UEFA geeft Kuipers de leiding bij Barcelona - Juventus
De UEFA heeft Björn Kuipers aangesteld als scheidsrechter voor de Champions League-kwartfinale tussen Barcelona en Juventus, die woensdag om 20.45 van start gaat.
Juventus won in eigen huis met 3-0 van Barcelona, waardoor de Spanjaarden net als in de vorige ronde tegen Paris Saint-Germain een (klein) wonder nodig hebben om uitschakeling te voorkomen. Tegen PSG lukte dat door na een 4-0 nederlaag in Parijs in Camp Nou met 6-1 te winnen. Arbiter Deniz Aytekin kreeg na die wedstrijd veel kritiek omdat hij in het voordeel van de Catalanen zou hebben gefloten. ZOU![]()
Dit keer is Kuipers aangewezen om de nu al beladen wedstrijd in goede banen te leiden. De Nederlanders wordt bijgestaan door zijn vaste assistenten Sander van Roekel en Erwin Zeinstra. Mario Diks fungeert als vierde official, terwijl Danny Makkelie en Pol van Boekel de lijnrechters zijn. Barcelona - Juventus wordt de 43ste Champions League-wedstrijd voor Kuipers. In totaal floot hij al 121 internationale duels.
Champions League
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Champions League
Over het algemeen een prima scheids, gewoon voor elke schwalbe direct geel geven, kijken met hoeveel 'man' die wedstrijd eindigt.
YNWA
Zozo. Kuipers weer op het hoogste niveau. Ik dacht dat hij na een paar foutjes wel afgedaan had bij de grote baas (nog steeds Collina toch?).
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Kuipers was toch degene die Barcelona ooit twee onterechte strafschoppen gaf? (Ja ik weet het, die omschrijving laat veel mogelijkheden open)beelzebub schreef:Zozo. Kuipers weer op het hoogste niveau. Ik dacht dat hij na een paar foutjes wel afgedaan had bij de grote baas (nog steeds Collina toch?).
Wollt ihr den totalen Mensch?
- InnerHarbour
Vanavond
Leicester City - Atlético Madrid
en
Real Madrid - Bayern München
Laat ik eens een gedurfde
voorspelling doen, die twee uit Madrid door.
Leicester City - Atlético Madrid
en
Real Madrid - Bayern München
Laat ik eens een gedurfde

YNWA
-
De bewierookte Bundesliga. Schalke ging kansloos ten onder tegen Ajax. En ook Bayern vind ik stilstaan. Lahm, Robben, Ribery, Alonso... allemaal richting einde carriere. Costa en Coman nergens meer te bekennen. Kraack noch smaak.
Whitey on the moon.
Atletico moet ik nog maar zien...
Edit: Laat maar, het is al een half uur bezig en staat al 0-1 voor Atletico zie ik.
Edit: Laat maar, het is al een half uur bezig en staat al 0-1 voor Atletico zie ik.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Poeh. Die had wel mogen zitten Robben...
En hij versiert een strafschop. :-)
En hij versiert een strafschop. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Jinne
- Site Admin
Ramos weer met een belangrijke goal.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Bayern wordt hier even opzichtig genaaid.
Champions League
Weer een Spaans-momentje. Spanjaard geen 2e gele kaart geven en Vidal wel
Laatst gewijzigd door columbus op di apr 18, 2017 9:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En daar zwijnt RM weer. Zelf ontsnappen aan rood en Bayern wel zo'n kaart zien krijgen.
Aardige pot in de tweede helft. Maar met die kaart zal de angel er wel uit zijn voor de eventuele verlenging.
Aardige pot in de tweede helft. Maar met die kaart zal de angel er wel uit zijn voor de eventuele verlenging.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Die Casimiro is ook wel een opzichtig naaizwijn zeg. Deed al een keer alsof ie verkracht en vermoord werd na een lichte overtreding en komt zelf weg met de ene overtreding na de andere zonder een tweede gele kaart.
- InnerHarbour
Jinne schreef:Ramos weer met een belangrijke goal.

En zo zie je maar van Duitsers ben je nooit zomaar af.
YNWA
- Jinne
- Site Admin
Casimero mag ook nog afgestraft duiken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Wat een fenomeen blijft die Ronaldo toch! Alle 4 de doelpunten van Real door hem gemaakt.
Buitenspel, toch?
Bayern hoeft alsnog nog maar één keer te scoren. Hebben ze een kwartier voor.
Bayern hoeft alsnog nog maar één keer te scoren. Hebben ze een kwartier voor.
Ja, Ronaldo kan vreselijk goed ballen. Scheidsrechter drukt wel enorm zijn stempel.
Staat een halve meter buitenspel .. en dat in een CL. Wedstrijd ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
En dat is nummer 5..
- InnerHarbour
Goede scheids... :)