Best wel handig als je er twee voorin hebt die op de brommer zijn, eerste volgende wedstrijd is uit tegen Pep en zijn verzameling vallers.

Moderator: mods
Karius komt op mij over als een poseur. Alsof ie bij spelhervattingen de aandacht op zich wil richten. Mignolet is geen Neuer, maar zo slecht doet ie het toch niet?InnerHarbour schreef:Nee ik zie liever Karius. Mignolet vind ik een wijf, laat zich door kabouters wegzetten bij corners.
elliquido schreef:Keurige overwinning hoor. !! Zelfs de 0. Top achterhoede
Ik snap wat je bedoeld maar ik heb Karius vorig jaar ook in de League- en FA-cup zie keepen en vond hem daarin echt beter maar vooral rustiger dan Mignolet die voor onrust zorgt door zijn onzekerheid.wimpey schreef:Karius komt op mij over als een poseur. Alsof ie bij spelhervattingen de aandacht op zich wil richten. Mignolet is geen Neuer, maar zo slecht doet ie het toch niet?
Je speelt net zo goed als je tegenstander het toelaat en het was voor Arsenal al snel duidelijk dat er weinig te halen was. Liverpool heeft woensdag, in tegenstelling tot Arsenal nog een Europese erop of eronder wedstrijd gespeeld tegen de nummer 4 van de Bundesliga en vergelijkbaar goed gespeeld alleen bleef Hoffenheim doorvechten. We hebben een prima voorbereiding gedraaid, 7 punten uit de eerste drie wedstrijden gepakt en gekwalificeerd voor de groepsfase CL ten koste van een knappe tegenstander uit een sterke competitie en dit zonder onze creatieve jongens op het middenveld. Met het niveau van onze selectie zit het wel goed. Wij zijn duidelijk sterker geworden met Salah voorin. Robertson en de weer opgeleefde Moreno links achterin zodat Milner beschikbaar is voor het laatste kwartier stofzuigen op het middenveld. Hoe ver je gaat komen in de CL en of je echt mee kan doen voor de titel hangt af hoe de selectie versterkt wordt de komende dagen.wimpey schreef:Wat vond je trouwens van de 'tegenstand' van Arsenal? Goed beschouwd zegt deze pot niet veel over het niveau van Liverpool,
Özil heeft wel vaker niet thuis in wedstrijden tegen de top 6 en dit was de eerste wedstrijd weer van Sanchez. Toen die vorig jaar in bloedvorm was werd hij door Wenger op de bank gehouden op Anfield en kreeg hij een lading bagger over hem heen dit durfde hij niet weer en i.p.v. hem een half uurtje te laten invallen bracht hij hem aan de start. Als het niet loopt bij Arsenal gaat hij met veel misbaar lopen muiten, het is een speler die je beter maakt in goede wedstrijden, niet in slechte.wimpey schreef:Özil, Sanchez e.c. deden weer eens aan werkweigering om die Fransoos z'n positie te ondermijnen.
Klopt en dan met name het centrum, full backs maak ik mij geen zorgen over, Clyne is nog geblesseerd en Alexander-Arnold komt er ook wel. Matip vind ik steeds betrouwbaarder worden maar Lovren hè, die heeft niet alleen het uiterlijk van een Kroatische killer maar is dat ook soms met alle vervelende gevolgen van dien, kan volkomen de kluts kwijtraken. Iedereen is het volkomen met je eens dat er een goede CV bij moet komen.wimpey schreef:Defensie is m.i. middelmaat. Dat kan je nou net niet hebben als je prijzen wilt pakken.
Het onderstaande bijvoorbeeld zou ik niet erg vinden.InnerHarbour schreef:BTW, zou ook graag nog wat op het middenveld zien gebeuren, het wordt een lang en zwaar seizoen.
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Dat Liverpool veel ruimte kreeg betekent niet dat ze op de counter speelden. Wel dat Arsenal op meters afstand wat aan het alibi-kloten was.Monkey Tonk schreef: Verder zie je Liverpool dat thuis op de counter speelt. Arsenal leek daar niet goed op voorbereid, maar een wereldschokkende taktiek is het niet.
Ze lieten zich terugzakken. Liverpool kan er ook bovenop zitten, zoals vorig jaar in een wedstrijd tegen Man City. Dat was leuk en scherp. Dit was vooral taktisch onbenul van Arsenal. En dan ook nog met een houding van geen stap teveel doen.wimpey schreef:Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Dat Liverpool veel ruimte kreeg betekent niet dat ze op de counter speelden. Wel dat Arsenal op meters afstand wat aan het alibi-kloten was.Monkey Tonk schreef: Verder zie je Liverpool dat thuis op de counter speelt. Arsenal leek daar niet goed op voorbereid, maar een wereldschokkende taktiek is het niet.
Lacazette is toch ook ruk?Gaizka1985 schreef:Onbegrijpelijk dat Lacazette niet starte ipv Sanchez, die duidelijk weg wil.