Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Liverpool geeft iedereen die dit seizoen een Couthino shirt heeft gekocht een tegoedbon voor £50 om een nieuw shirt te kopen :excited:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Domoren die dat shirt nog hebben gekocht. Hoeveel zullen het er zijn?
Barcelona betaalt dit goedmakertje.

Barcelona betaalt dit goedmakertje.

- InnerHarbour
En andere bronnen spreken dit weer net zo snel weer tegen.InnerHarbour schreef:Ook de BBC bericht nu dat wij ver zijn met Mahrez. Ik hoop maar dat hij dan meer is dan een linksbenige voetballer die van de rechterkant komt is want daar hebben wij de Afrikaans voetballer van het jaar al voor maar dat hij volgens Klopp en zijn mensen een lopende middenvelder die uitblinkt rond de box is.

YNWA
-
Ik kan niet begrijpen dat IH nu niet ontzettend opgelucht moet zijn. Eindelijk is die zaalvoetballende tuinkabouter van de Scousers verkocht uit de Grootste En Sterkste Competitie Ter Wereld En Ver Daarbuiten, is er alle kans om een Grote En Sterke Voetballer te kopen voor de vrijgevallen positie, is ie ineens chagrijnig. Misschien moet hij nu op de bandwagon van een andere club uit de Grootste En Sterkste Competitie Ter Wereld En Ver Daarbuiten moet springen? Citeh is een optie? Daar spelen momenteel de Grootste en Sterkste Voetballers.
- InnerHarbour
Ik dacht al, waarom komt Cees niet even zijn plasje hier doen, al de andere usual suspects zijn al langs geweest, zo nu is alles weer in orde.
BTW, dames, ik ben al verder gegaan hoor, het zal mij een rotzorg zijn wat jullie ervan vinden want zoals Kloop gisteravond nog vertelde:
You can not transfer the heart and soul of Liverpool Football Club
Although I am sure there are many clubs who would like to buy it.

Nu is het wachten op een sukkel zoals bijvoorbeeld Joey om die uitspraak weer belachelijk te maken, zo voorspelbaar

BTW, dames, ik ben al verder gegaan hoor, het zal mij een rotzorg zijn wat jullie ervan vinden want zoals Kloop gisteravond nog vertelde:
You can not transfer the heart and soul of Liverpool Football Club
Although I am sure there are many clubs who would like to buy it.

Nu is het wachten op een sukkel zoals bijvoorbeeld Joey om die uitspraak weer belachelijk te maken, zo voorspelbaar

YNWA
Hebben Engelse clubs nog een Heart and Soul? Volgens mij hebben ze die verkocht.
I think I lost my fucking headache
Yep. Teams vol huurlingen,buitenlandse trainers en golftypes op de tribune.
Dan zijn er nog wat 'gewone' supporters die zich scheel betalen om sfeer te mogen maken. Die sfeer wordt vervolgens 'vermarkt' door slimme PR-mensen.
Over de eigenaren heb ik het dan niet eens. Je club zal toch eigendom zijn van een olieboer of een consortium uit de VS...

Over de eigenaren heb ik het dan niet eens. Je club zal toch eigendom zijn van een olieboer of een consortium uit de VS...

- InnerHarbour
Ja, logisch als het allemaal klopt. Het zijn ook inkoppertjes. Dat is het treurige ervan.InnerHarbour schreef:It’s so easy to predict
Had een Liverpudlian tien jaar geleden of zo gevraagd wat hij er van zou vinden dat een Duitser als maat voor hun 'heart and soul' zou worden genomen en ik denk dat ik het antwoord dan wel weet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik was afg. seizoen bij een pot van Everton. Dat was nostalgie, working class puur. Klassiek stadion in volkswijk, de mensen kwamen uit hun kleine huisjes en liepen het stadion in. Heart And soul: ja! Mij lijkt dat de toerist in London, Madrid, Barcelona, Parijs een pot van de lokale trots meepakt. Maar de toerist gaat niet naar Glasgow, Swansea enzo.LucaS schreef:Hebben Engelse clubs nog een Heart and Soul? Volgens mij hebben ze die verkocht.
Wat anders: 142 M GBP voor Coutinho. Terwijl Baffa niet de club is van de echt succesvolle aankopen. Ben benieuwd, misschien wordt Liverpool er per saldo wel beter op.
InnerHarbour schreef:Ik dacht al, waarom komt Cees niet even zijn plasje hier doen, al de andere usual suspects zijn al langs geweest, zo nu is alles weer in orde.![]()
InnerHarbour schreef:Nu is het wachten op een sukkel zoals bijvoorbeeld Joey om die uitspraak weer belachelijk te maken, zo voorspelbaar
Jup ik zag 't idd al voorbijkomen dat er in dit topic weer hier en daar wat gepost was en toen dacht ik al, dan zal het gebruikelijke riedeltje vast wel weer op de laatste anderhalve pagina staan.
Vraag is: zijn de AT'ers zo weinig origineel of speel jij steeds hetzelfde liedje?

Zal ff in de analen (de analen van een paar Grote, Sterke, Mannen) op het internet zoeken of er nog een Liverpool fanboy -
- bereid is om op AT mee te gaan babbelen want anders wandel je maar alleen!

mondiaal trendsettertje hoor die virgil van dijk
bij de Golden Globe trokken ze allemaal een zwart pakje aan net als hij bij zijn presentatie bij de live forever pool
bij de Golden Globe trokken ze allemaal een zwart pakje aan net als hij bij zijn presentatie bij de live forever pool
- InnerHarbour
IH in de ban van een Egyptische moslim. 

Coutinho wilde wel erg graag weg:
AD.nl'Coutinho betaalt 13 miljoen euro van megatransfer zelf'
VIDEOPhillippe Coutinho heeft een deel van zijn transfer naar FC Barcelona zelf bekostigd. Dat meldt The Times. De Braziliaan zou 13 van de 160 miljoen euro uit eigen zak hebben betaald.
Tim Engelen 08-01-18, 11:39 Laatste update: 12:52
13
De middenvelder wilde elk struikelblok omzeilen en ging met deze constructie akkoord, zo meldt de krant. Coutinho zou al tien miljoen euro hebben overgemaakt naar zijn oude club Liverpool en de rest wordt in de toekomst betaald.
De transferprijs zou omhoog zijn gegaan nadat Nike de overstap per ongeluk bekend maakte in een advertentie voordat de laatste details afgerond waren. Met de enorme transfersom is Coutinho na landgenoot Neymar de duurste voetballer ooit.
Coutinho heeft in Barcelona een contract getekend tot medio 2023 met een gelimiteerde afkoopsom van 400 miljoen euro. De Catalanen wilden de middenvelder afgelopen zomer al hebben, maar toen slaagde Liverpool er nog in de sterspeler te behouden. ,,We hebben er alles aan gedaan om hem op andere gedachten te brengen, maar het is zijn droom om in Barcelona te spelen", aldus Liverpool-trainer Jürgen Klopp.
Coutinho komt voorlopig echter nog niet in actie voor zijn nieuwe club. De Braziliaans international heeft een dijbeenblessure en moet nog zeker drie weken toekijken.
- InnerHarbour
coutinhoInnerHarbour schreef:Wie?
Nike sponsorde Liverpool ongewild. Erg handig. 

geruchten van salah naar real madrid worden groter en groterInnerHarbour schreef:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Interessante tweet, tot eergister beweerde zij daar nog dat zij in dit window geen spelers zouden verkopen.
YNWA
Als er 100 miljoen wordt geboden...
Wat vind je van Strootman? Zie die ook nog wel komen en dan verkopen ze Can in de winter.
Wat vind je van Strootman? Zie die ook nog wel komen en dan verkopen ze Can in de winter.
IK GELOOF!!!!!!
Zou ik erg jammer vinden. Mooie speler en echt de man bij Liverpool. Bij Real speel je toch in de schaduw van Ronaldoelliquido schreef:geruchten van salah naar real madrid worden groter en groterInnerHarbour schreef:
- InnerHarbour
Die geruchten komen voornamelijk uit het toetsenbord van elliquido
YNWA