PSV
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PSV
En weer een Amsterdammer.
Overigens is mij die Luckassen niet echt in positieve zin opgevallen. Heb een aantal potjes van AZ gezien (topwedstrijden Ere en hun glorieuze europese campagne), maar daar viel hij eerder op in negatieve zin.
Er ligt blijkbaar het nodige op de plank om dure investeringen te doen. Dat vind ik opvallend.

Overigens is mij die Luckassen niet echt in positieve zin opgevallen. Heb een aantal potjes van AZ gezien (topwedstrijden Ere en hun glorieuze europese campagne), maar daar viel hij eerder op in negatieve zin.
Er ligt blijkbaar het nodige op de plank om dure investeringen te doen. Dat vind ik opvallend.
Dat doet maar.'Luckassen zag af van deel transfersom voor overstap naar PSV'
Volgens De Telegraaf heeft Derrick Luckassen zelf afgezien van zijn contractueel afgesproken deel van de transfersom om de overgang naar PSV mogelijk te maken. Bij een transfer naar Feyenoord was dat niet het geval geweest. Luckassen koos na een gesprek met Phillip Cocu echter heel bewust voor PSV. De transfersom kan naar verluidt uiteindelijk oplopen naar zes miljoen euro.

6 M voor een speler die ik niet bij Ajax zou willen zien.

-
Top deal dit. Voor ons dan. Wel benieuwd waar al dat geld vandaan komt...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Japan...?
Feyenoord schijnt (bijna) rond te zijn met Zeegelaar.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Jinne
- Site Admin
Mijn telefoon vond Haps ook niks en corrigeerde het naar Japan.De Dominee schreef:Japan...?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Ik hoor het die twee al zeggen, Willems heeft ook weleens een mindere periode.De eerste jaren schoot Willems bij PSV als een komeet omhoog, daarna volgde een behoorlijke dip. 'Dat kwam ook door blessures', aldus Willems. 'Ik geef toe dat het de laatste twee jaar te wisselvallig is geweest, maar die seizoenen heb je er ook tussen. Messi en Ronaldo hebben ook weleens een mindere periode.

VI
YNWA
Parkeerplaatsen in Tilburg zijn ook al verkocht.Peter schreef:Ze willen van Ginkel ook nog kopen. Zal ook wel weer 6-7 miljoen kosten. Investeren ze toch even 20-25 miljoen in een maandje. Geld zat daar.
IK GELOOF!!!!!!
InnerHarbour schreef: Ik hoor het die twee al zeggen, Willems heeft ook weleens een mindere periode.![]()

Ik hoor Messi wel zeggen: Willems eet ook wel eens teveel chips.

Arme fans van edsv. Hun club haalt Schwaab, Ajax haalt Sanchez. Ze dachten met Willems de nieuwe Marcelo / Roberto Carlos in huis te hebben. Komen er clubs voorbij die 10 M voor Riedewald aftikken, terwijl edsv maar geen afnemer voor kiloknaller Willems vindt.

Ook op dagen als deze valt er nog wel wat te lachen.

Freiburg of Barcelona, wat scheelt het heel? Leuke levendige stad ook.
Luuk de Jong zal er niet blij mee zijn. Mocht Willems zijn voorzet terugvinden dan had hij op die manier nog een paar doelpunten kunnen maken. Nu zal het weer puur van zijn techniek en wendbaarheid moeten komen.
Van Ginkel weer een seizoen op huurbasis in Eindhoven lees ik net. Daar hebben ze toch wel weer een goede speler aan hoor. Ik vroeg me eigenlijk ook af of we niet bij hem hadden moeten informeren om het middenveld te versterken. Al hebben we natuurlijk wel V.d.Beek klaarstaan.

Luuk de Jong zal er niet blij mee zijn. Mocht Willems zijn voorzet terugvinden dan had hij op die manier nog een paar doelpunten kunnen maken. Nu zal het weer puur van zijn techniek en wendbaarheid moeten komen.
Van Ginkel weer een seizoen op huurbasis in Eindhoven lees ik net. Daar hebben ze toch wel weer een goede speler aan hoor. Ik vroeg me eigenlijk ook af of we niet bij hem hadden moeten informeren om het middenveld te versterken. Al hebben we natuurlijk wel V.d.Beek klaarstaan.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Van Ginkel heeft twee keer nee gezegd dus laat maar. Dacht dat zijn contract na dit seizoen afliep maar kennelijk heeft Chelsea nog een keer verlengd met de hoop ooit nog wat te vangen voor hem.
Ondertussen heeft PSV een flater geslagen met de transfer van een e-Sporter van Telstar. Bleek wat anti boeren tweets geschreven te hebben in een ver verleden.
Ondertussen heeft PSV een flater geslagen met de transfer van een e-Sporter van Telstar. Bleek wat anti boeren tweets geschreven te hebben in een ver verleden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ja, dat is inderdaad wel iets om hem dan ook maar niet meer te benaderen. Je moet wel graag deze kant op komen. Daar staat tegenover dat Van Ginkel toen waarschijnlijk nog dacht in een grotere competitie te kunnen spelen. Inmiddels is hij daar dus van teruggekomen. Al is het natuurlijk nog wel tegen een Chelsea salaris. Dat zal ook de regen zijn dat het weer om huur gaat.Jinne schreef:Van Ginkel heeft twee keer nee gezegd dus laat maar. Dacht dat zijn contract na dit seizoen afliep maar kennelijk heeft Chelsea nog een keer verlengd met de hoop ooit nog wat te vangen voor hem.
....
Nil volentibus arduum
Ajax moet Van Ginkel niet meer willen (huren). Laat Donny lekker spelen. Die jongen is er klaar voor.Marillion schreef:Freiburg of Barcelona, wat scheelt het heel? Leuke levendige stad ook.![]()
IK GELOOF!!!!!!