Nou ouwe nog uit de kast moeten komen Liverpool fan, dan kan je mij echt weggooien.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:IH zet nu al zijn hoop op Scheveningen om ons vanavond weer te kunnen dissen!

Moderator: mods
Nou ouwe nog uit de kast moeten komen Liverpool fan, dan kan je mij echt weggooien.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:IH zet nu al zijn hoop op Scheveningen om ons vanavond weer te kunnen dissen!
Vorig jaar vond je de League Cup nog glans aan een seizoen geven:InnerHarbour schreef:De leage cup, boeieeeeeeeeeeeeen.Lionel schreef:Weer een prijs die Liverpool niet gaat winnen. Blijft de FA Cup over![]()
InnerHarbour schreef:by InnerHarbour » Fri Feb 26, 2016 4:22 pmLiverpool speelt zondag de League Cup finale.Marillion schreef:Interessant. Voor beide clubs de enige kans om het seizoen nog wat glans te geven. Daar gaat wel druk op staan. Ook al vinden ze de EL daar waarschijnlijk pas echt interessant als het in de buurt van de finale komt.
Zelf denk ik dat ze nog niet zo ver zijn maar als jij dat van mening bent prima.Lionel schreef:Liverpool is nu een Europese topclub...
Maar wel een Champions League en een UEFA cup. Daarbij vrijwel zijn hele loopbaan trouw gebleven aan zijn club. Ik weet dat daar ongetwijfeld een fors contract tegenover stond maar die clubliefde is iets bijzonders in het moderne voetbal. Dat uitje op het eind van zijn loopbaan bij LA Galaxy is wat dat betreft wel zonde maar dat was wel echt een uitje op het einde.Lionel schreef:Toch wel 0 kampioenschappen!
Met dank aan Brenda Rodgers. Inmiddels is hij aan zijn managers loopbaan begonnen bij U17, je kan ongeveer wel uitrekenen wie de opvolger wordt van Klopp over 4 jaar.Marillion schreef:Maar wel een Champions League en een UEFA cup. Daarbij vrijwel zijn hele loopbaan trouw gebleven aan zijn club. Ik weet dat daar ongetwijfeld een fors contract tegenover stond maar die clubliefde is iets bijzonders in het moderne voetbal. Dat uitje op het eind van zijn loopbaan bij LA Galaxy is wat dat betreft wel zonde maar dat was wel echt een uitje op het einde.
Er zouden in het voetbal meer van dat soort clubiconen moeten zijn.
In de Eredivisie, dat lijkt me wel wat.Arthur schreef:Geen enkel EU land gaat Catalonië of Barcelona accepteren. De precedentwerking daarvan zou enorm zijn.
Het is zeker mooi hoor. Maar voor 10 miljoen per jaar en het spelen in Engeland is het niet gek dat hij daar is gebleven. Geweldige speler.Marillion schreef:Maar wel een Champions League en een UEFA cup. Daarbij vrijwel zijn hele loopbaan trouw gebleven aan zijn club. Ik weet dat daar ongetwijfeld een fors contract tegenover stond maar die clubliefde is iets bijzonders in het moderne voetbal. Dat uitje op het eind van zijn loopbaan bij LA Galaxy is wat dat betreft wel zonde maar dat was wel echt een uitje op het einde.Lionel schreef:Toch wel 0 kampioenschappen!
Er zouden in het voetbal meer van dat soort clubiconen moeten zijn.