Feyenoord
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Feyenoord
Krul in beeld als backup. Weet niet of ie dat nog moet willen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Vitesse heeft er vorig seizoen voor gezorgd dat jullie rivaal de dubbel niet heeft gewonnen. Terwijl Petertje Cambuur een ronde verder hielp door zijn tweede elftal op te stellen.GangstaRiB schreef:Durft Vitesse nu wel? Vorig jaar met die competitiewedstrijd hadden ze vooraf al besloten om geen reet uit te voeren.
Overigens mag Fraser van mij de C-jeugd opstellen, maar dat doet hij niet, geloof ik.
- InnerHarbour
Ach, ik lees ook wat afgunst hier. Misschien niet zo raar, want voorlopig is Vitesse verder in de EL dan Ajax. Ik kan me ook voorstellen dat Ajacieden jaloers zijn op de killersmentaliteit. Er gewoon staan in zo'n finale en je niet als een stel jonge juffers laten weg zetten. De focus leggen op de juiste wedstrijden etc. Zoals Van Roosmalen al zei: misschien komt het doordat Amsterdam ongeschonden uit de oorlog kwam dat die Ajacieden niet begrijpen dat je beter niet op twee fronten kunt strijden... 

Denk je serieus dat wij jaloers zijn op Vitesse, Wouter?
Maar over F: wordt die videoscheids dit jaar al ingevoerd? Dat scheelt F. een punt of 10 in thuiswedstrijden.
Net volledig terecht een penalty voor Vitesse en géén doelpunt voor F.

Maar over F: wordt die videoscheids dit jaar al ingevoerd? Dat scheelt F. een punt of 10 in thuiswedstrijden.
Vitesse en vechtersmentaliteit?? Lees ik dat nou??
Huh... waar... wanneer???
Huh... waar... wanneer???
Geen idee, maar Vitesse heeft dit seizoen best een aardige ploeg. Alleen de rechtsbackpositie is erg slecht bezet, die Dabo was echt een dissonant. Maar Serero is bijvoorbeeld echt een versterking, en Linssen kan ook wel ballen. Verder vond ik Colkett beter dan Bruns.Yopii schreef:Denk je serieus dat wij jaloers zijn op Vitesse, Wouter?![]()
![]()
![]()
Dat Fraser Buttner eruit haalde vond ik wel opvallend. Het is een eigenwijs opvliegend jong, maar hij heeft wel een goede traptechniek.
Verder las ik net dat die videoref bij de competitie nog niet wordt gebruikt. Jammer, want je zag vandaag wel wat het verschil is. Een scheidsrechter is in de Kuip toch net iets minder bereid om de tegenpartij een strafschop te geven dan Feyenoord.
Ja... Ajax zal er jaloers op zijn dat Vitesse Serero heeft... 

Laatst gewijzigd door Javiskamp op za aug 05, 2017 7:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Erger me na 1 wedstrijd alweer kapot aan die kakkerlakken, wat liepen ze nou moeilijk te doen toen Foor die pingel erin schoot?
Ik denk wel dat NEC heel jaloers is.Javiskamp schreef:Ja... Ajax zal er jaloers op zijn dat Vitesse Serero heeft...

- Ajaciedjuh
Tuurlijk is Serero een versterking voor Vitesse, maar het zegt genoeg dat hij bij Ajax erbuiten is komen te vallen.Wouter schreef:Geen idee, maar Vitesse heeft dit seizoen best een aardige ploeg. Alleen de rechtsbackpositie is erg slecht bezet, die Dabo was echt een dissonant. Maar Serero is bijvoorbeeld echt een versterking, en Linssen kan ook wel ballen. Verder vond ik Colkett beter dan Bruns.Yopii schreef:Denk je serieus dat wij jaloers zijn op Vitesse, Wouter?![]()
![]()
![]()
Dat Fraser Buttner eruit haalde vond ik wel opvallend. Het is een eigenwijs opvliegend jong, maar hij heeft wel een goede traptechniek.
Verder las ik net dat die videoref bij de competitie nog niet wordt gebruikt. Jammer, want je zag vandaag wel wat het verschil is. Een scheidsrechter is in de Kuip toch net iets minder bereid om de tegenpartij een strafschop te geven dan Feyenoord.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Deze gaat tegen je gebruikt worden als hij Vitesse helpt met vele overwinningen he... dat snap je...Ajaciedjuh schreef:Tuurlijk is Serero een versterking voor Vitesse, maar het zegt genoeg dat hij bij Ajax erbuiten is komen te vallen.Wouter schreef:Geen idee, maar Vitesse heeft dit seizoen best een aardige ploeg. Alleen de rechtsbackpositie is erg slecht bezet, die Dabo was echt een dissonant. Maar Serero is bijvoorbeeld echt een versterking, en Linssen kan ook wel ballen. Verder vond ik Colkett beter dan Bruns.Yopii schreef:Denk je serieus dat wij jaloers zijn op Vitesse, Wouter?![]()
![]()
![]()
Ajax heeft tig keer zo veel pegels als Vitesse, dus ze zouden het daar ergens halverwege Amsterdam en Utrecht wel heel beroerd doen als ze mindere spelers zouden hebben. Overigens betwijfel ik of Serero zo veel onder doet voor bijvoorbeeld Schöne.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/75 ... tion-.html
Tja, bij Feyenoord zijn ze natuurlijk gewend dat ze alleen maar strafschoppen mee krijgen. Vermoedelijk was een groot deel van het Legioen niet eens op de hoogte van de spelregel dat de tegenstander een strafschop krijgt als Feyenoord een overtreding maakt in het eigen strafschopgebied...
Tja, bij Feyenoord zijn ze natuurlijk gewend dat ze alleen maar strafschoppen mee krijgen. Vermoedelijk was een groot deel van het Legioen niet eens op de hoogte van de spelregel dat de tegenstander een strafschop krijgt als Feyenoord een overtreding maakt in het eigen strafschopgebied...

Ik betwijfel dat ook. Zeker met Ziyech en Donny naast zich.Wouter schreef:Ajax heeft tig keer zo veel pegels als Vitesse, dus ze zouden het daar ergens halverwege Amsterdam en Utrecht wel heel beroerd doen als ze mindere spelers zouden hebben. Overigens betwijfel ik of Serero zo veel onder doet voor bijvoorbeeld Schöne.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Serro... goede speler, maar totaal geen effectiviteit. Schöne heeft dat wel, zowel assists & goals.
Los daarvan, op de plek van Schöne kan Ajax een flinke stap zetten
Los daarvan, op de plek van Schöne kan Ajax een flinke stap zetten
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Hiep hiep hoera voor Jones!
En nee, ik was niet meegegaan, Wouter en ja, ik was voor Feyenooit! Dat is iig een club met historie en een voetbalcultuur.

En nee, ik was niet meegegaan, Wouter en ja, ik was voor Feyenooit! Dat is iig een club met historie en een voetbalcultuur.

Alleen Sparta heeft meer historie dan Vitesse. En Feyenoord en voetbalcultuur...In mijn ogen is Feyenoord vooral een anticlub met veel tokkies. Net als NEC trouwens. Dat jij en Javiskamp je hier zo bezig houden met Vitesse toont dat wel aan. 

Wat is nou precies de reden dat jij te pas en te onpas NEC bij discussies betrekt Wouter?
Het gaat hier toch over de wedstrijd van Feyenoord en Vitesse?
Wat heeft NEC in dit verhaal van doen volgens jou ?
Het gaat hier toch over de wedstrijd van Feyenoord en Vitesse?
Wat heeft NEC in dit verhaal van doen volgens jou ?
Ik verwonder mij dat NEC-supporters zich zo bezig houden met Vitesse. Dat is alles. Ik zou verwachten dat jij en Ramona nu in het NEC-topic wilde discussies zouden hebben over de topper tegen Almere City, niet dat Ramona haar tijdelijke liefde voor Feyenoord zou betuigen.
Dus omdat wij voor NEC zijn mogen wij (zonder dat we dan een tokkie zijn of meer anti-vitesse dan voor NEC) een reactie plaatsen in een Vitesse topic?
Ik betrek Vitesse niet telkens bij een discussie als dat er niet toe doet volgens mij... net als jijNEC overal bij moet halen als een van ons ergens iets van zegt.
Zie de post over Serero... wat in godsnaam moet NEC in dit verhaal???
Ik heb meer het idee dat jou daar in iets dwars zit ofzo dan dat ik Vitesse haat (wat overigens niet het geval is... ik vind het gewoon een nikszeggende club... veel minder een echte club dan dat het geweest is)...
Maargoed... i got your point... ik zal me niet meer met Vitesse 'bezighouden' ... hoef jij je niet bij iedere post meer op NECers af te reageren... voor jou een stuk rustiger denk ik...
Ik betrek Vitesse niet telkens bij een discussie als dat er niet toe doet volgens mij... net als jijNEC overal bij moet halen als een van ons ergens iets van zegt.
Zie de post over Serero... wat in godsnaam moet NEC in dit verhaal???
Ik heb meer het idee dat jou daar in iets dwars zit ofzo dan dat ik Vitesse haat (wat overigens niet het geval is... ik vind het gewoon een nikszeggende club... veel minder een echte club dan dat het geweest is)...
Maargoed... i got your point... ik zal me niet meer met Vitesse 'bezighouden' ... hoef jij je niet bij iedere post meer op NECers af te reageren... voor jou een stuk rustiger denk ik...

Het mag, ik noem het alleen opmerkelijk. Dat je Vitesse een nietszeggende club vindt verbaast me, een tijdje geleden had iemand nog uitgezocht dat jij (en niet ik) de meest frequente poster was in het Vitessetopic. 

Laatst gewijzigd door Wouter op zo aug 06, 2017 9:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom haal jij NEC dan bij discussies die daar niet over gaan...? Laatste voorbeeld: serero... wat heeft NEC er volgens jou mee van doen?
Daar verbaas ik me altijd zo over bij jou... iets in NEC houdt jou schijnbaar erg bezig
Daar verbaas ik me altijd zo over bij jou... iets in NEC houdt jou schijnbaar erg bezig
Tja, als ik ergens even om wil lachen heb ik nu zo een onderwerp gevonden...