Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Die schijnt dus echt in een pyjama van de Reds te slapen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Zover je zoiets serieus moet nemen was hij als kind inderdaad een Liverpool fan. 

YNWA
Goede speler, vind ik. Kun je op rechts overal kwijt. Ik las dat hij bij Arsenal meer verdient dan hij bij Chelsea of the Reds zou kunnen vangen, maar dat ie per se weg wil. Arsenal gaat dit seizoen voor het rechterrijtje, lijkt me.
- InnerHarbour
Yep, Chelsea was rond met Arsenal en hij kon daar meer verdienen maar hij wilde naar LFC en Klopp. Logisch of heb ik een bias. 

YNWA
Maar hij wilt dus niet op rechts. Vandaar dat hij niet naar Chelsea wilt.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Weer zo'n dynamische speler. Klopp has a certain type.
Tegen Hoffenheim en Arsenal zag het er echt prima uit. Vraag is of ze tegen kleintjes ('the bus') en tegen de topploegen ook een regelmatig niveau kunnen leveren.
Maar er komt wel een mooi elftal te staan. Goed doordachte aankopen.

Tegen Hoffenheim en Arsenal zag het er echt prima uit. Vraag is of ze tegen kleintjes ('the bus') en tegen de topploegen ook een regelmatig niveau kunnen leveren.
Maar er komt wel een mooi elftal te staan. Goed doordachte aankopen.
- InnerHarbour
Tegen busparkeerders heb je Coutinho/Lemar nodig en daar veel beweging omheen. Het gevaar in dat soort wedstrijden zit in Liverpool's eigen centrum.
YNWA
-
Wat ik van Watford - Scousers zag is dat inderdaad zo, ja. Tegen counterende busparkeerders zal de deksel nog wel eens op de neus vallen met deze verdediging. Lijkt wat dat betreft een beetje op Ajax.
Wel een bak geld hoor. En ze willen ook nog Lemar en VvD?
IK GELOOF!!!!!!
Liverpool betaalt voor the Ox wat Baffa betaalde voor Vermaelen en Matthieu samen. Of voor Paulinho. Of voor die Andre nog wat, die nu alweer weg mag. Doet u mij the Ox dan maar.Lionel schreef:Wel een bak geld hoor.

- InnerHarbour
De VvD deal is dead, ik heb begrepen dat we tussen de 60 en 70 miljoen pond hebben geboden maar dat Southampton niet wil verkopen, wat natuurlijk hun goed recht is.
De Ox deal is voor 35 miljoen pond, is niks meer voor een Engelse club, de Keita deal is nog veel mooier, jammer dat hij volgend jaar pas komt maar dan mag dat Barcelona van jou Coutinho hebben voor 150 miljoen, zonder al die belachelijke extra's.
De Ox deal is voor 35 miljoen pond, is niks meer voor een Engelse club, de Keita deal is nog veel mooier, jammer dat hij volgend jaar pas komt maar dan mag dat Barcelona van jou Coutinho hebben voor 150 miljoen, zonder al die belachelijke extra's.

YNWA
- InnerHarbour
Zo het transfer window is nu closed, ook in Spanje en ik begrijp dat Rishi het vervelend vindt maar Coutinho is still een Red zoals ik al vanaf het begin gezegd heb. Slim gespeeld van Liverpool, de eigenaren laten zeggen dat hij absoluut niet weg mag zodat Klopp bij herhaling kon zeggen, "ook ik heb een boss boven mij en tussen Phil en mij is alles oké" terwijl iedereen weet dat er niemand komt of gaat zonder zijn say-so. Ook Coutinho speelde het spel uitstekend door zijn mond dicht te houden en alleen zijn familie wat te laten zeggen zodat iedereen zonder gezichtsverlies verder kan. Volgend seizoen vertrekt hij dat is duidelijk. Alleen al in dat kader is het aantrekken van Keita voor volgend jaar natuurlijk prima.Marillion schreef:Wat zijn de verwachtingen dit jaar op Anfield. Serieus meedoen om de titel?
Wat is er nog meer gekomen, Ox is een versterking on de breedte op het middenveld met veel power en snelheid en Milner is terug voor het laatste kwartier stofzuigen en in mindere wedstrijden om andere rust te geven. Robertson bevalt mij tot nu toe prima als fullback en Moreno lijkt opgeleefd al vind ik het nog altijd verdedigend een ongeleid projectiel. Andere kant is ook prima bezet met de nu nog geblesseerde Clyne en de jonge Alexander Arnold met Gomez die ook CV is er ook nog bij.
Voorin hebben we Solanke als nu derde centrumspits, werd wereldkampioen met Engeland onder 20 deze zomer en natuurlijk hebben we Salah overgenomen van Roma die op de brommer is. Wat is er niet gebeurd: we hebben geen CV verdediger aangetrokken en dat wordt een probleem waarmee ik eigenlijk toe kom aan het beantwoorden van je vraag en dat is nee ik verwacht niet dat ze echt mee gaan doen om het kampioenschap. Met een goede CV erbij had ik het wel aangedurfd maar zo niet. We zijn zeker sterker dan vorig jaar maar we spelen ook CL in tegenstelling tot datzelfde vorig jaar. Ik verwacht/hoop kwartfinale CL en weer een plaats in de top 4. Ik ben er in november Liverpool-Southampton en in maar Liverpool-Newcastle weer bij.

BTW, misschien valt Klopp van zijn geloof en haalt hij in januari VvD en Lemar.

YNWA
Volgend seizoen of deze winter?InnerHarbour schreef: Volgend seizoen vertrekt hij dat is duidelijk.
Het is een soort armpje drukken geworden. Klopp uiteindelijk on top, maar wat heeft dat gedaan met de relatie tussen speler en trainer/club (over en weer)? Een oplossing kan zijn om hem gewoon in de wintertransferwindow te laten gaan, heeft Klopp zijn powerplay kunnen laten zien en gaat Coutinho toch naar de club waar hij graag heen wil, al is het dan een half jaar later.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Ja leuk voor hem, als hij zijn head down houdt komt hij er wel, misschien niet in de top bij Liverpool maar een stapje lager.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Zo weer aan het werk.
Ik heb voor de grap de laatste 8 pagina's van dit topic met betrekking tot Coutinho en dan met name de bijdrages van Rishi, Cees, Ray en Joey nog eens doorgelezen en er was er maar één die het van het begin bij het rechte eind had en dat was niet iemand van die vier die ik net genoemd heb.
Jammer heren, volgende zomer waarschijnlijk meer succes in jullie voorspellingen.
Ik heb voor de grap de laatste 8 pagina's van dit topic met betrekking tot Coutinho en dan met name de bijdrages van Rishi, Cees, Ray en Joey nog eens doorgelezen en er was er maar één die het van het begin bij het rechte eind had en dat was niet iemand van die vier die ik net genoemd heb.

Jammer heren, volgende zomer waarschijnlijk meer succes in jullie voorspellingen.

YNWA
-
Zo lang ik jou aan het teruglezen krijg in stekelige posts over de scousertjes, is mijn missie al geslaagd!
- InnerHarbour
IH heeft het een keer bij het rechte eind, qua Liverpool. Gun hem dat! Hij moet er waarschijnlijk weer een tijdje mee doen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Interessant interview met Coutinho over zijn huidige situatie: https://streamable.com/0pewq