Davinson Sanchez
Moderator: mods
Re: Davinson Sanchez
Nu nog vetrekken? Het dubbele, en geen eurocent minder.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Waarom zou Coutinho wel naar Baffa en Sánchez niet naar Spurs willen gaan?Lionel schreef:Die gaat niet weg.
Overmars laat hem niet gaan. En ik zie hem nog een jaartje blijven, zekerheid van een basisplaats met het oog op het WK en dan naar een absolute topclub gaan. Hij zit er ook pas een jaar. Krijgt een nieuwe Colombiaanse vriend.
Coutinho gaat bij Liverpool geen prijzen winnen.
Coutinho gaat bij Liverpool geen prijzen winnen.
IK GELOOF!!!!!!
-
De kans op speeltijd? Wie gaat er uit de basis van Spurs ten koste van Sanchez?wimpey schreef:Waarom zou Coutinho wel naar Baffa en Sánchez niet naar Spurs willen gaan?Lionel schreef:Die gaat niet weg.
WK voor de boeg... Sanchez blijft. Zal zelf ook niet zo nodig weg hoeven na een jaar al. Volgend jaar is hij weg.
IK GELOOF!!!!!!
Wordt een bekende verdediging met Jan en Toby erbij. Misschien kunnen ze ook Vermaelen nog halen.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Of Dijks.LucaS schreef:Wordt een bekende verdediging met Jan en Toby erbij. Misschien kunnen ze ook Vermaelen nog halen.

Packagedeal: Sanchez en Dijks voor 100 miljoen.
- InnerHarbour
Wat heeft Overmars voor hem betaalt, 5 miljoen euro? Dan verpatst die tweedehands autoverkoper hem zo als er 20 miljoen pond wordt geboden.
YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zou er maar niet zo stellig over zijn. Het zou me niet verbazen als ze er bij Ajax ook rekening mee houden en dat ze daarom die nieuwe Colombiaan gehaald hebben, kan Veltman verhuizen naar het centrum... horror puur.Lionel schreef:Die gaat niet weg.
-
Het is nogal naief om te denken dat iemand zal blijven als diegene een PL salaris onder ogen krijgt.
Whitey on the moon.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Inderdaad kan je bij voorbaat het kampioenschap vaarwel zeggen.. Het is al ongelooflijk dat Veltman aanvoerder is gemaaktbrigade zuid schreef:Ik zou er maar niet zo stellig over zijn. Het zou me niet verbazen als ze er bij Ajax ook rekening mee houden en dat ze daarom die nieuwe Colombiaan gehaald hebben, kan Veltman verhuizen naar het centrum... horror puur.Lionel schreef:Die gaat niet weg.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Giacomo Puccini
Onder de 50 miljoen niet laten gaan. Kunnen we niet missen. 50 miljoen wel.
Ajax!
AJAX verkoopt hun schoonmoeders nog wel, bij een " redelijk " bod is Sanchez gewoon weg hoor !!
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sanchez is erg belangrijk, maar ik vind nog altijd dat hij stappen moet maken om bij een topclub te slagen. Positioneel en in de omschakeling is er nog wel wat te winnen. Daarom zou het ook goed zijn voor hem om bij Ajax te blijven. Hopelijk ziet hij dat zelf ook zo.
Tuurlijk zien spelers dat Peter, tot dat ze het verschil in inkomsten zien tussen AJAX en een club in de PL.
Blij met de punten ...
Uiteraard. Daarom mag je die jongen niet tegenhouden als hij zich enorm kan verbeteren.
Gewoon de hoofdprijs pakken, uithuilen en doorschakelen.
Als ik Overmars was, sprak ik met spelers af dat er bij een superbod altijd te praten valt, tot de laatste week voor de sluiting van de transfermarkt. Daarna niet meer. Je moet vermijden dat clubs Ajax zien als dé plek waar ze op de valreep nog kunnen winkelen.
Gewoon de hoofdprijs pakken, uithuilen en doorschakelen.
Als ik Overmars was, sprak ik met spelers af dat er bij een superbod altijd te praten valt, tot de laatste week voor de sluiting van de transfermarkt. Daarna niet meer. Je moet vermijden dat clubs Ajax zien als dé plek waar ze op de valreep nog kunnen winkelen.
-
+1Sanchez is erg belangrijk, maar ik vind nog altijd dat hij stappen moet maken om bij een topclub te slagen. Positioneel en in de omschakeling is er nog wel wat te winnen. Daarom zou het ook goed zijn voor hem om bij Ajax te blijven. Hopelijk ziet hij dat zelf ook zo.
Volgens Bosz kan Veltman hem wel coachen, Tete kon dat niet.
De nieuwe Colombiaan, hij zal toch wel worden goedgekeurd, heeft ook problemen bij positioneel dekken, ik mag toch hopen dat beiden snelle leerlingen zijn.
Barcelona durfde het vorig seizoen niet aan met Sanchez en blijkbaar is er ook deze zomer geen topclub serieus in beeld geweest voor hem. Dat heeft een reden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Misschien zou Ajax eens moeten afschaffen dat de directie (lees Overmars) een bonus krijgt als ie de winst opschroeft...
- Ajaciedjuh
Klopt volgens mij niet. Overmars heeft puur (grotendeels) voetbalprestaties als voorwaarde van zijn bonus.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Misschien zou Ajax eens moeten afschaffen dat de directie (lees Overmars) een bonus krijgt als ie de winst opschroeft...
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
De vraag is of de bonus die hij krijgt te vergelijken is met de bonus die hij krijgt als Ajax de CL haalt/kampioen wordt. Ik heb geen idee welke bonus het grootst is.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Misschien zou Ajax eens moeten afschaffen dat de directie (lees Overmars) een bonus krijgt als ie de winst opschroeft...
Hij heeft vandaag getekend voor ruim 3,6 miljoen euro, zeg maar 60% Haps, een rib uit zijn bonuslijf?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dit stond in een artikel een paar jaar geleden op rtl.nl:Ajaciedjuh schreef:Klopt volgens mij niet. Overmars heeft puur (grotendeels) voetbalprestaties als voorwaarde van zijn bonus.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Misschien zou Ajax eens moeten afschaffen dat de directie (lees Overmars) een bonus krijgt als ie de winst opschroeft...
Overmars heeft er dus direct financieel belang bij om op de jeugdopleiding te leunen voor de a-selectie.250.000 euro voor de titel
Marc Overmars heeft 250.000 euro bonus gekregen voor de (vierde) landstitel van Ajax. 32.500 euro bonus kreeg hij voor zijn werk als technisch directeur. Bovendien kon Overmars aanspraak maken op een bonus voor zijn bijdrage voor het succesvol functioneren van de jeugdopleiding. Overmars kreeg daarvoor bijna 100.000 euro extra uitgekeerd bovenop zijn salaris.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat lijkt me ook in overeenstemming met Ajax doelstellingen
Niet tot in het absurde. Ìèts van ervaring of routine in het elftal lijkt me geen overbodige luxe. It's all in the mix.Iniesta schreef:Dat lijkt me ook in overeenstemming met Ajax doelstellingen
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring