Duidelijke zaak, hij zoekt de voet van zijn tegenstander.
PSV maakte trouwens geen bijster gemotiveerde indruk. Welke rol gaat het spelen dat vier, vijf spelers liever elders waren geweest?
Moderator: mods
Zou wel typisch Ajax zijn he: ons was nooit opgevallen dat hij interessant kon zijn totdat ons opviel dat hij interessant is.Mr. Ajax schreef: Kan dat voor ons interessant zijn?
Wat vind jij van Dumfries?wimpey schreef:Zou wel typisch Ajax zijn he: ons was nooit opgevallen dat hij interessant kon zijn totdat ons opviel dat hij interessant is.Mr. Ajax schreef: Kan dat voor ons interessant zijn?![]()
edsv maakte in de samenvatting op mij geen beste indruk. Defensie + keeper leken een atv dag te hebben. Las dat Locadia naar Dumfries heeft gespogen. Lijkt me een gevalletje voor een schorsing o.b.v. tv beelden.
V.w.b. Lozano: raakt hij Dumfries überhaupt met z'n voet? Ik vond die kaart wel erg makkelijk gegeven.
Hij viel mij dus al op voor z'n assists. Heb hem zelfs opgenomen in m'n Scorito topcoach gedoetjewimpey schreef:Geen idee, ik kijk weinig eredivisie-voetbal. Hij is groot en sterk en staat nu in de spotlights vanwege z'n assists. Zegt dat veel over hem of over de eredivisie: geen idee.Mr. Ajax schreef: Wat vind jij van Dumfries?
Voorstel aanklager: 3 duels waarvan 1 voorwaardelijk,Ajaciedjuh schreef:Diep rood. Totaal geen intentie om de bal te spelen, over de bal heen en met gestrekt been.
Grote kans om een speler ernstig te blesseren, dus terechte rode kaart. 3 duels aan de kant.
KNVB heeft dat veranderd, las ik. Vilhena werd geschorst, beroep, beroep afgewezen: Vilhena mocht spelen. Nu schorten ze niet meer op in zo'n geval. Zo heb ik het begrepen.De Dominee schreef: Hoe kan het dan dat het bij Feyenoord altijd weken duurt en alsnog vaak lukt?
Dat was meer geluk dan wijsheid denk ik. Hij zal 'm wel vol raken zegMarillion schreef:Maar als hij dat nou echt had gewild dan had hij zijn tegenstander toch tenminste geraakt? Je zag wel irritatie bij hem maar contact was er niet.
Gaarne linkje ofzo.. want bij mij komt ook zo naar boven van vriendjes politiek en de gun factor.. Psv op korte termijn en verleden jaar over het weekend heen tillen...wimpey schreef:KNVB heeft dat veranderd, las ik. Vilhena werd geschorst, beroep, beroep afgewezen: Vilhena mocht spelen. Nu schorten ze niet meer op in zo'n geval. Zo heb ik het begrepen.De Dominee schreef: Hoe kan het dan dat het bij Feyenoord altijd weken duurt en alsnog vaak lukt?