Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
PSG is het slachtoffer geworden van het eigen laffe spel in Barcelona. Niet de schim van de ploeg die het in Parijs was.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
+1 , met die 4 - 0 voorsprong kwamen ze al verkeerd het veld op, want anders laat je niet toe dat Barcelone zo vlug scoort, en bij de tegengoal ( 3 - 1 ) dachten ze dat het over en sluiten was, en dan krijg je 3 goals tegen in 7 minuten .
Dan moet je gewoon effe in de spiegel kijken ...
Dan moet je gewoon effe in de spiegel kijken ...
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat sowieso, maar met een normale scheidsrechter was er niets aan de hand geweest. Het komt ieder jaar voor dat Barca, op rand van uitschakeling, de scheidsrechter als twaalfde man kan noteren. Chelsea en Inter weten er bijvoorbeeld alles van.
Bayern, Atletico, Juventus en Dortmund it is.
- InnerHarbour
wimpey schreef:Juve laat niets heel van Baffa.

Dat laatste weet ik niet, mijn nieuwe 'vriendje' is goed hoor.En ik gok op Bayern, Atleti en Dortmund.

YNWA
Met een normaal PSG ook niet ...Peter schreef:Dat sowieso, maar met een normale scheidsrechter was er niets aan de hand geweest. Het komt ieder jaar voor dat Barca, op rand van uitschakeling, de scheidsrechter als twaalfde man kan noteren. Chelsea en Inter weten er bijvoorbeeld alles van.
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Drie explosies bij de spelersbus van Dortmund, verdediger Marc Bartra gewond, doorgaan van de wedstrijd is onzeker.
YNWA
- InnerHarbour
Dit gaat niet door, zo achterlijk zal de UEFA toch niet zijn ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb liever dat het wel doorgaat, bovendien zit iedereen toch al in het stadion en er zijn geen ernstig gewonden.
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Hmm... dan zit er niks anders op dan naar die matennaaiers van Barca te kijken.
Ik zie Barcelona eigenlijk nooit spelen, maar ik lees er wel van alles over hier. Maar idd, wat is die Neymar zo vroeg in de wedstrijd alweer kleinzerig aan het doen met als doel krediet te krijgen bij de scheids.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Wat gedraagt Messi zich irritant vanavond, elke keer zo verongelijkt.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Overigens net wat flitsen voorbij zien komen en de beste Argentijn in het veld (heerlijk zwarte voetbalschoenen
} speelde duidelijk bij Juve.

YNWA
Barca zorgt niet 2x voor een stunt....
....toch?
....toch?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
Het is maar de vraag hoe ver de UEFA ze wil zien komen, met de juiste scheidsrechter is veel mogelijk Mano. 

YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die scheids van gisteren was me ook weer hopeloos. Niet zozeer pro Juve of pro Barca, maar gewoon weer heel slecht. Heel apart.
Juventus was overigens koelbloedig en een heel stuk verder dan Barcelona. De jaren van suprematie zijn echt voorbij en de sleet zit er op.
Juventus was overigens koelbloedig en een heel stuk verder dan Barcelona. De jaren van suprematie zijn echt voorbij en de sleet zit er op.