Champions League
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Champions League
Hopelijk krijgen we wat leuke lotingen, zodat we verrassende halve finales krijgen. Zoiets:
Leicester-Monaco
Dortmund-Atletico
Barcelona-Bayern
Real-Juventus
Leicester-Monaco
Dortmund-Atletico
Barcelona-Bayern
Real-Juventus
What's up met de fransen
PSG speelde (thuis) goeie pot, Lyon speelt erg sterk, Monaco is op dreef.
Ik zie weergaloze middenvelders die we van naam 'nog niet echt goed' kennen
welk blik hebben ze geopend?

PSG speelde (thuis) goeie pot, Lyon speelt erg sterk, Monaco is op dreef.
Ik zie weergaloze middenvelders die we van naam 'nog niet echt goed' kennen
welk blik hebben ze geopend?

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
Frankrijk heeft blikken vol met grote sterke negers die goed kunnen voetballen uit hun voormalige kolonies. Hier hebben wij blikken vol met zaalvoetballende Marokkaantjes van 1 meter 70 en 50 kilo die zo leuk nutteloos de bal hoog kunnen houden. Aren't we the lucky ones. 

YNWA
Kanté is een klein menneke. En veel en veel beter dan de grote Pogba.
Ik snap je punt wel, snijdt ook zeker hout. Wanneer je het lichaam niet hebt, wordt het lastig. Maar het is wel handig om atletisch vermogen te combineren met enige voetbalskills.
Ik snap je punt wel, snijdt ook zeker hout. Wanneer je het lichaam niet hebt, wordt het lastig. Maar het is wel handig om atletisch vermogen te combineren met enige voetbalskills.
Het is inderdaad vrij bizar hoeveel goede spelers de Fransen hebben.
IH heeft iets met Nouri he.. want welke Marokkaan hebben we nog meer, behalve Ziyech en Nouri?
IH heeft iets met Nouri he.. want welke Marokkaan hebben we nog meer, behalve Ziyech en Nouri?
IK GELOOF!!!!!!
Die Guardiola is me er ook een he: deze ploeg heeft nog niet veel ervaring. 

Bedoelde hij niet Monaco? Want anders is hij gek.. Zitten wel echt een paar kneuzen bij City. En met Sterling en Sane op de vleugels win je de CL of PL ook niet.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Uitzonderingen heb je altijd nu is Kanté natuurlijk wel sterk en snel, maar hij is een uitzondering als je het over lengte hebt. Ik ben 'verliefd' op die Kylian Mbappé,wimpey schreef:Kanté is een klein menneke. En veel en veel beter dan de grote Pogba.

YNWA
Die jongen is pas 18.. bizar!
Ik vind die Fabinho een klasbak. Die i.p.v. Schone
Ik vind die Fabinho een klasbak. Die i.p.v. Schone

IK GELOOF!!!!!!
Ik WIST het!InnerHarbour schreef: Ik ben 'verliefd' op die Kylian Mbappé,![]()

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Op het hoogste podium hebben we dus nog één frêle buitenspeler rondhuppelen en een bankzittende keeper. Beetje niveau Wales denk ik.
Guardiola is gewoon een underachiever.wimpey schreef:Die Guardiola is me er ook een he: deze ploeg heeft nog niet veel ervaring.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Jinne
- Site Admin
Dat is toch niks nieuws? De laatste jaren altijd al zo geweest bij de laatste 8. Met alleen Vd Wiel dan ipv Cillessen.Peter schreef:Op het hoogste podium hebben we dus nog één frêle buitenspeler rondhuppelen en een bankzittende keeper. Beetje niveau Wales denk ik.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Juventus-Barca
Bayern-Real
Atleti-Leicester
Dortmund-Monaco
Ik gok op Barca, Bayern, Atleti en Monaco.
Bayern-Real
Atleti-Leicester
Dortmund-Monaco
Ik gok op Barca, Bayern, Atleti en Monaco.
IK GELOOF!!!!!!
Juve laat niets heel van Baffa.
En ik gok op Bayern, Atleti en Dortmund.
Hopen dat de wedstrijden Juve-Barca en Bayern-Real niet op 1 dag gespeeld worden..
IK GELOOF!!!!!!
Alweer niet Wimpey ...wimpey schreef:Juve laat niets heel van Baffa.

Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Nou het is wel duidelijk dat ze niet met warme en koude balletjes gewerkt hebben. Zitten gewoon 2 glaszuivere finales bij.
Nee, alleen tussen de lotingen in.Lionel schreef:Barca wordt bij de loting nooit bevoordeeld hoor.
Juve is zoveel beter dan Baffa dat ze thuis voor de zekerheid maar met 7-0 moeten winnen.
Ja ja we weten het wel
Juve heeft over scheidsrechters trouwens nog minder te klagen dan Barca..

IK GELOOF!!!!!!
7 - 0 staat genoteerd ...wimpey schreef:Nee, alleen tussen de lotingen in.Lionel schreef:Barca wordt bij de loting nooit bevoordeeld hoor.
Juve is zoveel beter dan Baffa dat ze thuis voor de zekerheid maar met 7-0 moeten winnen.

Blij met de punten ...
Juve had tegen PSG moeten loten. Met iedere andere scheidsrechter dan die Turk was dat ook het geval geweest.Lionel schreef:Ja ja we weten het wel![]()
Voor 95% mee eens. Maar gezien het verloop van de laatste 5 minuten kan je echt niet met zekerheid zeggen dat een vroege pingel (na hands van Mascherano) het einde van de wedstrijd had betekend.
IK GELOOF!!!!!!