Misschien leggen ze bij Ajax de lat wel te hoog. Zo van: "Als we de absolute wereldtop niet kunnen kopen, zetten we onze A-jeugd wel in."Marillion schreef:Dat maakt het nog altijd geen goed plan.
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
InnerHarbour schreef:Sprak vandaag de eigenaar van mijn local, Feyenoord fan, en die denkt dat ze wel boven Shaktar gaan eindigen.
Hoeveel

met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Ik hoop oprecht dat hij gelijk heeft en dt Feyenoord de punten in Nederland houdt saampjes met Vitesse...
Ik vind ze precies even lomp/slecht.Wouter schreef:Tja, ze zijn geen wereldtop, maar wel beter dan Dijks.Raymon schreef:Zegt vGelder gisteren nog dat Ajax Haps en Luckassen had moeten halen. Hahahhaa. Grapjas.
Maar jij hebt een Ajax-bril op en ik ben volkomen neutraal in deze. 

Onzinnige opmerking. Ik vergeleek ze al toen Feyenoord nog niet im Frage was en ik bang was dat Ajax hem zou gaan halen.
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... s#p1387660
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... s#p1387660
OK. Dan heb je gewoon geen verstand van voetbal.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik heb AZ vorig jaar amper gezien. Ik heb wel twee potjes tegen Lyon gezien en toen werden Haps en Luckassen helemaal aan gort gespeeld. He-le-maal vernederd.
Ik moet nog maar eens zien of die jongens het goed gaan doen bij PSV en Feyenoord. Luckassen ging tegen NAC ook de fout in.
Ik moet nog maar eens zien of die jongens het goed gaan doen bij PSV en Feyenoord. Luckassen ging tegen NAC ook de fout in.
-
Haps en Luckassen vorig jaar meermaals live zien spelen hier in Alkmaar. Dat is in beide gevallen bar weinig. Luckassen vond ik een grote grap, Haps heeft zijn momenten. Buiten die momenten erg zwak.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Beetje Dijks en Ajaxniveau dus...
Wat denk jij dat A)ax dan verwacht van hun spelers?
Veltman, de ligt, dijks etc worden idem dito aan alle kanten voorbij gesoeeld
Zoals bij VI al werd gezegd... de verdediging is willen 2 niveau...
Wat denk jij dat A)ax dan verwacht van hun spelers?
Veltman, de ligt, dijks etc worden idem dito aan alle kanten voorbij gesoeeld
Zoals bij VI al werd gezegd... de verdediging is willen 2 niveau...
Ik begrijp inderdaad niet dat Ajacieden zo enthousiast zijn over De Ligt. Die maakt elke wedstrijd weer een domme fout. Onbegrijpelijk ook dat hij bij Oranje zit, dat slaat helemaal nergens op.
De Ligt komt er wel. Alleen moeten we niet vergeten dat hij jong en onervaren is. Je kunt niet van hem verwachten dat hij de verdediging meteen neerzet en het elftal op sleeptouw neemt. In die zin ben ik ook wat huiverig voor de combi met Wöber want dat is ook een broekie.
Maar De Ligt heeft meer talent dan alle verdedigers van Feyenoord bij elkaar hoor.
Maar De Ligt heeft meer talent dan alle verdedigers van Feyenoord bij elkaar hoor.
Nil volentibus arduum
De Ligt is over een aantal jaar de vervanger van Piqué /Ramos/Hummels/David Luiz/Thiago Silva.
IK GELOOF!!!!!!
Als hij echt zo'n topper zou moeten worden als Lionel verwacht (WAAROM in hemelsnaam?) mag je dat dus wel verwachten! Dan zou hij er nu al bovenuit moeten steken in de eredivisie.Marillion schreef:De Ligt komt er wel. Alleen moeten we niet vergeten dat hij jong en onervaren is. Je kunt niet van hem verwachten dat hij de verdediging meteen neerzet en het elftal op sleeptouw neemt. In die zin ben ik ook wat huiverig voor de combi met Wöber want dat is ook een broekie.
Maar wat zien we? De spits van Heracles laat hij zo bij zich weglopen. Een totaal gebrek aan anticipatietalent, zo lijkt het. En juist dat is cruciaal voor een verdediger.
Jongen is een paar maanden 18. In de EL-finale was hij echt heel sterk. Hij komt er wel. Zegt mij meer zo een finale dan een wedstrijd tegen Heracles.
IK GELOOF!!!!!!
Gek, ik heb die finale ook gezien maar kan me niet herinneren dat die jongen het zo fantastisch deed. De hele wedstrijd was sowieso een verhaal van de mannen tegen de jongens. Om op basis te gaan roepen dat De Ligt op zeker de wereldtop haalt, lijkt me nogal voorbarig. Maar goed, we zullen het zien in pakweg 2023.
Beter kijken. Maar jij denkt ook dat de verdediging van Vitesse beter is dan die van AjaxWouter schreef:Gek, ik heb die finale ook gezien maar kan me niet herinneren dat die jongen het zo fantastisch deed. De hele wedstrijd was sowieso een verhaal van de mannen tegen de jongens. Om op basis te gaan roepen dat De Ligt op zeker de wereldtop haalt, lijkt me nogal voorbarig. Maar goed, we zullen het zien in pakweg 2023.

IK GELOOF!!!!!!
De Ligt had Rashford in zijn broekzak, inderdaad. Juist Sanchez was zwak in de finale. Maar ja, dat kwam vooral omdat Mourinho hem continu liet opbouwen. Sanchez leek een beetje in de war.
De backs van Feyenoord doen echt alles wat de backs van Ajax niet doen.
IK GELOOF!!!!!!
Die nieuwe algemeen directeur daar klinkt als een verstandig man... (voetbal insite)
Ze doen het best prima daar tegenwoordig...
Ze doen het best prima daar tegenwoordig...
Ja, wonderlijk genoeg lijken ze zelfs de beste selectie te hebben.
Ssst... wouter... dat moet je niet hardop zeggen hier
Ja de aankopen zijn van redelijk bewezen eredivisie niveau. Niet geschikt internationaal. Maar Ajax heeft vooral onbewezen spelers gekocht, waarbij ze misschien interessant internationaal kunnen zijn, maar net zo goed niet goed genoeg voor eredivisie.
Omdat ze nog niet op de proef zijn gesteld. Gezien hoe Pogba langs Vilhena wandelde eergisteren?
Feyenoord wordt derde.

IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Als je ziet waar ze vandaan komen en wat hun middelen zijn moet ik tot mijn grote verdriet gewoon zeggen dat ze het prima doen.