Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Lionel

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » za mei 06, 2017 2:20 pm

Vijftienduizend waarvan de helft voor Feyenoord was.
IK GELOOF!!!!!!

Wouter

Bericht door Wouter » za mei 06, 2017 2:27 pm

Nee, er waren in totaal 19 duizend bij die wedstrijd. Vitesse trok dit seizoen gemiddeld ongeveer 15 duizend toeschouwers (heb het even opgezocht).

Vierduizend Feyenoorders zullen het ongeveer zijn geweest. 1200 in het uitvak plus 2800 op West. Die BC-leden konden tien kaarten p.p. kopen voor de West-tribune en hebben die massaal aan Feyenoorders verpatst, terwijl gewone seizoenkaarthouders 1 kaartje bij konden kopen (en aanvankelijk zelfs geen). Vitessesupporters op Noord en Zuid werden na afloop zelfs even opgesloten. Daarom ligt de supportersvereniging nu ook op ramkoers met de clubleiding.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za mei 06, 2017 3:46 pm

Alle lof voor Feyenoord. Maar het wordt nu wel een beetje potsierlijk met al die emoties die zogenaamd loskomen. Iedereen doet net alsof we hier te maken hebben met een topteam, maar dat is het probleem: het is best middelmatig allemaal.
Whitey on the moon.

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » za mei 06, 2017 5:27 pm

Wouter schreef:Nee, er waren in totaal 19 duizend bij die wedstrijd. Vitesse trok dit seizoen gemiddeld ongeveer 15 duizend toeschouwers (heb het even opgezocht).

Vierduizend Feyenoorders zullen het ongeveer zijn geweest. 1200 in het uitvak plus 2800 op West. Die BC-leden konden tien kaarten p.p. kopen voor de West-tribune en hebben die massaal aan Feyenoorders verpatst, terwijl gewone seizoenkaarthouders 1 kaartje bij konden kopen (en aanvankelijk zelfs geen). Vitessesupporters op Noord en Zuid werden na afloop zelfs even opgesloten. Daarom ligt de supportersvereniging nu ook op ramkoers met de clubleiding.
Ds best weinig voor zo een team... in vergelijking met (pak hem beet) NEC die wat meer dan 11.000 supporters trok gemiddeld...

Wouter

Bericht door Wouter » za mei 06, 2017 6:27 pm

Hoezo voor zo'n team? Het is een uiterst matig team dat dankzij een goede spits en - voor het eerst in de clubhistorie - wat mazzel de beker pakt. Het voetbal lijkt doorgaans nergens op.

LucaS

Bericht door LucaS » za mei 06, 2017 8:43 pm

Natuurlijk trekt rkc procentueel veel meer mensen uit de thuusstad als vitesse
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za mei 06, 2017 8:51 pm

Wie denkt dat Excelsior morgen zn best gaat doen? Ik niet iig. Zwolle was de laatste tegenstander die zelf ook nog wat moest.

Sandro

Bericht door Sandro » za mei 06, 2017 8:58 pm

LucaS schreef:Natuurlijk trekt rkc procentueel veel meer mensen uit de thuusstad als vitesse
ZE winnen voor het eerst een prijs in al die tijd en ik heb er gewoon helemaal niks van gemerkt in Arnhem.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wouter

Bericht door Wouter » za mei 06, 2017 9:14 pm

Heb je jezelf opgesloten in de kelder of zo? Het was een gekkenhuis in de stad op maandag. Maar jij stond zeker op een parkeerplaats buiten de stad, daar doen ze de huldigingen van Ajax toch tegenwoordig, nadat die pleinen in A'dam werden gesloopt? Op P2 of P3 of welke was het ook alweer? :smallgrin.gif:

Hoe dan ook, vanmiddag was er een dronken tokkie in de supermarkt hier die riep dat alle joden dood moeten, dat het islamitische kassameisje haar kopvod af moest doen en dat hij de bedrijfsleider die hem de deur wees buiten nog wel tegen zou komen. Wat een mafkees zeg. Het blijft jammer dat Ajax en Feyenoord zo veel tuig op de tribune hebben zitten. Bij de bekerfinale was er een prima sfeer tussen AZ- en Vitessesupporters. Ik had het leuk gevonden om met de maten ook naar Amsterdam te gaan. Even Indonesisch eten in de bezemkast van Yopi, pilsje bij die graaiende RKC-bankier en zo. Helaas kreeg de KNVB knikkende knieën voor dat tuig en besloot de bond Feyenoord maar weer eens een voordeeltje te gunnen. 440 kilometer onderweg zijn naar een stadion op een paar km van mijn paleis, waarvan 220 km veevervoer, gaat me te ver.
Laatst gewijzigd door Wouter op za mei 06, 2017 9:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Sandro

Bericht door Sandro » za mei 06, 2017 9:32 pm

Op maandag werk ik. En dat is niet in Arnhem. Maar de rest van mijn gezin heeft er ook niks van gemerkt hoor, dus je moet niet zo overdrijven.

Over de speelronde morgen: ik laat me leiden door het weer. Als dat zo lekker is als vandaag dan ga ik helemaal niks kijken en lekker naar buiten.

Wouter

Bericht door Wouter » za mei 06, 2017 9:35 pm

Je bent gewoon nukkig omdat ze je huis geelzwart geverfd hebben.

Ik kwam dus aardig in de buurt met de parkeerplaats buiten de stad. Apeldoorn is immers zoiets. Misschien moet ik morgen even naar Gouda gaan. Kan ik daarna stoer zeggen dat ik heulemaol niks van die Feyenoorders gemerkt heb. :smallgrin.gif: :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door Wouter op za mei 06, 2017 9:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Sandro

Bericht door Sandro » za mei 06, 2017 9:39 pm

Werd wel nukkig toen ik zag dat Grieks restaurant Delphi vlakbij het station geelzwart was.

Hoe mooi zou het zijn als we naar Zweden gaan. Dan ga ik een zelfgemaakte poster ophangen: Iedereen naar Solna, voor een échte prijs.

Wouter

Bericht door Wouter » za mei 06, 2017 9:44 pm

Als je toe bent aan nieuwe kozijnen, is dat wellicht een goed idee! :confused.gif:

En je hebt er dus toch iets van gemerkt, liegbeest! :smallgrin.gif:

Misschien kun je dankzij het succes van Vitesse wel een baantje krijgen in Arnhem, zodat je niet meer met de bus naar Apeldoorn moet. Lees immers maar wat de wethouder Economie daarover zegt: http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_i ... sse27.html

Kortom, ultieme dankbaarheid is wat jij Vitesse en al zijn aanhangers zou moeten betuigen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo mei 07, 2017 8:46 am

Wouter schreef:Als je toe bent aan nieuwe kozijnen, is dat wellicht een goed idee! :confused.gif:

En je hebt er dus toch iets van gemerkt, liegbeest! :smallgrin.gif:

Misschien kun je dankzij het succes van Vitesse wel een baantje krijgen in Arnhem, zodat je niet meer met de bus naar Apeldoorn moet. Lees immers maar wat de wethouder Economie daarover zegt: http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_i ... sse27.html

Kortom, ultieme dankbaarheid is wat jij Vitesse en al zijn aanhangers zou moeten betuigen.
Mogen wij als belastingbetaler ook eens iets terugzien van die ver- en aankoop van het stadion? Voor een symbolisch bedrag gekocht maar vervolgens voor het volle pond verpatsen, zoiets was het toch? Ik heb geen enkel respect voor zo'n club die ook nog eens een Russisch geld-witwas machine is.
Whitey on the moon.

Wouter

Bericht door Wouter » zo mei 07, 2017 9:04 am

Je hebt er duidelijk geen enkel verstand van. Het Gelredome is nooit in het bezit van Vitesse geweest.

Het omgekeerde is zelfs het geval. Vitesse moet een fikse boete betalen als de club het Gelredome koopt. Daar is nu discussie over.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo mei 07, 2017 9:56 am

Feyenoord kampioen en dan zal G. de Jong wel gaan pleiten voor een nationale feestdag, want alleen scholieren in Rotterdam een vrije dag geven doet weinig recht aan de prestatie van de "nationale trots Feyenoord", uiteraard gaat het feestvieren samen met de toekenning van het predicaat "Koninklijk". Vervolgens een volksfeest op de Coolsingel met naar schatting 650.000 à 1.000.000 kijkers en miljoenen volgers op het web.

Ben slechts twee weken met vakantie geweest, hadden er beter vier kunnen zijn, Rotterdam is al in de ban van het kampioenschap; een van mijn buren is zo zenuwachtig dat hij nu al rondjes in zijn (kleine) tuin aan het lopen is, of is hij het gras voeding aan het geven? (Heeft hij morgen geel gras!) Excelsior zal, net als Vitesse en Utrecht "op het scherpst van de snede" het duel aangaan, is de verwachting. :excited.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo mei 07, 2017 10:12 am

Ramen en deuren gesloten houden. Geen televisie en geen radio. En dan ondertussen lekker toeleven naar de wedstrijd van donderdag tegen Lyon. :ajaxscarf.gif:
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo mei 07, 2017 10:36 am

Als Excelsior gewoon normaal zijn best zou doen vanmiddag wint fnoord daar geen eens, die stelling durf ik wel aan.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo mei 07, 2017 10:38 am

brigade zuid schreef:Als Excelsior gewoon normaal zijn best zou doen vanmiddag wint fnoord daar geen eens, die stelling durf ik wel aan.
De stelling dat Excelsior vandaag weinig tot niets zal doen, durf ik wel aan, want punten pakken tegen Feyenoord is te gevaarlijk voor de spelers van Excelsior.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Iniesta

Bericht door Iniesta » zo mei 07, 2017 10:41 am

Als je een gezinnetje hebt, kan ik me ook nog wel voorstellen dat je ambitie om met met een hattrick geschiedenis te schrijven erg laag ligt als Excelsior aanvaller.
Zou me niks verbazen als die gasten als wat expliciete "aanmoedigingen" thuis hebben ontvangen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo mei 07, 2017 10:41 am

Haha idd... of ze moeten levensmoe zijn.

Sandro

Bericht door Sandro » zo mei 07, 2017 10:46 am

Kampioen worden ze toch wel. Dan maar vandaag en niet in De Kuip.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mei 07, 2017 10:47 am

Precies; liever vandaag. Zouden wij ons dan kwalificeren voor de EL-finale, lult helemaal niemand meer over ze.

Alexander

Bericht door Alexander » zo mei 07, 2017 10:51 am

Wat een treurige dag vandaag.

Toppie

Bericht door Toppie » zo mei 07, 2017 11:15 am

Echt overal kakkies zien lopen met shirtjes aan en een hoop herrie :1evil.gif: :ajaxscarf.gif:

Plaats reactie