PSV
Moderator: mods
- SylvievdVaart
Re: PSV
Ocherm!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
-
Jammer dat ze het nu al verkloten. Ze zullen nu wel actie ondernemen op cocu. Had beter geweest als ie wat had mogen prutsen in de competitie.
Whitey on the moon.
Tegen Bayern hadden ze denk ik ook verloren...
Eh... huh?
Eh... huh?
De PSV-trainer heeft ondanks de blamage strijdlust gezien van zijn spelers en dat stemt hem hoopvol. "Ik heb in ieder geval gezien dat het team de volle honderd procent heeft gegeven, misschien zelfs wel meer. Dat eis ik ook van ze. Je kunt een goede of minder goede wedstrijd spelen, maar daar mag het nooit aan liggen."
- Giacomo Puccini
Wat een wanprestatie. Ajax moet weer de Europaleague finale halen, om als Nederland op de Uefa ranking nog een beetje bij te blijven.
Ajax!
- InnerHarbour
Het zal het ongetwijfeld over het niveau hebben.Cruijff schreef:Heeft iemand een linkje naar PSV Netwerk waar Baseman ten aanzien van al dit uiteraard weer al het beleid verdedigt?

YNWA
Dan wordt het nog een lastig seizoen, want Bayern gaat hij niet meer tegenkomen.beelzebub schreef:Die Locadia. Ga je schamen en lekker danceplaatjes uitbrengen man.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nee, nog niet. Wel dit pareltje:Cruijff schreef:Heeft iemand een linkje naar PSV Netwerk waar Baseman ten aanzien van al dit uiteraard weer al het beleid verdedigt?
Ik heb eigenlijk maar 1 vraag: is er afgelopen weken wel getraind? Op patronen, op samenspel, op systemen, op looplijnen, op de opbouw, ruimte maken zonder bal, spelhervattingen.. eigenlijk het hele rattenplan waar je weken voor hebt... :huh

Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Was niks, is niks en zal nooit wat worden. Janken als die niet speelt, janken als hij niet op zijn plekje staat en nooit presteren, zie hier de gemiddelde Nederlandse voetballer die veel te snel munten gekregen heeft.beelzebub schreef:Die Locadia. Ga je schamen en lekker danceplaatjes uitbrengen man.

YNWA
www.ad.nlBrands: Positie van Cocu staat niet ter discussie
De morgen na de deceptie in Osijek en de daaropvolgende Europese uitschakeling, stond Marcel Brands op de luchthaven van de Oost-Kroatische plaats de pers te woord. ,,Dit is op de eerste plaats voor onze fans en voor ons een enorme teleurstelling. Het hoort niet bij PSV", aldus de directeur voetbalzaken van PSV.
De positie van de trainer staat wat hem betreft niet ter discussie. ,,We hebben nu een sportieve en financiële tegenvaller, waar we goed naar moeten kijken. Er spelen nog wel wat dingen in de selectie en er kan nog wat gebeuren. De positie van de trainer? Dat is geen issue."
Hmm, we weten allemaal wat dat betekent.

Salvador Dali
Salvador Dali
Toon zal toch wel weten dat Thijs Slegers die tweets schrijft?beelzebub schreef:De toon is in ieder geval gezet. Zolang hij in dit soort fabeltjes van Locadia blijft geloven is het niet die toon die de muziek maakt.

Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha nou of Thijs ze schrijft weet ik niet, maar Locadia zelf iig niet. Veel voetballers zijn aangesloten bij marketing-bureau's die al hun social media beheren.
Ook soms hun zaakwaarnemer, trouwens.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Thijs Slegers was een metafoor, dat begreep je toch wel, Thijs?Thijs schreef:Haha nou of Thijs ze schrijft weet ik niet, maar Locadia zelf iig niet. Veel voetballers zijn aangesloten bij marketing-bureau's die al hun social media beheren.
Edit: Thijs Slegers is het niet geweest, die heeft ernstiger problemen: https://www.instagram.com/p/BXX6OLoBWnG/
Alle sterkte voor hem toegewenst.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het speculeren kan officieel beginnen... wie wordt de nieuwe trainer van PSV?Duke schreef:http://www.ad.nlBrands: Positie van Cocu staat niet ter discussie
De morgen na de deceptie in Osijek en de daaropvolgende Europese uitschakeling, stond Marcel Brands op de luchthaven van de Oost-Kroatische plaats de pers te woord. ,,Dit is op de eerste plaats voor onze fans en voor ons een enorme teleurstelling. Het hoort niet bij PSV", aldus de directeur voetbalzaken van PSV.
De positie van de trainer staat wat hem betreft niet ter discussie. ,,We hebben nu een sportieve en financiële tegenvaller, waar we goed naar moeten kijken. Er spelen nog wel wat dingen in de selectie en er kan nog wat gebeuren. De positie van de trainer? Dat is geen issue."
Cocu is binnenkort wieberen
Dennis Haar?Javiskamp schreef:Het speculeren kan officieel beginnen... wie wordt de nieuwe trainer van PSV?Duke schreef:http://www.ad.nlBrands: Positie van Cocu staat niet ter discussie
Cocu is binnenkort wieberen
"Hate it or love it, the underdog's on top".