en karsdorp ook wegDuke schreef:Everton zou ook interesse hebben in Jorgensen.
PSV
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: PSV
Kan je net zo goed gelijk laten gaan.. wilt niet geblesseerd raken en zal zich niet 100% inzetten.. Natuurlijk zal hij zeggen dat hij altijd 100% zal geven.. Maar de werkelijkheid zegt wat anders.Yopii schreef:Pas voor in de winterstop, begrijp ik.Duke schreef:Guardado is onderweg naar de VS, las ik. Hij zou een akkoord hebben bereikt met Los Angeles FC.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- InnerHarbour
Ze moesten creatief zijn volgens Brandts met andere woorden een salaris ver boven hun zogenaamde grens. 

YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dan is ie of toch niet zo heel goed of hij wordt al flink gepushed door een investeringsmaatschappij. Zeker als PSV gewoon EL speelt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Ze kopen nu 30% van de rechten ofzo voor 10 miljoen. Rest blijft bij 't investeringsfonds. Als 'ie de stap maakt, dan is hij volgend jaar speler van City of Porto. Maakt PSV een heel bescheiden winst. Risicovol, maar ze hebben altijd de gemeente nog.
Elk jaar verdwijnen bij alle ploegen de beste spelers weer. Maakt de eredivisie wel lekker onvoorspelbaar. Maar in Amsterdam en omstreken dachten ze dat ze de komende vijf jaar een abonnement op het kampioenschap zouden hebben omdat ze zo veel leuke talentjes haddenelliquido schreef:en karsdorp ook wegDuke schreef:Everton zou ook interesse hebben in Jorgensen.

Wimpey was overtuigd van hem toch?Peter schreef:Precies. Ze kopen nu 30% van de rechten ofzo voor 10 miljoen. Rest blijft bij 't investeringsfonds. Als 'ie de stap maakt, dan is hij volgend jaar speler van City of Porto. Maakt PSV een heel bescheiden winst. Risicovol, maar ze hebben altijd de gemeente nog.
IK GELOOF!!!!!!
Vorig jaar bij de OS voor het laatst zien spelen. Leuke speler: explosief, actie, doelgericht. Misschien is z'n ontwikkeling gestagneerd, want naast edsv hadden Celta en Zaragoza interesse. Top en subtop in Europa dus niet.Lionel schreef: Wimpey was overtuigd van hem toch?
D'n tovenaar gebruikte de woorden constructie en creatief. Na ja, als het niet lukt resteert de gang naar Canossa dan wel het stadhuis.
Misschien wordt Lozano dus wel net zo'n duur succes als Maher en Pereiro.

Het lijkt me dat ie duurder is dan die twee bij elkaar. Zowel in salaris als transfersom.
Marca meldt dat Lozano PSV 15 miljoen kost. Bovendien behoudt Pachuca een gedeelte van de rechten op Lozano (dit is verwarred, volgens Rik Elfrink op twitter is Lozano voor honderd procent 'van ons').
http://www.marca.com/claro-mx/futbol/me ... b465e.html
Marca meldt dat Lozano PSV 15 miljoen kost. Bovendien behoudt Pachuca een gedeelte van de rechten op Lozano (dit is verwarred, volgens Rik Elfrink op twitter is Lozano voor honderd procent 'van ons').
http://www.marca.com/claro-mx/futbol/me ... b465e.html
- Giacomo Puccini
Kende de speler niet, maar heb net even wat beelden op youtube bekeken, en op basis van die beelden lijkt Lozano me een goede speler en fijne versterking voor Psv. Blijft altijd afwachten hoe het uitpakt natuurlijk, maar ze zullen met een reden zo ver voor deze jongen zijn gegaan.
Ajax!
Goed voor PSV, goed voor die jongen en goed voor de eredivisie. Dus uiteindelijk ook goed voor Ajax. Van concurrentie wordt je scherper.
Puik werk van de tovenaar, hopelijk gaat Lozano ook leveren en niet zoals Perreiro maar 1x in de twee jaar er alleen tegen Ajax staan.
Het verhaal gaat dat PSV een extreem hoog doorverkooppercentage heeft geregeld: http://www.telegraaf.nl/telesport/28428 ... no___.html
Zou kunnen. 8 miljoen nu in cash en 75% van ik noem maar wat 16 miljoen, maakt samen 20 miljoen uitgesmeerd over x jaar.
Puik werk van de tovenaar, hopelijk gaat Lozano ook leveren en niet zoals Perreiro maar 1x in de twee jaar er alleen tegen Ajax staan.

Het verhaal gaat dat PSV een extreem hoog doorverkooppercentage heeft geregeld: http://www.telegraaf.nl/telesport/28428 ... no___.html
Zou kunnen. 8 miljoen nu in cash en 75% van ik noem maar wat 16 miljoen, maakt samen 20 miljoen uitgesmeerd over x jaar.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Ik ken hem niet, maar als jullie mochten kiezen, deze jongen of Neres?
Als dit gaat lukken dan hebben ze zich wel goed versterkt in 2 linies, moet alleen de verdediging nog op orde gemaakt worden.PSV wil Van Ginkel overnemen van Chelsea
Simon Zwartkruis Door:
Marco van Ginkel speelt mogelijk ook komend seizoen in het shirt van PSV. De Eindhovenaren willen de middenvelder overnemen van Chelsea. Eerder speelde Van Ginkel tot twee keer toe op huurbasis bij PSV.
De 24-jarige Van Ginkel voerde al gesprekken met technisch directeur Marcel Brands en trainer Phillip Cocu. Daarin heeft de middenvelder laten weten open te staan voor een langer verblijf in Eindhoven.
PSV gaat met Chelsea in gesprek over de transfer van Van Ginkel. De club wil hem overnemen en niet weer huren van de Londenaren. Van Ginkel ligt nog tot medio 2019 vast bij Chelsea, dat hem in 2013 overnam van Vitesse.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kan iemand mij uitleggen dat naast de Gemeente Eindhoven welke geldschieter gerant staat voor het beleid van Psv? las gisteren nog dat er wellicht rode cijfers gepresenteerd gaan worden en dat ook daarom 2 sterkhouders vertrekken en vervolgens dit? 

Weer op zoek naar een Interim coach..
Precies, waar komt dat geld vandaan?
Ik geloof weinig van dat verhaal over een extreem hoog doorverkooppercentage. Op die manier ligt het risico bijna geheel bij Pachuca. Dat is toch niet interessant voor die club? Of ze moeten van hem af willen.
Ik geloof weinig van dat verhaal over een extreem hoog doorverkooppercentage. Op die manier ligt het risico bijna geheel bij Pachuca. Dat is toch niet interessant voor die club? Of ze moeten van hem af willen.
Als hij niet verkocht wordt, loopt Pachuca alles mis. Zal er een verkoopverplichting na een x aantal jaar staan? Want PSV zal niet graag willen verkopen als ze er toch nauwelijks iets aan overhouden?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Jinne
- Site Admin
Benieuwd wie ze halen als tweede keeper nu Pasveer naar Vitesse is en Jurjus een seizoen naar Roda. Ruiter is de meest voor de hand liggende optie.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!