Moderator: mods
Die pagina is wel weer een aanrader hoor. Ik zit nog maar op de bladzijdes ruim voordat de wedstrijd begint en het is al smullen.Wouter schreef:Op Feyenoord Netwerk zijn ze boos op Excelsior omdat "die lijers met het mes tussen de tanden speelden. Het leken wel Spartanen."
Gaan er nog wel meer volgen hoor... Is toch machtig mooi.. je stad nu al slopen..Demosthenes schreef:Vond Nigel Hasselbaink in de B1 (van Ajax) geen slechte voetballer. Hij was aanspeelbaar in de dekking en PSV zag wel iets in hem. Daarna een tijdje Schotland en nu Excelsior en ... een mooie 1-0.
Er zijn 30 F-supporters aangehouden, dat is weinig!
Dubbel schreef:Die pagina is wel weer een aanrader hoor. Ik zit nog maar op de bladzijdes ruim voordat de wedstrijd begint en het is al smullen.Wouter schreef:Op Feyenoord Netwerk zijn ze boos op Excelsior omdat "die lijers met het mes tussen de tanden speelden. Het leken wel Spartanen."
FN is precies AT, maar dan met wat meer posters. :-)Dubbel schreef:Die pagina is wel weer een aanrader hoor. Ik zit nog maar op de bladzijdes ruim voordat de wedstrijd begint en het is al smullen.Wouter schreef:Op Feyenoord Netwerk zijn ze boos op Excelsior omdat "die lijers met het mes tussen de tanden speelden. Het leken wel Spartanen."
Sandro_Calaaabro schreef:En van AT maak jij onderdeel uit. Kortom, jij staat gelijk aan de gemiddelde FN'er.
Ah ok, je stelt ze dus aan elkaar gelijk omdat ze beiden zo divers zijn? Ik had het idee dat je punt iets anders was.zeux schreef:Sandro_Calaaabro schreef:En van AT maak jij onderdeel uit. Kortom, jij staat gelijk aan de gemiddelde FN'er.
FN zal vast even divers zijn als AT. :-)
Inderdaad, blijkbaar gewoon wat frustraties die eruit moesten.Wouter schreef:Opmerkelijk hoe die rellen werden gebagatelliseerd op de TV.
Ruim 100 arrestaties, dat is ruim zes keer het aantal bij de "Turkenrellen".Wouter schreef:Opmerkelijk hoe die rellen werden gebagatelliseerd op de TV.