomaar zijn dat ze thuis tegen Zwolle en Excelsior niet ongeschonden doorkomen.
Nil volentibus arduum

Yopii

Bericht door Yopii » do feb 01, 2018 3:39 pm

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/43 ... net%27.php

Dus die Lumor was in beeld als reserve achter Brenet? Hoe ontzettend slecht moet hij dan zijn? :confused.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do feb 01, 2018 4:43 pm

wimpey schreef:
Yopii schreef:Inderdaad mager, zeker gezien het feit dat Ajax een betere selectie heeft. Maar ja, met een campingbaas voor de groep schiet het ook niet op. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

Onzin. Brenet en Schwaab zijn zwakke schakels, dat gaat edsv punten kosten. Weinig creativiteit op het middenveld en het potje mazzel is ook een keer leeg. Ik geef Ajax een goede kans, want meer kwaliteit dan edsv.
Zeiden we dat vorig jaar ook niet toen Fnoord bovenaan stond? Ik vind het eerlijk gezegd nu nog meer gelopen dan vorig jaar rond deze tijd.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do feb 01, 2018 4:57 pm

Marillion schreef:Ik zie wel kansen op puntenverlies in een aantal andere wedstrijden. PSV heeft het moeilijk als ze op enig moment zelf het spel moeten maken. Dan moet hun defensie van het doel afkomen en zijn ze daar ineens heel kwetsbaar.

Het kan zomaar zijn dat ze thuis tegen Zwolle en Excelsior niet ongeschonden doorkomen.
Ik heb ook hoop op een potje als PSV-Heerenveen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 01, 2018 5:26 pm

brigade zuid schreef:Zeiden we dat vorig jaar ook niet toen Fnoord bovenaan stond? Ik vind het eerlijk gezegd nu nog meer gelopen dan vorig jaar rond deze tijd.
Er zijn er echt een paar die denken dat Ajax de rest van hun potjes wint, nu hebben zij geen verpichtingen in Europa :hypocrite.gif: dat geef ik toe maar iedereen die het erbarmelijke niveau van Utrecht-Ajax heeft gezien kan dat toch niet menen.
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do feb 01, 2018 6:21 pm

Maar heb je onze tegenstanders ook aan het werk gezien? :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 01, 2018 6:31 pm

Zoals je weet de meeste niet, ik sla die vierderangs competitie eigenlijk bijna altijd over, kan mij niet herinneren dat ik SS gezien heb als dat nog bestaat. Heel af en toe een potje van Ajax, als het geen golfweer is maar van die 3 potjes ben ik niet vrolijk geworden. :biggrin.gif:
YNWA

Wouter

Bericht door Wouter » do feb 01, 2018 8:08 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Marillion schreef:Ik zie wel kansen op puntenverlies in een aantal andere wedstrijden. PSV heeft het moeilijk als ze op enig moment zelf het spel moeten maken. Dan moet hun defensie van het doel afkomen en zijn ze daar ineens heel kwetsbaar.

Ik heb ook hoop op een potje als PSV-Heerenveen.
Heb Heerenveen gezien twee weken terug. Stelt geen fuck voor, het was een wonder dat Vitesse niet met 4-1 won.

PSV wint dat op de sloffen nog.

Plaats reactie