Ik heb sterk de indruk dat de trainer bij Ajax niet zo prominent meer is betrokken bij het aankoopbeleid. Al zal Bosz ook niet de behoefte hebben om het achterste van zijn tong te laten zien.Sandro_Calaaabro schreef:Yep, snap ik ook. Het ging mij om zijn uitspraak dat hij niet weet hoe goed Neres is.
Peter Bosz, Ajax' nieuwe trainer
Moderator: mods
Re: Peter Bosz, Ajax' nieuwe trainer
Nil volentibus arduum
De trainer is afhankelijk van wie Overmars in staat is om te halen en Overmars is weer afhankelijk van om de Raad van Commissarissen hem niet terugfluiten wanneer hij bepaalde bedragen wil gaan uitgeven.Marillion schreef:Ik heb sterk de indruk dat de trainer bij Ajax niet zo prominent meer is betrokken bij het aankoopbeleid. Al zal Bosz ook niet de behoefte hebben om het achterste van zijn tong te laten zien.Sandro_Calaaabro schreef:Yep, snap ik ook. Het ging mij om zijn uitspraak dat hij niet weet hoe goed Neres is.
Maar het dunkt me dat er wel een gedachte achter zit dat er jongens worden gehaald uit Zuid-Amerika. Voorganger Frank de Boer, uit Monnickendam, haalde zijn exoten uit Alkmaar.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Na vandaag weet ik het zeker eruit ermee en geen combinatie meer zoals nu Bosz/Traore
Weer op zoek naar een Interim coach..
mattie schreef:Na vandaag weet ik het zeker eruit ermee en geen combinatie meer zoals nu Bosz/Traore

Traoré verdwijnt sowieso straks voorgoed uit het Ajax team. Liever vroeg dan laat, natuurlijk. Zelf ben ik tot nu toe wel vrij content met Bosz.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Traoré is alles of niets. Vaak niets, maar toch ook altijd wel een keertje alles per wedstrijd. Het gekreun en gesteun op de mislukte dribbels en schoten van Traoré vind ik opmerkelijk, want bij Younes wordt dat allemaal gedoogd. Traoré heeft vrij goede stats, zeker in vergelijk met Younes.
Overigens zit Traoré pas op 21 volledige wedstrijden he. We betalen een forse som geld voor iemand die al met al tot 30 a 31 duels komt in een heel seizoen.
Overigens zit Traoré pas op 21 volledige wedstrijden he. We betalen een forse som geld voor iemand die al met al tot 30 a 31 duels komt in een heel seizoen.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik denk dat dat komt omdat Traoré nogal een laconieke uitstraling heeft. Die wandelt af en toe wat, passt richting doel ipv echt knallen, ligt soms weer een minuut op het veld omdat 'ie door iemand is geduwd...en het lijkt 'm allemaal niet zo heel veel te interesseren.Peter schreef:Het gekreun en gesteun op de mislukte dribbels en schoten van Traoré vind ik opmerkelijk, want bij Younes wordt dat allemaal gedoogd. Traoré heeft vrij goede stats, zeker in vergelijk met Younes.
Younes kan minder goed voetballen, maar die straalt iig wel uit dat hij er alles aan doet om weer in vorm te komen. Dat ziet het publiek ook, denk ik?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Klopt.Thijs schreef:Ik denk dat dat komt omdat Traoré nogal een laconieke uitstraling heeft. Die wandelt af en toe wat, passt richting doel ipv echt knallen, ligt soms weer een minuut op het veld omdat 'ie door iemand is geduwd...en het lijkt 'm allemaal niet zo heel veel te interesseren.Peter schreef:Het gekreun en gesteun op de mislukte dribbels en schoten van Traoré vind ik opmerkelijk, want bij Younes wordt dat allemaal gedoogd. Traoré heeft vrij goede stats, zeker in vergelijk met Younes.
Traoré moet echt eens kappen met zo vaak op de grond liggen. Hij maakt de ene fopduik na de andere en persoonlijk heb ik daar een bloedhekel aan. Dat twee weken geleden Veltman mondiaal 'geshamed' werd, was eveneens ingeleid door de zoveelste schwalbe van Traoré.
Zijn teamgenoten weten wanneer hij op de grond gaat liggen ook niet meer wanneer het echt of nep is, zéér irritant.
Klopt.Thijs schreef:Younes kan minder goed voetballen, maar die straalt iig wel uit dat hij er alles aan doet om weer in vorm te komen. Dat ziet het publiek ook, denk ik?
Het publiek heeft met Younes een soort Wamberto relatie. Je scheldt op hem en je koestert hem.
Toen hij in de minuut dat Dolberg gewisseld werd voor Neres met een kut pass de bal volstrekt overbodig over de zijlijn liet belanden was het fluitconcert wel écht striemend.
Maar ach, voor Ajax seizoenkaarthouders hoort dat erbij.
- mattie
Kijkend naar "pispaal"Traore"welke wel degelijk een streepje voorheeft op de rest.. Zeg ik om verdere kapitaal vernietiging tegen te gaan .. Adieu Bosz.. Was leuk en leerzaam maar objectief was je niet helemaal
Pluim voor de man.
Ajax was gisteren niet alleen individueel maar ook als team beter dan FCK.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als Ajax druk zet, dan komen ze er niet uit. Positiespel was om te janken bij die Denen. Overzicht 0,0. Je vraagt je af waar die lui op trainen.wimpey schreef:Pluim voor de man.![]()
Dan hoor ik een trainer zeggen dat ze bij Ajax denken dat ze het voetbal hebben uitgevonden, maar bij FCK hebben ze helemaal niks uitgevonden. Daar hebben ze gewoonweg geen enkel idee.
Psychologische oorlogsvoering hebben ze in ieder geval niet uitgevonden, met hun praatjes vooraf 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Nog het lijken wel Ajacieden.Sandro_Calaaabro schreef:Psychologische oorlogsvoering hebben ze in ieder geval niet uitgevonden, met hun praatjes vooraf

YNWA
En toch deden ze het niet heel slecht in de CL toch? Zelfde als Legia. Eindigde boven Sporting. Blijkbaar doet Ajax ook wel iets goed.Peter schreef:Als Ajax druk zet, dan komen ze er niet uit. Positiespel was om te janken bij die Denen. Overzicht 0,0. Je vraagt je af waar die lui op trainen.wimpey schreef:Pluim voor de man.![]()
Dan hoor ik een trainer zeggen dat ze bij Ajax denken dat ze het voetbal hebben uitgevonden, maar bij FCK hebben ze helemaal niks uitgevonden. Daar hebben ze gewoonweg geen enkel idee.
IK GELOOF!!!!!!
Denk dat die Okore helemaal niet traint. Bij 1-0 heft ie buitenspel op en hij veroorzaakte de penalty. Greep daarna ook meteen naar z'n bovenbeen. Had ik ook gedaan.Peter schreef: Als Ajax druk zet, dan komen ze er niet uit. Positiespel was om te janken bij die Denen. Overzicht 0,0. Je vraagt je af waar die lui op trainen.

Jammer dat Boilesen werd uitgefloten trouwens.
-
Nou nou. En wij maar bibberen voor die houthakkers met 1 goal tegen in 50 wedstrijden.Peter schreef:Als Ajax druk zet, dan komen ze er niet uit. Positiespel was om te janken bij die Denen. Overzicht 0,0. Je vraagt je af waar die lui op trainen.wimpey schreef:Pluim voor de man.![]()

Terug in het hok!

Whitey on the moon.
Bosz doet het natuurlijk prima, alle pittige Europaleagueklusjes netjes geklaard en ik heb dit seizoen al meer goed voetbal gezien dan in de 4 jaar ervoor. Het is niet foutloos maar het is bizar dat mensen blijven proberen zijn positie ter discussie te stellen.
Hij moet wel werken aan het uitspelen van een counter met een man meer, het was gisteren niet de eerste keer dat ze dan met zijn allen op de goal aflopen zonder plan en dus zonder overtuiging, 'loop ik hier goed?' lijkt in hun hoofd te spelen. Ik ben niet negatief over Younes, maar die jongen heeft houvast, looplijnen en patronen nodig want zelf ziet hij het niet zo goed. Dat vind ik wel trainerswerk.
Hij moet wel werken aan het uitspelen van een counter met een man meer, het was gisteren niet de eerste keer dat ze dan met zijn allen op de goal aflopen zonder plan en dus zonder overtuiging, 'loop ik hier goed?' lijkt in hun hoofd te spelen. Ik ben niet negatief over Younes, maar die jongen heeft houvast, looplijnen en patronen nodig want zelf ziet hij het niet zo goed. Dat vind ik wel trainerswerk.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Tja, aan de ene kant moet een trainer daar op trainen maar een beetje voetbalintelligentie zou lekker zijn. Tijdrekken in de cornervlag was nog beter geweest.
IK GELOOF!!!!!!
Wat ben ik blij dat ze dat niet hebben gedaan
I think I lost my fucking headache
Niet Ajax waardig om Boilesen zo uit te fluiten. Mijn dieptepunt eigenlijk. Die jongen is op 16 naar Ajax gekomen en heeft hier 7 jaar rondgelopen. Waarom wordt die jongen zo behandeld? Volstrekt belachelijk.
Vond ik ook. 1x was prima geweest. Maar het is geen Guidetti.
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
Lionel schreef:Ik heb genoten. Ajax-voetbal.
Vandaag ook...
Traore hoort echt niet bij Ajax thuis.. Younes mag ook opdonderen..
Bosz ook
-
- AT Toto winner 15/16
Ik geef Bosz een hele nipte voldoende tot nu toe.
+ Wat meer leuke wedstrijden, maar laten we het aub niet overdrijven
+ Prestaties in de Euroleague
+/- competitie, neigt naar een min aangezien het verleden heeft uitgewezen dat je wel heel erg je best moet doen om onder fnoord te eindigen en een ander minpunt is dat er wel erg weinig gescoord wordt.
- Beker, uitschakeling door Cambuur
- Eigen talenten die verpieteren, met name Tete is kwalijk.
6-
+ Wat meer leuke wedstrijden, maar laten we het aub niet overdrijven
+ Prestaties in de Euroleague
+/- competitie, neigt naar een min aangezien het verleden heeft uitgewezen dat je wel heel erg je best moet doen om onder fnoord te eindigen en een ander minpunt is dat er wel erg weinig gescoord wordt.
- Beker, uitschakeling door Cambuur
- Eigen talenten die verpieteren, met name Tete is kwalijk.
6-