Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

zeux

Re: Feyenoord

Bericht door zeux » ma jun 12, 2017 8:50 pm

En ze moeten zonder Saint Dirk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

999

Bericht door 999 » di jun 13, 2017 5:21 pm

Eljero Elia (30) heeft voor drie jaar
getekend bij Basaksehir.Het vertrek van
de vleugelspits bij Feyenoord zat er al
aan te komen.Elia heeft nu de medische
keuring succesvol afgerond,waarmee zijn
transfer naar de Turkse nummer twee is
beklonken.
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jun 13, 2017 6:24 pm

Basaksehir is altijd de club van zijn dromen geweest. Leuk voor hem dat hij daar dan uiteindelijk toch nog terecht komt. :hypocrite.gif:
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di jun 13, 2017 7:53 pm

Bestaan Basaksehir dekbedden?

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di jun 13, 2017 8:21 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Bestaan Basaksehir dekbedden?
Ze hebben wel een dramatisch openbaar vervoer systeem. Die trein komt er maar 1 keer langs.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

elliquido

Bericht door elliquido » di jun 13, 2017 9:57 pm

Met groot moefti Erdogan zal er een groot " kuip" voordeel zijn.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » vr jun 16, 2017 6:14 pm

RTV Rijnmond meldt dat de Coolsingel volgende zomer vanwege werkzaamheden niet beschikbaar zal zijn voor een eventuele huldiging van Feyenoord. Tenzij Feyenoord al voor 8 april kampioen zou worden, staan werkzaamheden een eventuele huldiging in de weg. "We gaan dan op zoek naar een mooi alternatief", zegt wethouder Adriaan Visser in een reactie tegenover RTV Rijnmond.

Sandro

Bericht door Sandro » vr jun 16, 2017 7:42 pm

Prima gepland die werkzaamheden. Maar mocht het een jaar of 18 uitlopen dan is dat ook geen probleem :666.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » vr jun 16, 2017 7:49 pm

Wie wordt er in die 18 jaar dan kampioen???

Met de huidige verwachting staan Ajax en Feyenoord weer gelijk aan kansen daarvoor... PSV heb ik geen idee van

(Ondanks dat ik EDSVer ben natuurlijk)

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di jun 20, 2017 1:06 pm

De terugkeer van Jean-Paul Boëtius naar Feyenoord wordt spoedig afgerond. Mogelijk komt er dinsdag al witte rook. Tegenover de komst van de vleugelaanvaller staat mogelijk het vertrek van Rick Karsdorp, die maandag in Italië onderhandelde met AS Roma.

De vleugelverdediger is inmiddels terug naar zijn vakantieadres, terwijl zijn familie en zaakwaarnemer naar huis zijn. AS Roma hoopt de deal einde deze week af te ronden. Feyenoord denkt meer dan vijftien miljoen te kunnen krijgen, waarmee de zelfopgeleide speler de grootste transfer is in de historie van de club.

Met het geld voor Karsdorp kunnen de Rotterdammers zelf wat makkelijker zakendoen. Boëtius wacht alleen nog op een akkoord tussen Feyenoord en FC Basel, voordat hij zijn handtekening zet onder een meerjarig contract. Er ligt inmiddels een Rotterdams bod in Zwitserland.
Triest... Als ze dit een versterking vinden, hebben ze dan echt zo weinig geld dat ze bij dit soort jongens uitkomen?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jun 21, 2017 9:46 am

Best wel realistisch van Feyenoord, van Persie moet dan 5 miljoen netto inleveren om de eer te hebben om voor, wat zal het zijn 750.000 bruto per jaar, in die bouwval te mogen spelen. :drecul.gif:
Verdeeldheid bij Feyenoord over terugkeer Van Persie

Terwijl Dirk Kuijt zich buiten het veld oriënteert op zijn toekomst, hoopt Feyenoords technisch directeur Martin van G

eel Robin van Persie te strikken voor de rol die Kuijt de afgelopen twee jaar vervulde in de kleedkamer van Feyenoord.

Van Geel bracht de mogelijke komst van de Oranje-topscorer aller tijden intern al ter sprake. Hij had een onderhoud met bondscoach Dick Advocaat, afgelopen seizoen nog trainer van Fenerbahçe. Die stelde kort gezegd dat, mits helemaal fit, Robin van Persie nog steeds een topvoetballer kan zijn.

Niettemin is er verdeeldheid binnen Feyenoords raad van commissarissen, en dan vooral over de woorden 'mits fit'. Van Persie is geen Kuijt. Technisch beter, maar mentaal en fysiek slaat de balans door in het voordeel van Kuijt, die op basis van die kwaliteiten zijn stempel drukte op Feyenoord. Van Persie, die in augustus 34 jaar wordt, speelde door blessures lang niet alles bij Fenerbahçe: afgelopen seizoen 24 competitieduels, waarvan zes volledige.

Een ander verschil: Kuijt kwam in de zomer van 2015 transfervrij naar De Kuip, terwijl Van Persie nog een jaar onder contract staat. Dat hoeft geen probleem te zijn als Fenerbahçe besluit af te zien van een transfersom, doordat de club op die manier af kan van het salaris van de aanvaller, dat volgens Turkse bronnen zo rond de vijf miljoen euro netto ligt.

Natuurlijk beseft Van Persie dat zulke bedragen bij Feyenoord onmogelijk zijn, maar hij zal zeker tot de bestbetaalde spelers willen horen, zoals Kuijt dat ook was. De club moet beslissen of zij dat overheeft voor een voetballer zonder restwaarde en of Van Persie dan in staat zal zijn hetzelfde te brengen als wat Kuijt bracht.
BTW, ik lees ook dat er een stroming binnen de club is die Kuyt algemeen directeur wil maken. Op welke verdienste zou die dominee dat moeten worden, likken naar de pers en de supporters?
YNWA

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo jun 21, 2017 10:35 am

Wat zijn de kwalificaties van Van der Sar dan? Is toch hetzelfde? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jun 21, 2017 11:38 am

Volgens mij heeft van der Sar nog iets van een HBO-opleiding gedaan aan de JC academie. Die Katteker heeft alleen de lagere visserijschool gedaan, kan aardig een haring schoonmaken en dat zal hier helpen om algemeen directeur te worden maar ergens heb ik het idee dat er zelfs bij Feyenoord iets meer van je wordt gevraagd. :biggrin.gif:
YNWA

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo jun 21, 2017 12:06 pm

Hij zou toch ingewerkt worden als een soort hulpje van Van Geel? Laat hem maar het technisch beleid verkloten. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jun 21, 2017 12:08 pm

Oh begrijp mij goed, ik juich het toe. :biggthumpup.gif:
YNWA

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za jun 24, 2017 2:25 pm

Boetius is binnen en nu gaan ze voor Diks?

Khraa

Bericht door Khraa » za jun 24, 2017 2:30 pm

Kunnen ze niet voor Dijks gaan? Lijkt me een echte Feyenoordspeler.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jun 25, 2017 11:13 am

Dijks kunnen ze niet betalen... Het zou me trouwens niets verbazen als ze straks ook nog met vd Hoorn komen aanzetten...

Alexander

Bericht door Alexander » di jun 27, 2017 10:19 am

Diks dus naar Feyenoord. Knap dat de kakkies Barcelona, Juventus en Chelsea hebben afgetroefd bij deze absolute topspeler.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jun 27, 2017 10:53 am

Ik vraag me af op basis van wat die Diks nou een versterking zou moeten zijn. Was dit halve jaar toch erg matig? Ontwikkeling lijkt stil te staan sinds zijn vertrek naar Italië.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jun 27, 2017 11:07 am

Ik lees en hoor eigenlijk alleen maar hele optimistische berichten uit Rotterdam over hun a.s. kampioenschap terwijl zij drie min of meer basisspelers kwijt zijn en daar een mislukte speler uit hun jeugd voor terug hebben.

Ik dacht dat arrogantie alleen in Amsterdam voorkwam. :hypocrite.gif:
YNWA

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jun 27, 2017 12:31 pm

Nope, die komt vooral uit Liverpool. :666.gif:

Feyenoord is er zeker op achteruit gegaan. Elia, Kuyt en Kasdorp weg. Met Boetius en Diks terug, ga je er kwalitatief gezien op achteruit.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Wouter

Bericht door Wouter » di jun 27, 2017 12:37 pm

Peter schreef:Ik vraag me af op basis van wat die Diks nou een versterking zou moeten zijn. Was dit halve jaar toch erg matig? Ontwikkeling lijkt stil te staan sinds zijn vertrek naar Italië.
Hij is natuurlijk veel te vroeg naar het buitenland vertrokken, zoals wel meer spelers doen tegenwoordig. Toch heb ik hem altijd wel een jongen met potentie gevonden. Moet alleen zijn hoofd wat meer koel houden, is soms te veel bezig met gebaartjes naar de scheidsrechter.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jun 27, 2017 12:42 pm

Wouter schreef:
Peter schreef:Ik vraag me af op basis van wat die Diks nou een versterking zou moeten zijn. Was dit halve jaar toch erg matig? Ontwikkeling lijkt stil te staan sinds zijn vertrek naar Italië.
Hij is natuurlijk veel te vroeg naar het buitenland vertrokken, zoals wel meer spelers doen tegenwoordig. Toch heb ik hem altijd wel een jongen met potentie gevonden. Moet alleen zijn hoofd wat meer koel houden, is soms te veel bezig met gebaartjes naar de scheidsrechter.
Oh, dan zal hij daar wel in de smaak vallen.
Nil volentibus arduum

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di jun 27, 2017 12:47 pm

Ik heb op Feyenoord netwerk gekeken, maar daar zijn ze niet al te enthousiast over al die aankopen hoor... veel zien de bui al weer hangen, zeker als straks Jorgensen nog weg lijkt te gaan, dan worden ze een lachertje in de CL.

Plaats reactie