Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di jan 02, 2018 11:04 am

Ferry schreef:
InnerHarbour schreef:Zeker als je als nobody uit een 4de rangs competitie binnenkomt.
Je was maar wat blij dat Klavan, oud Heracles speler uit die 4e rangscompetitie, je cluppie redde tegen Burnley. :ajaxsmiley.gif:
Denk dat kopbal van Lovren er ook wel ingegaan was maar hij nam het zekere voor het onzekere. Klavan doet het niet slecht, neemt geen risico. Opbouwend ih het niet veel maar zolang hij niet de helft van de tijd zoals Gomez zijn man uit zijn rug laat lopen ben ik al gelukkig. Vrijdag nog voor de FA cup tegen de bitter en dan 9 dagen rust.

De eerstvolgende wedstrijd dan is zondag 14 januari thuis tegen City wordt andere koek maar als de scheidsrechter er zich deze keer niet mee bemoeit (rest van de competietie 4 vergelijkbare overtredingen zoals die van Mané gezien die allemaal terecht met geel werden afgedaan ipv rood zoals die idioot gaf) kan het een leuke wedstrijd worden. :biggthumpup.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 02, 2018 12:14 pm

Het was natuurlijk rood jankerd.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » di jan 02, 2018 12:30 pm

Opbouwend ih het niet veel maar zolang hij niet de helft van de tijd zoals Gomez zijn man uit zijn rug laat lopen ben ik al gelukkig.
Een kinderhand is snel gevuld. :smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jan 02, 2018 1:05 pm

InnerHarbour schreef: Denk dat kopbal van Lovren er ook wel ingegaan was maar hij nam het zekere voor het onzekere. Klavan doet het niet slecht, neemt geen risico. Opbouwend ih het niet veel maar zolang hij niet de helft van de tijd zoals Gomez zijn man uit zijn rug laat lopen ben ik al gelukkig.
Veelzeggend.
Geven ze in een competitie miljarden uit aan spelers en nog steeds moeten de fans 'gelukkig' zijn met dit soort kruimels en met een parodie op voetbal.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jan 02, 2018 3:01 pm

'Spelers Crystal Palace scheuren kruisband na tackles op De Bruyne'

Crystal Palace-middenvelder Jason Puncheon haalde Kevin de Bruyne op oudjaarsdag in de slotfase van Crystal Palace - Manchester City (0-0) snoeihard onderuit. Met de blessure van De Bruyne valt het mee, maar Puncheon lijkt zijn onbesuisde tackle te moeten bekopen met een zware kruisbandblessure.

Volgens de Engelse krant The Guardian vreest Crystal Palace dat het seizoen van Puncheon ten einde is gekomen door zijn tackle op De Bruyne. Puncheon kreeg een gele kaart voor zijn overtreding van scheidsrechter Jon Moss. Puncheon haalde De Bruyne in de blessuretijd van de wedstrijd onderuit, kort nadat Luka Milivojevic zijn penalty had gemist, waardoor City ongeslagen bleef in de Premier League. Ook voor de Engelse verdediger Scott Dann vreest Crystal Palace voor een kruisbandblessure, schrijft The Guardian. Hij raakte ook geblesseerd na een tackle op De Bruyne. Puncheon en Dann zullen deze week een scan laten maken van hun knie, wanneer de zwelling in het gewricht is verdwenen. Trainer Roy Hodgson, die al weken goed presteert bij The Eagles, liet zondag na afloop al weten dat hij vreest voor zware blessures voor het tweetal.

Blessures De Bruyne en Jesus vallen mee
Manchester City-trainer Pep Guardiola liet al weten dat De Bruyne vanavond tegen Watford niet van de partij zal zijn, maar City vreest geen langdurige blessure voor de Belgische spelmaker. De Bruyne was dit seizoen al goed voor twaalf assists en zeven doelpunten in 27 wedstrijden in alle competities. Bij de Braziliaanse spits Gabriel Jesus werd ook gevreesd voor een kruisbandblessure, maar dat viel mee. Hij staat waarschijnlijk wel een maand aan de kant, maar hoeft niet geopereerd te worden.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jan 02, 2018 3:22 pm

Duke schreef:
'Spelers Crystal Palace scheuren kruisband na tackles op De Bruyne'

Crystal Palace-middenvelder Jason Puncheon haalde Kevin de Bruyne op oudjaarsdag in de slotfase van Crystal Palace - Manchester City (0-0) snoeihard onderuit. Met de blessure van De Bruyne valt het mee, maar Puncheon lijkt zijn onbesuisde tackle te moeten bekopen met een zware kruisbandblessure.
:biggrin.gif: :biggrin.gif: :smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jan 02, 2018 3:23 pm

Bericht is gewoon van ad.nl en niet van despeld, toch? :biggthumpup.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jan 02, 2018 10:05 pm

En daar had Sanchez er gewoon af gemoeten met zijn tweede gele kaart. Scheidsrechter roept Vertongen erbij als aanvoerder en nog éénmaal........... Marchanderen dus, Hij is nu snel gewisseld en Swansea genaaid.

Even kijken of die sukkel met fluit gaat compenseren.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jan 02, 2018 10:15 pm

Ik tik automatisch het getal 14 in en zap daardoor dus idd naar Ziggo om per ongeluk binnen te vallen bij Swansea - Spurs waar Mike vd Hoorn blijkbaar mee mag doen en net ook nog even op de paal kopt.

Maar verder: wat een dramatisch niveau. :excited.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jan 02, 2018 10:22 pm

InnerHarbour schreef:Even kijken of die sukkel met fluit gaat compenseren.
Zo te horen zijn de scheidsrechters 10 keer per speelronde ruk.
Blijkbaar nog niet genoeg geld in de competitie om een paar goeie en onpartijdige referees op te leiden. :ajaxsmiley.gif:
InnerHarbour schreef:En daar had Sanchez er gewoon af gemoeten met zijn tweede gele kaart. Scheidsrechter roept Vertongen erbij als aanvoerder en nog éénmaal........... Marchanderen dus, Hij is nu snel gewisseld en Swansea genaaid.
Was toen nog even aan het golfen dus heb het niet gezien :hypocrite.gif: maar Sanchez en Vertonghen zijn échte kerels. Grote mannen bovendien en opgeleid in een stoere mannen competitie - de Eredivisie - waar ze niet bij elk mannelijk overtredinkje gaan lopen janken dat Londen in last is. :hypocrite.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jan 02, 2018 10:48 pm

Reading verliest thuis van de nummer laatst en zakt zelf naar de 18de plaats, op deze manier vliegt Stam er ook uit net zoals al die andere 'succesvolle' Nederlandse trainers in het buitenland.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jan 02, 2018 11:03 pm

InnerHarbour schreef:Reading verliest thuis van de nummer laatst en zakt zelf naar de 18de plaats, op deze manier vliegt Stam er ook uit net zoals al die andere 'succesvolle' Nederlandse trainers in het buitenland.
Die kan zomaar zijn langste tijd al gehad hebben, ja.
Hoop niet dat ze in al hun wijsheid bij Ajax ooit gaan bedenken dat Stam de volgende hoofdtrainer mag worden nadat Ten Hag straks vanzelfsprekend geslachtofferd wordt als kop van jut in de 16.814e onderlinge vuile oorlog tussen Ajax bestuurders die het niet met elkaar eens kunnen worden. :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 03, 2018 11:03 am

De twee debielen met de aanslagen op Kevin de Bruyne zijn allebei de rest van het seizoen uitgeschakeld. Goed voor die idioten :biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 03, 2018 11:20 am

Lionel schreef:Het was natuurlijk rood jankerd.
Ik weet dat je LFC niks vindt, maar wat vind je van de voorhoede Salah - Coutinho - Firmino - Mané? :smallgrin.gif:

Klopp geeft per saldo niet veel meer uit dan er binnen komt. Blijkbaar heeft de club minder te verteren dan de clubs uit Manchester, Madrid, Barcelona en London. Dus i.m.o. doet Klopp het prima, ze moeten geduldig zijn en via de weg der geleidelijkheid een selectie bouwen die titels gaat winnen.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 03, 2018 2:10 pm

wimpey schreef:
Ik weet dat je LFC niks vindt, maar wat vind je van de voorhoede Salah - Coutinho - Firmino - Mané? :smallgrin.gif:

Klopp geeft per saldo niet veel meer uit dan er binnen komt. Blijkbaar heeft de club minder te verteren dan de clubs uit Manchester, Madrid, Barcelona en London. Dus i.m.o. doet Klopp het prima, ze moeten geduldig zijn en via de weg der geleidelijkheid een selectie bouwen die titels gaat winnen.
Heerlijke aanval. Genieten. Ben alleen benieuwd of spelers daar wel willen blijven als ze geen prijzen gaan pakken.

Coutinho weg scheelt natuurlijk al straks.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 03, 2018 2:18 pm

Volgens mij heb je prijzen pakken als speler zelf in de hand. Dus als ze een prijs willen winnen dan moeten ze er maar voor spelen. Of niet soms?
Nil volentibus arduum

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo jan 03, 2018 2:32 pm

Salah vind ik een leukere speler dan Coutinho, maar dat kan aan mij liggen.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » wo jan 03, 2018 2:48 pm

WP_Legend schreef:Salah vind ik een leukere speler dan Coutinho, maar dat kan aan mij liggen.
Dit seizoen veel bepalender. Die speelt volgend seizoen bij een topclub.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jan 03, 2018 5:28 pm

raymon schreef:
WP_Legend schreef:Salah vind ik een leukere speler dan Coutinho, maar dat kan aan mij liggen.
Heel benieuwd of hij dan laat zien dat hij een topspeler is.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo jan 03, 2018 5:35 pm

raymon schreef:
Hehe...

On topic:
Coutinho is een completere speler en speelt meer als nummer 10. Salah moet gelanceerd worden. Maar niettemin beiden absolute toppers.
Whitey on the moon.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » wo jan 03, 2018 5:42 pm

GangstaRiB schreef:
raymon schreef:
Hehe...

On topic:
Coutinho is een completere speler en speelt meer als nummer 10. Salah moet gelanceerd worden. Maar niettemin beiden absolute toppers.
Salah creeert een hele hoop zelf hoor. Is ook vaak de man die de aanval opzet.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Khraa

Bericht door Khraa » wo jan 03, 2018 5:48 pm

wimpey schreef:

Dit seizoen staat de teller toch al gauw op -120 miljoen qua transfers. (Cijfers van Transfermarkt) Vorig jaar liep hij wel ongeveer break-even .
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

zeux

Bericht door zeux » wo jan 03, 2018 5:53 pm

Wat misschien betekent dat ze allang weten dat Coutinho vertrekt en het monsterbedrag voor hem dus al ingecalculeerd hebben?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii

Bericht door Yopii » wo jan 03, 2018 6:47 pm

Dat zal wel. Anders hadden ze niet veel te veel betaald voor Virgil van Dijk. Geld doet er blijkbaar even niet toe.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jan 03, 2018 8:28 pm

Liverpool had een kity van 200 miljoen beschikbaar afgelopen zomer. Coutinho hoeft helemaal niet verkocht te worden, wat niet wil zeggen dat het niet gebeurd, het laatste woord is aan Klopp.
YNWA

Plaats reactie