Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » zo aug 27, 2017 6:06 pm

Well that was nice, tweede uitstekende wedstrijd van Liverpool deze week. Jammer genoeg nu weer een international break. Deze week nog kijken of er wat bijkomt wat eigenlijk wel nodig is op het middenveld en achterin.

Best wel handig als je er twee voorin hebt die op de brommer zijn, eerste volgende wedstrijd is uit tegen Pep en zijn verzameling vallers. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
YNWA

columbus

Bericht door columbus » zo aug 27, 2017 10:15 pm

Een goede keeper zou wel lekker zijn. Van de twee die er nu zijn ben ik niet kapot.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 27, 2017 10:18 pm

Karius deed wat vreemde dingen met de bal aan zijn voet maar op hoge ballen vond ik hem wel sterk. Volgens Klopp had Mignolet gewoon een wedstrijdje rust, meer niet.
YNWA

columbus

Bericht door columbus » zo aug 27, 2017 10:27 pm

Maar Mignolet is toch niet zo goed. De paar keer dat ik hem zag komt het nou niet echt zeker over?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 27, 2017 10:33 pm

Nee ik zie liever Karius. Mignolet vind ik een wijf, laat zich door kabouters wegzetten bij corners.
YNWA

elliquido

Bericht door elliquido » ma aug 28, 2017 5:49 am

Keurige overwinning hoor. !! Zelfs de 0. Top achterhoede :rules.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 28, 2017 7:38 am

InnerHarbour schreef:Nee ik zie liever Karius. Mignolet vind ik een wijf, laat zich door kabouters wegzetten bij corners.
Karius komt op mij over als een poseur. Alsof ie bij spelhervattingen de aandacht op zich wil richten. Mignolet is geen Neuer, maar zo slecht doet ie het toch niet?

Wat vond je trouwens van de 'tegenstand' van Arsenal? Goed beschouwd zegt deze pot niet veel over het niveau van Liverpool, want Özil, Sanchez e.c. deden weer eens aan werkweigering om die Fransoos z'n positie te ondermijnen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma aug 28, 2017 8:01 am

elliquido schreef:Keurige overwinning hoor. !! Zelfs de 0. Top achterhoede :rules.gif:
:smallgrin.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma aug 28, 2017 8:37 am

wimpey schreef:Karius komt op mij over als een poseur. Alsof ie bij spelhervattingen de aandacht op zich wil richten. Mignolet is geen Neuer, maar zo slecht doet ie het toch niet?
Ik snap wat je bedoeld maar ik heb Karius vorig jaar ook in de League- en FA-cup zie keepen en vond hem daarin echt beter maar vooral rustiger dan Mignolet die voor onrust zorgt door zijn onzekerheid.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma aug 28, 2017 8:39 am

wimpey schreef:Wat vond je trouwens van de 'tegenstand' van Arsenal? Goed beschouwd zegt deze pot niet veel over het niveau van Liverpool,
Je speelt net zo goed als je tegenstander het toelaat en het was voor Arsenal al snel duidelijk dat er weinig te halen was. Liverpool heeft woensdag, in tegenstelling tot Arsenal nog een Europese erop of eronder wedstrijd gespeeld tegen de nummer 4 van de Bundesliga en vergelijkbaar goed gespeeld alleen bleef Hoffenheim doorvechten. We hebben een prima voorbereiding gedraaid, 7 punten uit de eerste drie wedstrijden gepakt en gekwalificeerd voor de groepsfase CL ten koste van een knappe tegenstander uit een sterke competitie en dit zonder onze creatieve jongens op het middenveld. Met het niveau van onze selectie zit het wel goed. Wij zijn duidelijk sterker geworden met Salah voorin. Robertson en de weer opgeleefde Moreno links achterin zodat Milner beschikbaar is voor het laatste kwartier stofzuigen op het middenveld. Hoe ver je gaat komen in de CL en of je echt mee kan doen voor de titel hangt af hoe de selectie versterkt wordt de komende dagen.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma aug 28, 2017 8:42 am

wimpey schreef:Özil, Sanchez e.c. deden weer eens aan werkweigering om die Fransoos z'n positie te ondermijnen.
Özil heeft wel vaker niet thuis in wedstrijden tegen de top 6 en dit was de eerste wedstrijd weer van Sanchez. Toen die vorig jaar in bloedvorm was werd hij door Wenger op de bank gehouden op Anfield en kreeg hij een lading bagger over hem heen dit durfde hij niet weer en i.p.v. hem een half uurtje te laten invallen bracht hij hem aan de start. Als het niet loopt bij Arsenal gaat hij met veel misbaar lopen muiten, het is een speler die je beter maakt in goede wedstrijden, niet in slechte.

BTW, Even in drie postings moeten opsplitsen want als je drie quotes in één posting wil doen gaat het script raar doen Ray
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 28, 2017 9:57 am

Ik kijk graag naar dit Liverpool, IH. De instelling van ploegen van Klopp deugt sowieso.

Ik zie bij Liverpool een top-voorhoede, middenveld ziet er goed uit. Wijnaldum was weer prima gisteren. Met Coutinho erbij...

Defensie is m.i. middelmaat. Dat kan je nou net niet hebben als je prijzen wilt pakken.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma aug 28, 2017 10:07 am

wimpey schreef:Defensie is m.i. middelmaat. Dat kan je nou net niet hebben als je prijzen wilt pakken.
Klopt en dan met name het centrum, full backs maak ik mij geen zorgen over, Clyne is nog geblesseerd en Alexander-Arnold komt er ook wel. Matip vind ik steeds betrouwbaarder worden maar Lovren hè, die heeft niet alleen het uiterlijk van een Kroatische killer maar is dat ook soms met alle vervelende gevolgen van dien, kan volkomen de kluts kwijtraken. Iedereen is het volkomen met je eens dat er een goede CV bij moet komen.

BTW, zou ook graag nog wat op het middenveld zien gebeuren, het wordt een lang en zwaar seizoen.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma aug 28, 2017 10:53 am

InnerHarbour schreef:BTW, zou ook graag nog wat op het middenveld zien gebeuren, het wordt een lang en zwaar seizoen.
Het onderstaande bijvoorbeeld zou ik niet erg vinden. :biggrin.gif:
YNWA

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma aug 28, 2017 11:20 am

Arsenal speelde ongemotiveerd, net als Everton eerder op de dag tegen Chelsea. Ze waren telkens een stap te laat. Vanaf het begin af aan, dus het was niet de tegenstander die ze de wil oplegde, maar het ontbreken van de wil. Verder zie je Liverpool dat thuis op de counter speelt. Arsenal leek daar niet goed op voorbereid, maar een wereldschokkende taktiek is het niet. Arsenal is zwak in de omschakeling tot zover dit seizoen. In ieder geval zal Liverpool niet altijd zoveel ruimte krijgen, en gaat het in Engeland voor het kampioenschap vooral om het vermogen om de geparkeerde bus kapot te spelen.

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 28, 2017 11:25 am

Monkey Tonk schreef: Verder zie je Liverpool dat thuis op de counter speelt. Arsenal leek daar niet goed op voorbereid, maar een wereldschokkende taktiek is het niet.
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Dat Liverpool veel ruimte kreeg betekent niet dat ze op de counter speelden. Wel dat Arsenal op meters afstand wat aan het alibi-kloten was.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma aug 28, 2017 11:28 am

Wim, je praat tegen een United fan, zinloos.
YNWA

columbus

Bericht door columbus » ma aug 28, 2017 11:33 am

Die rechtsback van Arsenal ging als een Veltman de mist in zeg, bij de 3-0. Liverpool was op alle fronten beter. Vond het wel vreemd dat Wenger niet met Lacazette en Giroud begon. Achterin kunnen ze ook nog wel wat toppers gebruiken, al jaren trouwens.

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 28, 2017 12:13 pm

Arsenal heeft vooral - al een decennium ofzo - een andere manager nodig. De spelers waren gisteren weer eens publiekelijk aan het muiten.

Het leken wel tamme konijnen i.v.m. de spelers van Liverpool.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » ma aug 28, 2017 12:21 pm

Onbegrijpelijk dat Lacazette niet starte ipv Sanchez, die duidelijk weg wil.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma aug 28, 2017 1:04 pm

wimpey schreef:
Monkey Tonk schreef: Verder zie je Liverpool dat thuis op de counter speelt. Arsenal leek daar niet goed op voorbereid, maar een wereldschokkende taktiek is het niet.
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Dat Liverpool veel ruimte kreeg betekent niet dat ze op de counter speelden. Wel dat Arsenal op meters afstand wat aan het alibi-kloten was.
Ze lieten zich terugzakken. Liverpool kan er ook bovenop zitten, zoals vorig jaar in een wedstrijd tegen Man City. Dat was leuk en scherp. Dit was vooral taktisch onbenul van Arsenal. En dan ook nog met een houding van geen stap teveel doen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma aug 28, 2017 2:40 pm

Ik begrijp dat ze andere kapers voor willen zijn maar nog nooit zoiets meegemaakt zonder transferban. Nerver a dull moment for a Liverpool supporter. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 28, 2017 3:23 pm

Gaizka1985 schreef:Onbegrijpelijk dat Lacazette niet starte ipv Sanchez, die duidelijk weg wil.
Lacazette is toch ook ruk?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma aug 28, 2017 4:10 pm

Het mag duidelijk zijn wie er volgend jaar zomer mag vertrekken. :hypocrite.gif:

Blijkt dat de deal die ze voor Keita hebben afgesloten heel normaal is in Duitsland, Bayern doet dat vaker.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op di aug 29, 2017 9:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma aug 28, 2017 7:13 pm

Je verwacht het niet hé
YNWA

Plaats reactie